POSITIIVISET VAIKUTUKSET

1235759

Viestejä yhteensä

• editoi maaliskuu 2008
    Iso maksaläiskä kadonnut käsivarresta - nyt kiinnitin huomiota viikon rantaloman jälkeen!!! Hienoo!!!
  • editoi maaliskuu 2008
    Menkää peilin eteen ja näyttäkää itsellenne kieltä. :lol: Itse huomasin tuollaisen hassun jutun jo ekan päivän jälkeen. Tai sitten se on jotain aivan muuta.. :shock:
  • editoi maaliskuu 2008
    Kiva ketju :lol: Mieli oikein piristy ja odottaa, että itse pääsisi kertomaan postitiivisista vaikutuksista :!:
  • editoi maaliskuu 2008
    Moi,babs! Kyl sä viä ehdit kertomaan,kuten ny mäkin,ainoot tän pvän 2 henkosta vedin ukolta,alko yskittää ni maan perusteellisesti,etten enempää ajatellu maistaa!! TSEMPPIÄ ;)
  • editoi maaliskuu 2008
    Listassa jo mainittuja mm. hajuaistin palautuminen tosi nopeasti-kaupassa karkkihyllyjen vierellä olo on huumaavaa :D

Henki kulkee hyvin ja voin vetää henkeä koko keuhkojen kapasiteetilla täysin palkein. Henkeen ei ota enää tyttären hiuslakat tai hajuvedet, vaan voin oikeasti niitä haistella ja nauttia hyvistä hajuvesistä. Luulin nimittäin sairastavani astmaa ja olin menossa lääkäriin, kun en voinut olla samassa huoneessa hiuslakan kanssa, mutta tein elämäni järkevimmän päätöksen, enkä kyllä mennyt lääkäriinkään :D

Ihanaa on myös, se että valta on mulla eikä tupakalla. Nautin suunnattomasti, kun ajelin tänään lumituiskussa ja näin ihmisten värjöttelevän tupakalla :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jee mun ei tartte enää :lol: :lol: :lol:
  • Miika84 helsinki
    editoi maaliskuu 2008
    Onnittelut :D jatka samaan malliin :thumbup:itsekkin tuli ostettua tänään grillikylkeä,tacoja&salsa-kastiketta,suolakurkkuja ja paljon suositeltuja mini porkkanoita :-)
  • Marian Länsi-Uusimaa
    editoi maaliskuu 2008
    Leposyke oli ennen aina verenpainetta mitatessa siinä 70-80 tietämissä, nyt se oli 63, jo 2 viikon jälkeen. Ja verenpaine 100/60, joka tosin ei ennenkään mikään kovin korkee ole ollut. Mutta ton sykehomman huomasin jo edellisellä kerralla. Ja lenkillä jyrkät mäet menee jo paljon keposemmin.
  • Gravius westcoast of finland
    editoi huhtikuu 2008
    tuo hengityksen keventyminen on parasta tähän mennessä, tuntuu mukavalta kun ei tunnu koko ajan että tukehtuisi. Ja tuossal oppuvaiheessa kun hengitti syvään niin rintaa pisti :shock:
  • editoi huhtikuu 2008
    Kun menee nukkuun, niin keuhkot ei vingu, eikä oo tupakka yskää enää.
    Maku- ja hajuaisti palautuneet. Kun itse poltti, ei huomannut, kuinka helvetin pahalle se tupakka haisee. Nyt sen kyllä huomaa :mrgreen:
    Mukava kävellä ulkona, kun ei heti hengästy ja oo puol kuollut. :lol:
    Positiivisin vaikutus mulla on ollut se, että täältä saa paljon tukea. :P :D
    Ja täältä löytyy uusia ystäviä. :wink:
  • editoi huhtikuu 2008
    Mahtava päästä kertomaan omista positiivisista tuntemuksista..kaksi vuorokautta polttamatta ja nyt huomaa jo monta positiivista muutosta.

Huomattavin muutos on käsien ja jalkojen lämpötilassa. Huono ääreisverenkierto on aina (silloin kun on polttanut) ollut ongelma. Käsissä varsinkin veri kiersi toisinaan niin huonosti, että kylmässä sormenpäät meni ihan valkoisiksi. Nyt kädet ja jalat on lämpimät kaiken aikaa.

Ihan parasta on se, että hiukset, kädet, vaatteet ja hengitys ei haise enää tupakalle. Mahtava oli käydä töiden jälkeen kaupassa, kun töistä parkkipaikalle kävellessä ei polttanutkaan tupakkaa eikä kaupassa käydessä tarvinut miettiä haiseeko tuhkikselle. Paljon freesimpi olo kaiken kaikkiaan.

Keuhkoista on hävinnyt painontunne ja hengitys muutenkin kulkee helpommin.

Olokin on jotenkin levollisempi ja ennen kaikkea on tosi tyytyväinen itseensä.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.