« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Välitilinpäätös XML

Kirjoittaja Viesti

Latte

Rekisteröityi:
04/04/2007 21:08:43

Ei kirjautunut

SYDÄMELLISET KIITOKSET Ei se niin nokonuuka ole tuon kellon kanssa. Kyllä mä vielä yhden tunnin kestän.
Vähän juhlafiilis meni kun tuo surullinen tapahtuma sattui tänään juuri tuolla Sellossa, mun kotikaupassa .
NO, pää pystyyn ja eteenpäin.
HYVÄÄ ja ONNELLISTA ja SAVUTONTA UUTTA VUOTTA 2010.
t. Latte ja Moccula

Elä tätä päivää- uneksi huomisesta- opi eilisestä

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

Latte wrote:ihan tarkka H-hetki on muistaakseni 23.50.22

Nyt on jo reilusti yli, joten onnittelut viivästymiskorkoineen

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

Latte

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tutetu, kiitos vaan onnitteluista. Ai, että meni vähän pitkäksi Ei haittaa. Ei silti 4 v. on pitkä aika "näissä" hommissa-ainaskin mun mielestä mutta kummasti se aika vaan kuluu. Onhan sullakin kohta 2 v. täynnä. Ajattele vielä sitä, että niin sulla kuin mullakin on takana n. 40 v.:n "ura" tupakoitsijana. Sehän olis ihan ansiomerkin paikka .
OIKEIN HYVÄÄ JA SAVUTONTA UUTTA VUOTTA 2010

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

Vai mitali - hö!
Tänään luin jostain, että "Kun huomaat tehneesi virheen, toimi heti sen korjaamiseksi."

Mitali siitä, että kesti yli 40 v. korjata virhe - tietysti on hyvä, että edes silloin. Nautitaan siis savuttomuudesta, vihdoinkin!
Hyvää Uutta Vuotta!

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys01/01/2010 20:10:04

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

annex

Rekisteröityi:
13/11/2009 13:29:46

Ei kirjautunut

Nyt on menny ihan överiks tää Latten synttäri
Paljon Onnea Lattelle kun on kestänyt nämä neljä vuotta, yhen kuukauden ja melkeen kolme päivää savuttomuuden ihanuutta

Toivoo Anne edelläkävijä

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

No niinpäs onkin Latella taas ollut juhlapäivä !
Sydämelliset Onnitteluni 4 v 1 kk 3 päivää!

Toivottaa Melisa - välissä hiihtäjä tai polskuttelija tai ....

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Latte

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos vaan muistamisista-taas kerran . Eiköhän jatkossa aleta laskemaan täydet vuodet.? . Terveiset täältä Etelä-Karjalasta, piti lähteä mökillä käymään ja katsomaan josko katot on romahtaneet.
Pari päivää oon pyörinyt tuolla metrin hangessa ja tehnyt lumitöitä hullun lailla.
Huom. ilman yhtä ainutta tupakkitaukoa.
t. Latte, Peräaallossa Kellujien Yhdistys ry:n pj.

annex

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hyvää kevään ensimmäistä päivää!
sekä kaikkea hyvää koko kevväälle
(En ny sitte onnittele kueikerransaa)

Melisa

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ai joo niin, kevään ensimmäinen päivä ja ylipäätään kuukauden ensimmäinen päivä, jotainhan se Latelle merkitseepi.. vaan ei siis saa sitä sanoa.
No, muuten vaan sitten kukkatervehdys Latelle, on tulpppaaniaika!

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Latte

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ohhoh Ovi taisi kolahtaa "Konkarirouvat" ihan itse. Pitkästä aikaa. Vähän on harventuneet Stumpissa käynnit. Mutta sen olen havainnut, että uusia konkareita syntyy koko ajan lisää. Näin se menee.
Ai, että kevättä pukkaa On jo aikakin. On tämä talvi taas tällä kertaa ollut aika poikkeava. Ei silti, kyllä nuo luonnonvoimat jylläävät eri puolilla maailmaa.
Mulla alkoi just 4 vk:n "kesäleskeys"-taas kerran. Mitähän sitä keksis-näin poikamiehenä.
t. Latte
*nyt sitä vaan kellutaan kohti kesää*

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

O n tosiaan kevään tuntua ilmassa. Hyvä Latte ja muutkin konkarit.

savuttomuus alkoi 18.7.2011

Melisa

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Jos vanha lumi on uuden surma, sit on kevään merkit ilmassa. Nyt on ihan sakeena nuoskaa lunta tulossa. Ja on tuossa vanhassa lumessa surmaamista, sen verta paljon sitä on.

Mukavaa keluntaa Latelle kohti kevättä.

Latte

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos vaan Krisu ja Melisa. Päivän kysymys :"Mistä noita lumia tulee ?"- mainosta mukaellen. Heti kun illalla silmänsä ummistaa niin alkaa satamaan lunta. No, tulihan sitä taannoin Mallorcallakin. Kyllä tuo kevät saisi nyt ottaa jonkinlaisen loppukirin. Sitten käy tietysti niin, että kaikki lumi sulaa 2 päivässä ja Suomi on vedenpaisumuksen vallassa.
Kaikki ei mene tasan-noiden säitten osalta. "Hallituksen pj" soitteli eilen sieltä rapakon takaa-istui terassilla-aurinko paistoi-lämpöä n. 25 C. Niin ne toiset.

Hyvät viikonloput.

annex

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Varmuuden vuoksi tulin tuomaan kevään lapselle synttärionnittelut sekä tämän illan viimesenä minuuttina pläjähtävälle savuttomuudelle suuronnittelut.
Kokonaista 4 vuotta ja kokonaiset 3 kuukautta ilman sauhun sauhua!

toivottaa ihan hyvän kokoinen anne

Latte

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

No mutta, Annehan se täällä on pyörähtänyt. Ai, että olis juhlan aihetta. Kyllä virallinen laskuri todella näyttää 04 03 00. Huh huh. Kyllä se kivalta tuntuu. Ja kun passista tarkistin niin kai ne synttäritkin lähestyy, Lattesta voi tulla jo ihan aikuinen. Huu nous.
Ovat kuulemma kehittäneet uuden savuketyypin, jota pitää hampaat irvessa ja posket pullollaan imeä jottei se sammu itsestään. Hyvä näin. En taida viittiä enää kokeilla.
Sitten vaan aletaan viettämään (savutonta) Pääsiäistä kaikessa rauhassa.

t. Latte (sopivan kokoinen)

Siirry: