Synkkää on, saatana.

Yhdeksäs kuukausi ilman nikotiinia menossa. Tupakka pyörii koko ajan voimakkaammin mielessä. Tänään ei ole himo hellittänyt sekunniksikaan. Parin viikon ajan olen nukkunut todella huonosti, ei saa unta kun tekee mieli röökiä. Päivät koostuvat pelkästä vitutuksesta, tuntuu että mikään ei enää koskaan tuota iloa, harmaata paskaa on kaikki. Olisin jo aloittanut uudestaan monta kertaa ellen olisi tuskaisen tietoinen siitä että jonkin aikaa poltettuani alkaisi vitutus siitä kun pitää taas lopettaa. Mikä helvetti mussa on vikana?
Voimat on ihan loppu. Kaikki tieto mikä saatavilla on, on luettu, kaikki tahdonvoima käytetty, kaikki rukoukset rukoiltu. Ei vaan helpota. Tätä tämä on nyt ollut semmosen 2 kk. En ole masentunut, olen vaan vittuuntunut, turhautunut ja väsynyt.

Jos kellään on yhtään helpompaa, niin nauttikaa siitä.

KK
«13456717

Viestejä yhteensä

• meiju etelä-pohjanmaa
    editoi tammikuu 2008
    Oho! :shock: Kuullostaa pahalta!! :evil:
    Mulla vasta 2kk ilman, eikä mitään ongelmaa. Äh, toi nyt ei taida auttaa sua...
    Kokeile vaikka aloittaa joku uus harrastus tai jotain...kai sä nyt jotain oot aina halunnu silleen "vielä joskus mä kyllä"-tyyppisesti?!?

Tai sitten vaan kärsit sitkeesti. :mrgreen: Pakko sen on joskus loppua!!
  • editoi tammikuu 2008
    Älä KK hermostu, nimittäin mullaki on parina viimepäivänä ollut samoja fiiliksiä ja huonosti nukuttuja öitä. Johtuneekohan nikkikset unihäiriöistä?
    Tähän tarkennan vielä KK, että eka vuoteni oli vaikeaa aika ajoin, vielä sen jälkeenkin on kävässy mielessä. Mutta kuten aiemmin mainitsin, nyt ollut esim tämän koko päivän mielessä. En kuitenkaan viittis ees ajatella kokeilla - koska se ois mulla varma paluu entiseen röyhyttelyyn.
    Oiskohan planeettojen toisiinsa nähden vaikuttavat aksenttit tai apsintit :shock: :mrgreen: :shock: jollain lailla väärissä kulmissa meihin nähden :lol: :roll:
  • editoi tammikuu 2008
    Huhhuh joo, onhan tämä välillä ollu helpompaakin; edellinen yhtä tiukka rypistys oli tossa 4,5 kuukauden kieppeillä, muutama viikko meni silloin veri silmämunista tirskuen, tahdonvoimalla. Sitten kun tuossa puolen vuoden kohdalla tuli muutamia päiviä että tupakki alkoi häipymään mielestä, erehdyin kuvittelemaan ett pahin olis ohi. Paskat.
    Mä en edes haaveile "yhdestä" tupakasta, vaan perusteellisesta paluusta siihen entiseen aski päivässä-meininkiin! Siis, olo on sitä luokkaa että polttaessa vitutti oikeesti vähemmän, vaikka oon aika kova pelkäämään sairauksia ym.

Ei tiedä miten päin olis. Kaikkein karmein olo tulee näköjään tästä kun haluaa ja ei halua polttaa, yhtä kovaa.

• editoi tammikuu 2008
    Hyvä juttu ett' pelkäät tauteja. Mulla sama vika tai motivaatio jatkaa. Alunperinhän lopetin juuri siksi, etten tukehtus tohon tupakkapaskaan.
    Meissähän ei KK mitää vikaa puutu :mrgreen: eli ei kannata itseään huonommaksi lopettajaksi luokitella, vaikka tunnemme näitä vaikeuksiamme edelleen. Ehkä meillä vaan on niin hemmetin hyvin koulutettuja reseptoreita, ettei ne osaa häippästä. :P
  • Katja Helsinki
    editoi tammikuu 2008
    Hih,,,, jos mulle ois joku tullu sanomaan muutama kuukausi sitten, että tiukkaa tekee lopun ikää...... ois varmaan katkennu multa verisuoni ties mistä..... :mrgreen: :mrgreen:.... Mut totuushan on, että jokainen nikotinisti tietää olevansa nikotinisti lopun elämäänsä. Ihan niinkuin alkkiksella vetää ikenistä silloin tällöin niin mä ainaki oon asennoitunu siihen, että joskus tulee tiukkoja paikkoja kuitenki :oops: :oops:

