POSITIIVISET VAIKUTUKSET

1356759

Viestejä yhteensä

• editoi helmikuu 2008
    Marjatta kirjoitti:

ei tarvitse palella pihalla turpa huurussa
    Marjatta kirjoitti:

On muuten tosi kiva käydä ulkona syömässäkin, kun ei tarvitse ruuan jälkeen luimistella nortti kourassa jossakin ravintolan seinustalla!
    Ihana. :D

Ensimmäistä kertaa neljään päivään tikahdun nauruun. :lol: :XD:
  • editoi helmikuu 2008
    Tuosta lauluäänestä... huomasin samaa kuin moni muukin. Ääni kestää hienosti ja sehän on vain mukava juttu kun laulattaa tämä uusi elämä. :D
  • editoi helmikuu 2008
    Mun kohdalla voi todeta, että mulla on niin kivaa kun voi laulaa korkeelta ja kovaa, vaan ei ehken muilla......:)
  • editoi helmikuu 2008
    Tässä alussa ainaki se, että aamuisin ei maistu kissap**ka suussa, sormet ei haise per***lle eikä haise hiukset tai vaatteet kun töissä ei tarvi käydä meidän niin mahottoman aistikkaassa tupakkakopperossa :XD: Pidemmän päälle varmasti huomaa muutoksen ihossakin, sitä ootan kauhiasti 8) Ja tietty kunto nousee kohisten!
  • editoi helmikuu 2008
    Mulla suurinta riemua on aiheuttanut se, että haistan asioita joiden tuoksua en enää edes muistanut. Jes!!!

• editoi helmikuu 2008
    Mulle oli silloin alkuun suuri ihmetys, kun henki kulki niin sutjakkaasti heti alkuunsa, sen huomas kävelylenkillä heti ja toinen oli se, kun silmän valkuaiset meni yhtäkkiä ihan valkoseksi, ja muutaman päivän päästä kellertäväksi ja sit taas valkoseksi. Ja voi olla että mä kuvittelen mutta mun mielestä mun hampaatkin on valkoisemmat lopettamisen jälkeen... ja iho on pehmeempi ja tasaisempi, kosmetologi sanoi että ihan värikin muuttuu ihan paljon kauniimmaksi, kun pintaverenkierto naamassa elpyy.... no tässä alkuun muutama!!! :)
  • hansu_2 Pohjois-Savo
    editoi helmikuu 2008
    Ite en haise ja haistan vaikka mitä paremmin. Enkä puuskuta rappusten yläpäässä (ainakaan niin paljon :D) Mutta minusta on tosiaan ihana se, että voin vetää henkeä syvään, ilman että vihloo. Ja kaikista ihaninta on halata äitiä ja pikkusiskoa tietäen, ettei ne nyrpistä nenää minun takia :) Samoin tuo on ihanaa, että ei tarvii miettiä sitä seuraavaa tupakkaa ja muutenkaan olla enää tupakan orja! Yes!
  • editoi helmikuu 2008
    Just niin!! Eikä tarvii taputella taskuja ja kaivella laukkua, että onko riittävästi ja jos ei oo, niin missä välissä voin hakee kaupasta..... se on oikeesti mahtavaa!!!
  • editoi helmikuu 2008
    Meke kirjoitti:
    Just niin!! Eikä tarvii taputella taskuja ja kaivella laukkua, että onko riittävästi ja jos ei oo, niin missä välissä voin hakee kaupasta..... se on oikeesti mahtavaa!!!
    Nyt suurin huoli on, että onko sitä nikotiinipurkkaa tarpeeksi. :D
  • erika64 Helsinki
    editoi maaliskuu 2008
    Ekan kerran sairastin flunssan ja se ei mennyt keuhkoputkiin, niin kuin aina ennen kolmenkymmenen vuoden ajan.... Ei tarvinnut jokatalvista antibioottikuuria (eikä hävetä julkisissa kun meinasi yskiä keuhkonsa pellolle)

Nopeaan tuo savuttomuus tuntuu vaikuttavan, hengästymisiin sun muihin...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.