Synkkää on, saatana.

11112131416

Viestejä yhteensä

• Ei enää niin synkkää. Pikavippikierteestä päästy eroon kun rööki ja viina jäi pois. Kyllä siinä hirvittävä summa rahaa säästyy.
  • marvesmarves Etelä-Karjala
    editoi heinäkuu 2014
    Hyvä kuulla sinunkin kuulumisistasi. Ihmeellistä, eilen ajattelin mitähän sinulle kuuluu. No, tuo on hyvää kuulumista kuitenkin. Koitat vain kestää ja ajatella, ettei se viina eikä tupakka korjaa mitään asiaa loppupeleissä. Joten kovasti tsemppiä sinulle. Kun stumppikokemuksia luet, huomaat, ettei niin helppoa ole muillakaan, mutta selviytyjiä on paljon :)
  • junttimummu Joensuu
    editoi marraskuu 2015
    Voi Kauko. Nuo fiilikset on pakko saada kokea, kuulostaa niin upealta...eli tänään alkanut *en nyt vaan polta just nyt*-sessio tähtää yhdeksän kk kokemusten kohdalle :8
  • editoi marraskuu 2015
    Mä oon ihan alamaissa.:(
    Miks ihmeessä kiusaan itteeni. Mieli tekee tupakkaa, elämässä ei oo mitään iloa. Apua!
    image
  • editoi marraskuu 2015
    Mammi Mammi, istupa kaikessa rauhassa alas ja mieti. Olen takuuvarma, että elämässäsi on jo nyt hyviä asioita. Vielä enemmän niitä on, kunhan vapaudut tupakkaorjuudesta!
  • editoi marraskuu 2015
    Kiitos paljon, mummi64!
    Tuota juuri tarvitsin, että joku rauhoittaa.
    Meinasin tulla uudestaan noitumaan, että on synkkää on... :D
    image
  • hippaheihippahei Varsinaisesti-Suomi
    editoi marraskuu 2015
    Tämä tosiaan on parhaita ketjuja kun :D . Kuinkahan monta kertaa nuo KAukonkaukaiset tuntemukset tuli kahlattua läpi omina synkkinö hetkinä. Ja kumma kyllä auttoi kummasti. Synkkäähän tää lopettaminen ainakin alkuun on, ja välillä vähän enemmän tai vähemmän myöhemmin.

Koita Mammi nyt vaan pyristellä etiäpäin, vaikka kuinka synkkää olis s***tana. Kyllä se vaan kärsimys jossain vaiheessa knataa jotain hedelmää.
  • editoi joulukuu 2015
    Prkl! Sisulla mennään, puren hammasta. :x
    image
  • Kauko, kiitos sinulle!
  • Joo nyt ottaa vähän tiukille kun tuntuu vaikeammalta kuin alussa? Kaikki on tosiaan aika tasapaksua. Ei huvita edes pyutarhapöytää laittaa kun mitä sitä kahvia enää ulkona kittaa. Ihan sama vaikka lopettas kahvinjuomisenkin tai ylipäätään juomisen
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.