| Kirjoittaja |
Viesti |
Miisa-69
Rekisteröityi: 06/01/2008 00:30:38
Ei kirjautunut
|
Palkkio savuttomuudesta on varmasti paikallaan jokaiselle säännöllisin väliajoin, ettehän vaan unohda sitä. Miten sinä palkitset itsesi? Onko teillä antaa hyviä vinkkejä?
Itse kävin suolahuoneessa puhdistamassa keuhkojani ja rentoumassa. En osaa sanoa auttoiko hoito (tuloksia vaikea nähdä..), mutta ainakin henkisesti se auttoi todella paljon. Tuli pysähdyttyä ja kiitettyä itseänsä lopettamispäätöksestä, tuli hiljennettyä arvostamaan päätöstä ja olemaan kiitollinen että keuhkot ainakin vielä toimii.
Nyt viiden kerran sarja päättyi, ja haluaisin keksiä jotain muuta kivaa. Mielelläni kuulisin teidän ideoita aiheesta.
t. Miisa - kohta 4 vkoa savuttomana Champixin avulla.
|
My freedom started 13.1.2008
|
|
|
hansu_2
Rekisteröityi: 17/01/2008 17:56:56
Ei kirjautunut
|
Kyllä palkita pitää juu
Minä käväsin parturissa parin viikon jälkeen (olisin varmaan käyny muutenkii, mut kun oli lopettanu, paremmalla omallatunnolla pysty sekä leikkuun, värin että tuotteita ostelemaan). Nyt aattelin varailla kuukauslahjaks jälkikäteen jalkahoidon, kun on oottamassa lahjakortti kosmetologille. Samoin minulle on jääny kasvohoitolahjakortti oottamaan valmistujaisista lähtien, mutta aattelin oottaa, kunnes on muutaman kuukaus ilman savuja menny, niin saa ihon sitten kuntoon
Nuo palkinnot olisin varmaan tehny vaikka ei lahjakortteja olis ollukkaan. Ruualla tms. en oo ruvennu palkihtemaan, mutta varmaan joillekin sekin käy (minulla on vähä kertyny opiskelukiloja, niin en halua niitä lisää). Jossain vaiheessa lähen sitten vaikka kylpyläviikonlopun viettämään, kunhan on tarpeeks kauan menny (puol vuotta tms.). Ja hei hampaiden valkaisu olis kiva varmaan kanssa!
|
Viimeinen tupakka 6.1.2008
|
|
|
toukokuu
Rekisteröityi: 02/09/2007 13:12:25
Ei kirjautunut
|
Oon nyt ollut polttamatta 6 viikkoa.
Lähden tyttäreni ja lastenlapsieni kanssa hiihtoloma viikolla risteilylle Ruotsiin. Nyt siihen on varaa, kun ei koko ajan tarvitse laskea, että rahat riittäisivät tupakkaan. Lapsenlapsille mukava matka edessä, kun eivät ole ennen olleet risteilyllä.
|
|
|
RaijaSinikka
Rekisteröityi: 08/05/2007 14:47:41
Ei kirjautunut
|
Minä olen ostanut itselleni kaikkea mitä ennen en ole raskinnut: 80 euron farkut, YSL River gauge hajuvesi ja deodorantti, kalliin kasvovoiteen jne
|
|
|
erika64
Rekisteröityi: 24/01/2008 19:42:49
Ei kirjautunut
|
Tältä palstalta sain idean ekaksi palkinnokseni:
Hampaiden valkaisu suuhygienistillä.
|
|
|
Miisa-69
Ei kirjautunut
|
Tälläiseenkin voisi sijoittaa säästämänsä röökirahat..
