3 vuotta täynnä, jeeee! :-)

Hei konkarit!

Onnellista ja savutonta vuotta eteenkinpäin kaikille!

t reklaw
ps mitä kuuluu jkl-seudulle Eikka ja kumpparit? ;-)
«13456

Viestejä yhteensä

• Katja Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    :P :D WAU!!!

Tota täytyykin jo tuuletella oikein urakalla :):) Upeaa työtä ja MEGAONNITTELUT!

Itsellä lähenee tuo 8 kk:n rajapyykki parin viikon päästä :)
  • editoi joulukuu 2007
    MAHTAVAA,KERRASSAAN TUULETUKSEN PAIKKA 3 VUOTTA :thumbup:.Viikon päästä sunnuntaina kanssa saa tuulettaa,tulee 1 vuosi täyteen,JEE :P :P :P
  • editoi joulukuu 2007
    Wautsit Walker, 3 v. Onnittelut !
    Mulla viel puoli vuotta jäljellä ennekuin kolmas vuosi täys. :D
    (ootteko muuten huomannut että ollaan etuajassa, ainakin tämä stumpin kello näyttää tuntia liikaa)
  • editoi joulukuu 2007
    Onnea kolmen-vuoden konkarille!!!!! Niin sitä pitää!!!! Perässä tullaan!

Anne, niin muuten näyttää...
  • Smilla Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    Kova veto, täytyy siis vaan hiihdellä perässä!
    *onnittelutaputuksia ja kumarruksia*
  • editoi joulukuu 2007
    Kiitoksia kommenteistanne!

Joo nyt jo helpottaa muttei näin EI olisi jos EI olisi ollut tällaisia nettifoorumeita joiden tukemana oli suorastaan "helppo" kohdata ja tappaa "nikotiinin piru" !

Eli hyödyntäkää itsekin ja kertokaa muillekin niin yhdessä on hyvä jaksaa! :-D

ps. rahansäästö on (ainakin teoriassa) ollut huimaa
    eli luokkaa ainakin 6 0 0 0 euroa PUHTAANA KÄTEEN (3v x 2 000 eur) !!!
  • editoi joulukuu 2007
    Mä oon ollut 32 kk ja mulle ei oo vaihtoehtoa tuossa äänestyksessä, joten äänestän tähän :)

Aivan mieletön summa sulla säästynyt mania!Siiis teorissa ;)
    Hurjan hubaisat onnittelut multakin!

Pistin eilen nalalle mailia, ei oo vastannut. Mutta ootellaan mitä tulee niin tiietään miten sielläpäin menee.
  • editoi joulukuu 2007
    reklaw kirjoitti:

ps. rahansäästö on (ainakin teoriassa) ollut huimaa
    eli luokkaa ainakin 6 0 0 0 euroa PUHTAANA KÄTEEN (3v x 2 000 eur) !!!
    Onhan tuo rahan "säästyminen" hieno juttu, niillä rahoilla tuli hankittua moottoripyörä, vähän ennakkoon tosin, mutta kuitenkin nyt jo kokonaan savuttomuudella tienattu. Kaikesta huolimatta itse olen kuitenkin iloisempi siitä että tupakoimatta on jäänyt, laskurin mukaan, ainakin 28999 savuketta ja se tuntuu kropassa joka päivä, on hyvä hengittää :D.
    Reklawille, walkerille, sepille onnittelut vuosia kestäneestä savuttomuudesta :D
  • editoi joulukuu 2007
    Tervehdys !!!! Mie en osaa äänestää mutta voin laittaa tähän että peräti 2vuotta ja 8 kuukautta on savutonta taivalta takana päin, ja olen ylpee etten polta. :thumbup: Onnittelen jokaista joka on tehnyt viisaan päätöksen lopettaa tupakoinnin..... heips:t:reb
  • editoi joulukuu 2007
    Kiitos kommenteistanne ja onnittelut itsellenne mahtavista SAVUTTOMISTA hetkistänne itsekullekin "konkarille"!

Näähän on jo tällaiselle meikäläiselle "ikäimmeiselle" uskomatonta että on päässyt "nikopirusta" eroon joten naatitaan, naatitaan monella tappoo! ;)

ps. sori vaan kun laadin huonon kyselyn mutta vastatkaa likiarvolla
    eli lähimmällä ajanjaksolla tietty ylöspäin! :-D
    ps.2 Oulussa on pakko mennä käymään että tapais Kaisunkin jos ei Kaisu tule Treelle tammikuussa!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.