POSITIIVISET VAIKUTUKSET

Listatkaapas tänne huomioitanne, missä kaikkialla tämän "uuden elämän" positiiviset vaikutukset näkyvät ja tuntuvat. (Uusi elämä joo, siltä se tuntuu, kun on viimeksi ollut näin pitkään tupakoimatta 13-vuotiaana...)

Aloitan:
Lauluääni. Hitto kun on tullut ääneen kantavuutta ja pelivaraa. Sellaista mitä en ole tiennyt olevankaan. Hoilottelin tuossa pitkin iltaa Leevi and the Leavingsia, eikä millään meinannut malttaa lopettaa.

...Jos etsit kadonnutta aikaa, jotain josta jouduit luopumaan
Liian usein huomaat ei se totta ollutkaan.

Ja joku tuskin tietää mitä etsii, vailla määränpäätä harhailee...

...Olen hävittänyt kaiken, joka sinusta mua muistuttaa...

«13456759

Viestejä yhteensä

• Katja Helsinki
    editoi helmikuu 2008
    Positiivisin asia, joka mun elämää on muuttanut lopetuksen myötä:

STUMPPI ja sen mahtava porukka :):) Vietän "tupakkataukoni" sata kertaa mieluummin täällä kuin parvekkeella palelemassa :P :P
  • sally Jyväskylä
    editoi helmikuu 2008
    Katjan kanssa samoilla linjoilla :-)
    Ja nyt kun on ollut melkoisen tuuliset ja huonot kelit, se ajatus ettei tarvii lähteä pihalle palelemaan.
    Ei ole pakko :lol:
  • editoi helmikuu 2008
    Henki kulkee eikä vingu nukkumaan käydessä.
    Ja paras kaikista: Suu on niin ihanan raikas aamulla. Ei maistu enää tuhkakupille. Yök!
  • editoi helmikuu 2008
    Ihanaa kun vaatteet ei haise tupakalle, eikä tosiaankaan tarvitse mennä pihalle kylmään vetämään savua sisuksiinsa, suku on hyvillään kun viimeinenkin savustaja tuli järkiinsä. Ehkä kaikkein positiivisin vaikutus on se että laitoin asuntoni myyntiin ja nyt sitä tullaan tänään (1.2) katsomaan. Pitäkää :thumbup: että saan kaupat aikaiseksi.
  • tutetututetu Helsinki
    editoi helmikuu 2008
    Itseinho on vaihtunut itseluottamukseen: minä olen pystynyt lopettamaan tupakoinnin!
  • editoi helmikuu 2008
    Lisään omalta osaltani vielä sen, että mukava kun kädet (sormet) eivät ole enää niin ruokottoman näköiset. Eikä kylmät.
  • editoi helmikuu 2008
    Kaikkein ilahtunein olen ollut hajuaistin palautumisesta. Nautin tuoksuista täysin palkein: ruoka, hedelmät, hajuvedet, puhdas koti, puhdas pyykki...
    Hyvänä kakkosena tulee hengityksen paraneminen. On upea tunne kun tarpeen vaatiessa voi vetää koko kropan täyteen ilmaa :D
  • editoi helmikuu 2008
    Ihanaa,kun ei tarvitse enää polttaa "salaa" ja syödä pastilleja ja purkkaa,niin,että maha on kipee. Tietysti,ei haise enää pahalle vaattet,eikä haju tule enää sisälle.Liikunta suoritukset parantuneet,jaksaa kauemmin ja on se varmaa tuo lauluääni täälläkin parantunut :lol: :lol: :lol:.Stumppi on mullakin auttanut ja saanut paljon mukavia ystäviä :lol: :lol: :lol: Ja itsemäärämis valta on itsellä eikä tupakalla :x :wink:.Kaikin puolin on ihanaa olla savuton :lol: :wink:
  • editoi helmikuu 2008
    Vasta 5 savutonta viikkoa takana, ja hyviä asioita huomaa vaikka kuinka: :D
    - iho kirkastunut, hampaat valkoisemmat, henki ei vingu eikä haise (valkosipulille silloin tällöin!), kädet ja jalat ovat lämpöiset, ei tarvitse palella pihalla turpa huurussa, aikaa on tunnin verran enemmän päivässä, pinna ei kiristy, jos täytyy venyttää työpäivää (ei ole kiire kotiin tupakalle). Onhan näitä, kun alkaa miettimään!

On muuten tosi kiva käydä ulkona syömässäkin, kun ei tarvitse ruuan jälkeen luimistella nortti kourassa jossakin ravintolan seinustalla!

Se älytön sisujen ja muiden väkevien karkkien mässyttely on loppunut, kun ei tarvitse peitellä hengityksestä röökin hajua.

Jos yrittäisi keksiä,mitä huonoa tästä on seurannut, niin ei tule mieleeni mitään!

Kivaa on, toivottavasti kaikki toisetkin haette niitä hyviä asioita motivaattoreiksenne :thumbup!
  • Katja Helsinki
    editoi helmikuu 2008
    Panulle iso kiitos tästä ketjusta :):) Pisti oikein miettimään tässä pitkin päivää, että mitä kaikkea positiivista on savuttomuudesta seurannut.

Suurin ja ennen kaikkea se tärkein: Olen tehnyt haavestani totta ja itsestäni haaveiden mukaisen savuttoman ihmisen........ Vitsi, että tuntuu hyvältä!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.