POSITIIVISET VAIKUTUKSET

1246759

Viestejä yhteensä

• editoi maaliskuu 2008
    Motivaation hakijalle nämä on kuin musiikkia korville:) Näistä kaikista vaikutuksista haaveilen. Toivottavasti pääsen näistä kohtapuolin itsekin nauttimaan.
  • editoi maaliskuu 2008
    Äireen verenpainemittaria kokeilin eilen ja totesin pulssin laskeneen huomattavasti. Ennen se oli AINA yli 70, vaikka ois rötköttänyt makuullaan vaikka kuinka kauan. Eilen kun mittasin, pulssi oli 56. Selkeästikin tupakoinnin lopettamisesta johtuva asia. :mrgreen:
  • editoi maaliskuu 2008
    Hitto, pitääkin koittaa tutkia nykyistä verenpainetta ja pulssia.

Lisäys edellisiin:
    Nikotiinin lopettamisen jälkeen sormet ja varpaat alkoivat aivan hehkua, pintaverenkierron elpymisen huomasi niin selkeästi. Teinpä tässä joku päivä aikaa muksun kanssa lumilinnan, ja ihan vaan paljain käsin. Ei palellut :shock:
  • editoi maaliskuu 2008
    Neljäs päivä vasta tupakoimatta, mutta nyt jo huomaa, että monet pakkoliikkeet on jääny pois. Ei tarvii enää ravata tuolla parvekkeella. :lol:
  • janatacchina Nikosia, Kypros
    editoi maaliskuu 2008
    Oon samaa mieltä Ritan kanssa. Ei enää kahlitse tupakka päivärytmiä, vapaampi olo. Ei tartte miettiä, että missä välissä ehtii körssille kun on niin kovat nikkikset. Helpompi mennä ja tulla minne vaan.
  • editoi maaliskuu 2008
    On tosiaankin kiva kun ei tarvi mennä pakkaseen värjöttelemään,mua kun kaverit pyytää seuraksi tupakalle sanon,että tämä on yksi niistä monista syistä miksi lopetin ,ettei tarvi värjötellä ulkona,miksi värjöttelisin kun en edes polta.
  • editoi maaliskuu 2008
    Panu kirjoitti:

Lisäys edellisiin:
    Nikotiinin lopettamisen jälkeen sormet ja varpaat alkoivat aivan hehkua, pintaverenkierron elpymisen huomasi niin selkeästi. Teinpä tässä joku päivä aikaa muksun kanssa lumilinnan, ja ihan vaan paljain käsin. Ei palellut :shock:
    Sama. :D

Olen kokenut tämän välillä ongelmalliseksi, koska kädet myös hikoavat enemmän. En pysty enää pitämään muuta kuin ohuita sormikkaita, muuten käy tukalaksi.
  • Marian Länsi-Uusimaa
    editoi maaliskuu 2008
    Ihan päällimmäisenä nimenomaan se TUNNE että mun ei tarvitse enään polttaa, se on ihana! Aikaisemmilla kerroilla tunsin vaan että en saa enään polttaa, enkä ymmärtänyt kun muut hehkutti sitä vapautta ym. mutta nämä ihanat pienet siniset pillerit joilla aamuin illoin nyt aivojani huijaan, tuntuu kyllä toimivan aika täydellisesti :lol:

Sitten on kanssa tää lauluäänen, tai oikeastaan laulukunnon parantuminen. Kesällä pitäisi esiintyä julkisesti, ja treenien alkaessa ihan hirvitti että mitähän tästä tulee kun ääni loppuu tyystin kesken jo puolivälissä, mutta jo nyt jaksaa huomattavasti pidemmälle, ja pian varmasti loppuun asti kunnialla. Jes!
  • editoi maaliskuu 2008
    Nyt olen huomannut selkeästi ihossa tapahtuneet muutokset, väri on eri ja naama on paljon heleämpi! Pari työkaveriakin on jopa huomannut :D Olen myös aloittanut juoksuharrastuksen ja hengästyminen on kyllä ihan erilaista nykyään. Jaksaa juosta vaikka onkin hengästynyt! :mrgreen: Muutenkin olo on puhtaampi.
  • anitaanita Etelä-suomi
    editoi maaliskuu 2008
    Kyllä se vaan kannatti lopettaa tuo tuprutus kun tuli paljon positiivisia vaikutuksia kuten täällä saa lukea :wink: 8) 8)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.