Noh,,, summasumarum mulla on toistaiseksi tämän vajaa 8kk:n aikana ollu enempi hyviä kuin huonoja päiviä ja sehän on jo loistavaa :lol: :lol: :lol:

Tsemppiä Kaakolle ihan hirveesti ja pysy ny vaan mun eellä!!
  • Marwell LAHTI
    editoi tammikuu 2008
    Tämä päivä ollut ihan vitun paska! Aamusta alkaen kaikki menny päin *#%!! Eilen tuli viikko savuttomana. Tänään jo otin parit savut 10 tunnin työpäivän jälkeen ja morkkis on paha. Raivostuttaa.
    Mieheni ei ole kiinnostunut lopetusyrityksestäni yhtään: ei pätkääkään. Ei edes usko et tämä voisi onnistua. En kyllä kohta usko itsekään. Raivo alkaa muuttua jo itkuksi ;(
  • editoi tammikuu 2008
    Kauko Keuhko et kyllä yhdeksän kuukauden jälkeen ala polttaa, kyllä sitä tupakkaa tekee vuoden jälkeenkin mieli, varmaan vielä kahdenkin. Kannattaisiko lukea millaisia sairauksia tupakka aiheuttaa, äitini mies ystävä kuoli ennen joulua, keuhkosyöpä ja keuhkoahtauma. Onneksi sydän petti ennen tuskallisimpia vaiheita.En halua pelotella, mutta joudun itseäni muistuttamaan myös välillä, miksi en polta. :D :D :D :D
    Marwell näytä sille miehellesi, että pystyt lopettamaan. :D :D
  • editoi tammikuu 2008
    No se tautien ja muiden tupakoinnin seuraamusten miettiminen toimii mulle silloin kun on tekemässä lopetuspäätöstä, tai ihan alkupäivinä. Ei enää tässä vaiheessa, kun tuntuu että millään ei oo mitään väliä. Huomaan nyt että alitajuntaa myrkyttää koko ajan ajatus siitä kuinka "vois poltella vaikka puoli vuotta ja lopettaa sitten, jos olis vaikka sinä aikana oivaltanu jotain uutta..."
    Selkeesti mulla on väärä asenne koko hommaan. Allencarrini lukeneena nääs uskon että teen itse tään vaikeaksi itselleni, kaipaamalla tupakkaa, jolloin tupakka nousee mielikuvissa arvokkaammaksi koko ajan. Ja olen tuskallisen tietoinen myös siitä. Mutta kun en muuhunkaan pysty.

En vaan saa sitä "oivallusta" joka auttaisi muuttamaan hammasta-purren-kivirekeä-vedän-ylämäkeen-perrrrkele -asenteeni iloisen huolettomaksi hiphei-olen-vihdoinkin-vapaa-ja-tasapainoinen-lopettaja-ja-tuoksun-mansikalle- asenteeksi.

*puhläähvttu*

:shock:

KK

• editoi tammikuu 2008
    KK, nyt vaan turpiin sitä nikkispirua ja kovaa, eihän me enää sille periksi anneta, prkele! Mulle tulee kohta vuosi täyteen ja hyvin menee ja niin menee sullakin kun vaan pääset tän hetken yli. Oisko mitenkään mahdollista että muut asiat tökkii ja sitten se menee tuon tupakan puolelle ajatuksissa? Tyhmä kysymys varmaan, olet itse taatusti pähkäillyt tuota jo vaikka kuinka, tuli vaan mieleen koska olet noin kauan ollut irti.
    Joka tapauksessa olet siinä oikeassa että aloittaminen se vasta ketuttaiskin, ei osaa edes ajatella kuinka paljon. Myös mulla on suvussa ja tuttavapiirissä kuollut ihmisiä keuhkosairauksiin ja itselläni nyt ongelmia, tämä siis on faktaa että tupakka tappaa pitkässä juoksussa, pidetään huoli että me ei olla sen uhreja!
  • editoi tammikuu 2008
    Kauko keuhkolle täältä semmoiset tsempit :P :P :P.Koeta kestää,9kk,siitä hatunnosto,nikkis-piru kokkeilee,mut älä luovuta :mrgreen: :wink:.Sitkeesti vaan savuttomana eteenpäin :thumbup: :thumbup:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.