POSITIIVISET VAIKUTUKSET

1535455565759»

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Olipas hieno teksti Mylläkkä!
    Kyllä voi käydä niin, että kuukausien kuluttua ei enää niin muistakaan, mitä kaikkea hyvää savuttomuus elämään tuo. Nyt on hyvät puolet ylöskirjattuna.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Juksu66Juksu66 Helsinki yms.
    Itselläni ehkä tärkein hyvä puoli savuttomuudessa on se, että tuntee asiat jälleen normaalisti, siis myös positiiviset asiat.

Havahduin siihen, että kohdallani tupakka on vaikuttanut pikku hiljaa siten, että en enää innostunut mistään erityisemmin, aiemmista lempiasioistanikaan. En tuntenut kummempaa iloa saavutuksista tai onnistumisista...eivätkä esimerkiksi sänkyhommatkaan oikein tuntuneet sytyttävän. Tähän ei (ihme kyllä) liittynyt mitään erektio-ongelmia, mutta ei vaan seksi kiinnostanut. Oli vain tosi tasaisen tylsä olo. Tupakoinnin lopetuksen jälkeen - käsittämätön ero, muutaman päivän aikana. Aikamoinen herääminen! Siis vaikka hermostuttaa ja kiukuttaa täysin naurettavatkin asiat välillä, niin erityisesti olen huomannut, että positiiviset tunteet/tuntemukset ovat palanneet takaisin! Ilmeisesti tupakka tasasi minulta nämäKIN välttämättömät asiat pois. Puoliskoni ehti jo ihmettelemään hänkin, että mullahan on hymy herkemmässä kuin miesmuistiin. 

Oletteko muutkin havainneet (kiukuttelun ja kärvistelyn lomassa) tätä ilmiötä?

• No joo, olen kyllä huomannut että olen jotenkin rauhallisempi ja kärsivällisempi kuin röökatessa. Jotenkin tartti aina olla kärttynen et sitte oli hyvä syy vetästä ne hermosavut .... Kyllä mulla on kaikenkaikkiaan nyt semmonen olo että en kyllä vaihda röökiin tätä upeata olotilaani!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.