Melisan makasiini

1301303305306307

Viestejä yhteensä

• Huikea saavutus, onnea :)
  • Kokeilen ensi kertaan I padia katsotaan toimiiko. Nyt 4 vuotta 2 kuukautta ilman
    Missähän jengi pyörii kun ei näy tällä osastolla. Miihkali
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Moikka miihkali! Eipä Konkareissa ainakaan moni pyöri. :)
    Mitä sulle kuuluu? Ootko hyvin toipunut leikkauksesta.
    Onnittelut reilun neljän vuoden savuttomuudestasi.
    Mulla tulee kohta kans vuosipäivä. 
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • editoi elokuu 5
    poistettu

• Montaa juttua en enää jaksa, tänne kirjoittanen ei kuulu niihin.
  • editoi heinäkuu 29
    ...

editoi heinäkuu 29
    Juu, en ole korvannut tupakkariippuvuuttani tällä foorumilla. On minulla muitakin harrastuksia. Enkä pidä täällä oloani riippuvuutena.
    Kun itse lopetin, meillä oli silloisella foorumilla tosi yhtenäinen porukka. Tapailimmekin, vaikka olimme ympäri Suomea. Useat heistä ovat edelleen ystäviäni.
    Jäin Stumppiin, koska koin itse aikoinani, että konkareista oli ainakin minulle hyötyä. Että olisi hyvä, jos meitä olisi enemmänkin näyttämässä, että sen ekan ja tokankin vuoden jälkeen pysytään savutta. Muistahan emme tiedä, kuin niistä, jotka käyvät HEP-poterossa ilmoittautumassa.
    Olen myös sanonut maksavani näin velkaa foorumille, jonka ansiota siis on oma savuttomuuteni, tai siis yksi avaintekijöistä.

Voin myös todeta, että olen jokaisesta onnistujasta todella iloinen. Jos yhdenkin henkilön onnistumiseen olen edes jotenkin vaikuttanut, olen mielestäni kuin itsekin onnistunut. Olen täällä vilpittömin mielin, vaikka välillä "tuleekin lunta tupaan."

En minäkään vielä puolen vuoden savuttomuuden jälkeen ajatellut, että jäisin kannustamaan seuraavia. :)
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Moikka Melisa toipuminen sujuu hyvin. KIpuihin tosin vahva Kipulääkitys.
    Kirja alkaisi olla julkaisukunnossa.
    Hienoa miihkali! Oletko löytänyt kustantajan? Onko se omaelämäkerrallinen vai täyttä fiktiota? 
    Kurjaa, et sulla on jatkuvasti kipuja. Onko toivoa, et ne poistuisivat kokonaan jossain vaiheessa?
  • Sekä elämän kerrallinen että fiktiota. Ei ole vielä kustantajaa. 
    Nuo kivut ovat varmaan kroonistuneet. Varsinaista syytä ei selkää lukuunottamatta ole.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.