POSITIIVISET VAIKUTUKSET

13468959

Viestejä yhteensä

• Miika84 helsinki
    editoi huhtikuu 2008
    Just näin ja aina vaan muuttuu paremmaksi :D kohta 2viikkoo takana ja elämä on ihanaa :D
  • editoi huhtikuu 2008
    Positiivisista vaikutuksista ehkä parhain on se, että on helpompi hengittää. Ja sitten myös keskittymiskyky. Tosin sen palautumiseen meni ainakin mulla se eka kuukaus...
    On mukavaa saada itse päättää, miten kauan tekee jotain hommaa...nyt ei OLE PAKKO n. tunnin välein säntäillä ympäriins kuin mielipuoli, jos ei saa tarvittavaa annosta myrkkyä sisuksiinsa...
    Olo on yleisesti ottaen kokonaisvaltaisen levollinen verrattuna alituisten niksakohtausten täyttämiin savullisiin päiviin.
    Elämä todellakin on ihanaa! :)
  • editoi huhtikuu 2008
    Vaikka en ole vielä montaa päivää ole ollut polttamatta ja ihanaa oli huomata kuinka hajuaisti on palannut :) Ja kun lopetin halusin eniten kokea sen kun aamulla herään, voin hengittään normisti enkä ole täynnä limaa.
    Tätä en kyllä ymmärrä miksi, mutta tupakka haisee ihanalta,ja huomasin vasta kun lopetin itse :D

• Miika84 helsinki
    editoi huhtikuu 2008
    Taidat kerjätä sakkokierroksille lähtöä hehe---eli suomeks juoksulenkille...Inka03 oli sillä :wink: ja suoriutui siitä kiitettävin arvosanoin :D Ota ny niskasta ittees kii ...kyllä :D
  • editoi huhtikuu 2008
    tupakka haisee ihanalta
    Hmm.. :shock: Mun mielestä tupakka haisee palavana ilmassa ihan hyvältä, mutta mutta... jos joku on juuri käynyt tupakalla ja tulee viereen hönkimään, niin kyllä se mun mielestä aika kamalalta haissoopi.. :x
    Kauan Yasmi olet ollut tarkalleen ottaen polttamatta? :-) Onnittelut loistavasta päätöksestä!! Ja voemaa "taistoon"! :thumbup:
  • editoi huhtikuu 2008
    Olin lenkillä ja mun edessä oli tyttö joka poltti tupakkaa.. Hyvä etten juossu perässä :D:D
  • Kaisaliisa_2 Vantaa
    editoi huhtikuu 2008
    Juu, sama juttu kuin Vickyllä, parasta kyllä hajuaistin ja makuaistin paraneminen. Ja yskän puuttuminen. Loppui taas kuin seinään ensimmäisenä päivänä!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • Kaisaliisa_2 Vantaa
    editoi huhtikuu 2008
    Anteeksi, ei vickyllä vaan Yasmilla :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: . Menköön väsymyksen piikkiin :oops: :oops:
  • editoi huhtikuu 2008
    salamanquesa, Maanantaina ja tiistaina poltin vain parit savut, ke monta tupakkaa :S torstaina NOLLA ja tänään yhdet savut.
    Kyllä se ihanalta ilmassa tuoksuu kun nyt ei itse polta:)
  • editoi huhtikuu 2008
    Yasmi kirjoitti:
    Olin lenkillä ja mun edessä oli tyttö joka poltti tupakkaa.. Hyvä etten juossu perässä :D:D
    :lol: :lol: :lol:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.