POSITIIVISET VAIKUTUKSET

2456759

Viestejä yhteensä

• nyt tai ei koskaan Kokemäenjoen suisto.
    editoi helmikuu 2008
    Just sanot Katja kuin mun suullani.... Suuri haave toteutui!!! :lol: :lol: :lol:
  • Tuide Lakeuksilla
    editoi helmikuu 2008
    Veri kiertää varpais ja persees sekä v****aa. Kaikki on noista ehkä pelkästään hyviä asioita... kun ajattelee ne kierosti. :shock:(ekan päivän saldoa)

Mutta ennen koettua (monta kertaa... :!:)

Pintaverenkierto vilkastuu.. kasvaa uusia hiuksia... varpaat ja sormet lämpöset vaik olis kolkyt pihalla pakkasta (voi ilman hanskoja juosta), silmät on paljon kirkkaammat ja sinisemmät.. ajatusmaailma on valoisampi ja välähtää nopeammin... ¨mielikuvitus ja luovuus paremmat... hapensaanti mahtavaa juoksemassa yms, aineenvaihdunta toimii paremmin, kun elimistö oma ittensä..... huulet sileämmät (yläpääs!)... suu ei oo kuiva, eikä maistu p***alta... elämänlaatu ja kunto nousee puolet pelkästään kun lopettaa.. vaikka olis vielä vierotusoireita... lapsille jää enempi aikaa.. eikä tartte pistää riippuvuutta aina etusijalle ennen niitä.
  • editoi helmikuu 2008
    Muistatteko SEN vihlaisun kun tupakoivana yritti hengittää syvään. Sen, joka sai hengityksen pysähtymään ja säikäytti.

Kiskaisen huvikseni keuhkot täyteen ja vielä vähän päälle sillä ***ei vihlo enää ***
  • Rita_2 Keski-Suomi
    editoi helmikuu 2008
    Hienoja huomioita :D
    Mun mielestä ihan parasta on vapaus. Ei tarvitse kaikkea tekemistä jaksottaa, että nyt teen tän ja sitten meen tupakalle tai paikassa jossa ei saa polttaa ei tarvitse kärvistellä milloin tupakalle pääsee.
  • nyt tai ei koskaan Kokemäenjoen suisto.
    editoi helmikuu 2008
    Paras positiivinen asia on MINÄ. Kun katsoo peiliin, näkyy ihan eri ihminen... :lol:
    Enkä nyt tarkoita niitä 10 kiloa....... :oops:
  • editoi helmikuu 2008
    Parasta on juu se,ettei tarvi hermo kireenä miettiä seuraavaa tupakkaa.3kk meinaan tänään :-)
  • editoi helmikuu 2008
    Todella mukavaa luettavaa!! :P :P Onnea kaikille onnistujille!! perässä tullaan.... savuntonta sunnuntaita odotellessa...
  • editoi helmikuu 2008
    lyydia kirjoitti:
    perässä tullaan.... savuntonta sunnuntaita odotellessa...
    Oot niin ihanan innostunut tästä lopettamisesta. Sait mut hymyilemään tänään ekan kerran :)
  • tutetututetu Helsinki
    editoi helmikuu 2008
    Olin kaksi vuorokautta hoitamassa lapsenlapsia. Oli todella helpottavaa, kun ei tarvinnut etsiä taukoa päästäkseen ulos tupakalle, salaa!! koska lapset eivät pidä tupakoinnista enkä haluaisi olla heille esimerkkinä.

Määräsin siis itse tekemiseni eikä tupakka.
  • editoi helmikuu 2008
    mä tossa joskus ajattelen elämääni taaksepäin ni ie tule aikaa ettei olis aina ollu rööki huulessa.nyt on niin vapaa fiilis ja ilmakin dunkkaa ihan erilaiselta,mut kaverit olis kokosjsn tarjoomassa röökii,mut jos polttaisit yhen niin tarjoilut loppuis siihe.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.