3 vuotta täynnä, jeeee! :-)

2456

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi joulukuu 2007
    Sepähän on tuo sepi aikamoinen kulkija molempiin suuntiin :P :P siis eteen ja taakse :lol: :lol: :lol:

Mulla on 2 v 4 kk 1 viikko ja 4 päivää... tuntejakin vielä päälle.. sulla meni äänestyksessä niin isoin portain, mutta laitoin vaatimattomasti siis 24 kk:n kohdalle hennon ääneni.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Epe
    editoi joulukuu 2007
    reklaw kirjoitti:
    Hei konkarit!

Onnellista ja savutonta vuotta eteenkinpäin kaikille!

t reklaw
    ps mitä kuuluu jkl-seudulle Eikka ja kumpparit? ;-)
    Kiitos!!
    Onpa mukava kuulla sinusta!

Kun tuo kysely tavallaan antaa mahdollisuuden, niin vastasin sitten 36 kk, ja eihän tuo enää ole kuin vajaan viikon päässä 8)

Onko kurkku kunnossa ja balladit hallussa?
    Hukkasin sinun sp-osoitteen, joten jos haluat toimittaa minulle uuden niin laita tulemaan.
    eino. jaakkola @luukku.com (suora linkki poistettu)

Liekkö sitten viisasta laittaa yleiselle palstalle omaa osoitettaan, mutta menkööt :shock:, eihän se ollut viisasta polttaakaan mutta silti sitä tuli tehtyä.

Vuosi vaihtuu ja pitäisi alkaa uusia kujeita keksimään...Saas nähdä mitä elämä tuo tullessaan.
    Mitähän lupaisi tällä kertaa? Edellinen lupaus on kohta lunastettu, ei alkoa tippaakaan koko vuonna. Kiitos siitäkin kuuluu osaksi teille tupakka.orgin porukoille!
  • editoi joulukuu 2007
    [quote=Epe
    Kun tuo kysely tavallaan antaa mahdollisuuden, niin vastasin sitten 36 kk, ja eihän tuo enää ole kuin vajaan viikon päässä 8)

Onko kurkku kunnossa ja balladit hallussa?

Hukkasin sinun sp-osoitteen, joten jos haluat toimittaa minulle uuden niin laita tulemaan.
    eino. jaakkola @luukku.com (suora linkki poistettu)
    [/quote]
    ------
    En ole Pekkaa pahem... eiku EPEÄ pahempi joten
    tässä munkin osoite: koivurinne.kuikkis @ luukku.com (suora linkki poistettu)
    ;)
    Siis vajaa vko enää sullakin 36:een, hienoa!

Olet kyllä ihme mies Intiasta kun saat painosi vaan alenemaan?!
    Ja ilman alkomahooliakaan?! Tokkohan enää tuntisi sinua? ;)

Joo kyllä kurkku on kunnossa ja treeneissä käydään jatkuvasti
    ja eiköhän sitä taas Treella tule kiekastua,
    oletkos itse tulossa sinne?

Savuttoman Suloista ja Muutenkin Makean Mukavoo Uutta Vuotta!

ps. Missäs Nala on?
  • editoi tammikuu 2008

Huomenta vaan. Mulla on tänään juhlapäivä: kolme vuotta sitten loppiaisena ajattelin kokeilla pystynkö olemaan ilman tupakkaa. Olen pystynyt :D .

Vaikka aiemmin pelkäsin lopettamista niin etten uskaltamut sitä edes ajatella, lopetus oli tosi helppo ja hauska. Olin ekaa kertaa liikkeellä tässä asiassa enkä ymmärtänyt mitään mistään lääkkeistä tai korvaustuotteista.

Kolme viikkoa elin sumussa enkä pystynyt oikein istumaan paikoillani. Söin ksylitolipastilleja ja join vettä. Jos vanha mieli olisi vienut tupakille, pysähdyin kuvittelemaan, miltä minusta olisi tuntunut sen tupakin jälkeen - maku suussa, haju ympärillä, etominen ja häpeä siitä että joku muu olisi vahvempi kuin minä ite :lol:. Odottelin jotain pahoja vierotusoireita sen kolmisen viikkoa ja sitten luovutin ja tajusin olevani tupakoimaton!!!

Lopetusaikoina alkoi uuden seurapiirin eli uusien upeitten ystävien löytyminen tupakkiverkossa. Kiitos siitä kaikki jotka tunnustatte minut tuntevanne!

Tänään tupakki ei oikein sen kummemmin kuulu millään lailla elämään. Oikeastaan sitä on aika hissun kissun, ei ole mukavaa tunnustaa joskus kauaaaaan :wink: sittenkään olleensa haiseva idiootti. Huh.

Mun oma lopetus on ollut aika tylsä mutta yhä olen mahottoman ylpeä jokaisesta tutusta ja tuntemattomasta joka kimpoaa ihtensä tupakista eroon. Vähän vaikea on tajuta mikä tupakissa voi olla kaipaamisen arvoista jos ihminen on joskus jostain järkevästä syystä (ei siis toisten painostuksesta) halunnut lopettaa. Vierotusoireisiin uskon kyllä sen muutaman viikon ajan, mutta sitten miten voi nyyhkiä sen hirvittävän löyhkän perään :D . (okei, tiiän itsekin olevani loppuelämäni jollain lailla riippuvainen, siis nikotiinin myrkyttämä).

Oikeesti: onnea jo tavoitteensa saavuttaneille, voimia taistelijoille. Tupakille ei kannata sen "huumeluonteesta" huolimatta antaa isompaa valtaa mikä sille kuuluu. Elämässä on paljon hienompia, tarpeellisempia ja arvokkaampia asioita kuin tupakka tai sen perään naukuminen.

Raikasta uutta vuotta

Jenni
  • editoi tammikuu 2008
    Hei Jenni ja erittäin mahtavat onnittelut 3 vuodesta :P :P :P.Meillä on sitten samana päivänä juhlat,oot vaan aikas paljon edellä,mutta tuntemukset on mullakin saman kaltaiset kanssasi :wink: Mukavaa Uutta vuotta :P
  • editoi tammikuu 2008
    Onnea Jenni 3 vuoden savuttomuudesta!!!!!
    Allekirjoitan ajatuksesi 110 %:sti tupakasta ja siitä luopumisesta!!!! Nautitaan voittaja-fiiliksellä savuttomuudesta ja muista ihanista asioista!!!! :)
  • editoi tammikuu 2008

Onnittelut Jennille! "hauska tappa vahva tuttu" :)
  • Katja Helsinki
    editoi tammikuu 2008
    Onnea Jenni hurjan paljon ja kiitos myös sulle kun näytät omalla esimerkilläs miten ihanaa se elämä voi olla myös tupakan jälkeen :):)
    Iloa roppakaupalla tällekin vuodelle :)
  • Epe
    editoi tammikuu 2008
    "Onnea Mimosalle minultakin!
    Itselläni tuli eilen kolme vuotta täyteen, ja tupakkaverkon Jennillä taisi tulla tänään, joten on tämä yhtä juhlaa!
    Olikohan sen niin, että Mimmillä on juhlapäivä kuukauden päästä...?

Yhdessä vaihessa jo unohdin monesko vuosi on menossa, mutta onneksi Raikku osasi kertoa

Välillä kun elämä tuntuu potkivan oikein kunnolla päähän, niin on se mukava pysähtyä miettimään, että onneksi edes tästä paskasta(tupakoinnista) on päässyt eroon. Toivottavasti en koskaan unohda tupakointivuosiani, niin silloin ei varmasti tule päähän maistaa enää sitä yhtäkään!

Sepi (Walker,Reklaw) kyseli olenko tulossa Tampereelle?
    Tuskinpa vain, mutta mistä sitä aina huomisesta tietää... Jäi käymättä etelä-suomessakin, vaikka käsi raamatulla vannoin. Joskus(?) vain elämä ei mene nin kuin on suunnitellut.

Nooooo, mitä näitä, tämä on nyt tätä. Yhtä juhlaa siis :-)"

Jostain syystä luulin aamulla kirjoittavani tuon yllä olevan tänne, mutta ei sitten :shock: Käy tämä näinkin, eli kopioin tämän tuolta Mimosan ketjusta.

Onnittelut vielä kerran Jennille!

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi tammikuu 2008
    Jennille ja Epelle Mahtavat Onnittelut 3 vuoden Savuttomuudesta.

Mimosalla Onnittelut Vuoden Savuttomuudesta.

Täytyy sanoa, että omakin rinta röyhistyy, on upeaa saada tuntea tällaisia ihmisiä kuin te.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.