"Infrapunalämpöhoito: Kuluttaa noin 1200 kaloria yhdellä hoitokerralla, muokkaa ja kiinteyttää vartaloa, poistaa nestettä ja selluliittia, lisää aineenvaihduntaa vaikuttaen näin rasvan palamiseen, puhdistaa elimistöä ja poistaa kipuja. Miellyttävän infrapunalämpöhoidon jälkeen olo on rentoutunut!"
|
|
|
|
Ansa-Q
Rekisteröityi: 12/05/2007 18:15:45
Ei kirjautunut
|
Samoilla linjoilla Erikan kanssa; hampaat käyn puhdistuttamassa, kunhan pääsen röyhyttelystä lopullisesti eroon. Ihan säikähdin pari päivää sitten, kun auton peruutuspeilistä vilkaisin ja näin hampaani luonnonvalossa. Kylläpä oli keltaiset! Vessan huonossa keinovalossa en ole sitä aiemmin huomannutkaan.
|
|
|
Ritukka
Rekisteröityi: 21/02/2008 18:00:00
Ei kirjautunut
|
mä tilaan ja hammaslääkärin kunhan saan pari viikkoa vielä menee. Valkaisen hampaat ovat kellastuneet pahasti...
|
terveet elämäntavat
|
|
|
kartsu
Rekisteröityi: 05/02/2008 20:50:54
Ei kirjautunut
|
Mä ajattelin palkita itseni kasvohoidolla ja kampaajalla
Nyt on kolme viikkoa savuttomana täynnä ja rahaa säästynyt lähes 70 euroa.
paljonko toi hampaiden valkaisu muuten maksaa?
|
karstaton elo alkoi 20.2.2008 =)
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/?key=4739
|
|
|
Alice
Rekisteröityi: 25/02/2008 17:51:43
Ei kirjautunut
|
Mä ajattelin kans noille hampaille tehdä jotain..mutta en vielä, sitten kun on vähän enemmän rahaa säästynyt..
Mutta nyt ostin itselleni tempur tyynyn, olen siitä pitkään haaveillut, mutta en ole raaskinut ostaa, ei kyllä ihan noil tupakka rahoilla saanu mut se olikin tavallaan palkinto siitä että olen lopettanut!!! kyllä on nukuttanu hyvin eikä ole enää niskat eikä hartiat jumissa aamulla, SUOSITTELEN!!
|
25.2.2008 n. klo 01.00 viimeinen tupakka!!
|
|
|
juoppokuski
Rekisteröityi: 08/02/2008 18:45:30
Ei kirjautunut
|
mä hommasin koiranpennun tupakkarahoilla,pakottaa vielä lenkillekkin sai kaks kärpästä yhellä iskulla.....lopetus 20.10 07
|
|
|
perhone
Rekisteröityi: 12/01/2008 22:52:30
Ei kirjautunut
|
minä sain täydennykset astiastooni. nyt mulla on kaikki osat mustasta teemasta aivan ei riittäneet tupakoimattomuudella ansaitut säästöt mutta mies maksoi loput -saavutuksen kunniaksi. savuton 1.1.08....
|
savuttomana 1.1.2008 lähtien.
|
|
|
Miisa-69
Ei kirjautunut
|
Eilen tuli 2 kk savuttomana - yee!! Hampaat ovat aika paljon vaalentuneet jo pelkästä savuttomuudesta.
Kysyin hampaidenvalkaisun hintaa, sellaisen joka kestää vuosia: 500 euroa. Tällä oikeasti valkaistuu, aineena vetyperoksidi. Toinen lievempi valkaisu on noin 90 euroa, mutta se ei juurikaan auta, olen kerran kokeillut.
Koska mun hampaat ovat kuluneet yöpureskelun takia, hammaslääkäri suositteli etten valkaisi, ainakaan vielä. Suositteli ensin kokeilemaan jotain hellää valkaisevaa tahnaa (sensodyne valkaiseva).
Hymyilemisiin!
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys17/03/2008 12:10:47
|
|
|
|
Läppä
Rekisteröityi: 21/05/2007 01:40:53
Ei kirjautunut
|
Olen palkinnut itseäni monin tavoin, vaikkakin savuttomuuden tuoma riippumattomuus on kyllä paras palkinto kaikista.
Savuttomuutta minulla on nyt pikkaista vajaat 10 kk ja olen ryhtynyt laittamaan osan tupakkarahoista sijoitusrahastoon, ostanut osakkeita, ostanut 200 euron lompakon ja arvokasta kosmetiikkaa ym. Kävin myös hampaiden valkaisussa, johon kuului hammaskiven poisto ja voin sanoa, että kyllä se terva oli aika sitkeästi jäänyt hampaisiin. Hammashoitaja teki hammaskiven poiston könttähinnalla ja siihen meni niin kauan, että oli varmaan tappiollinen homma. Hammaskivi ei siis näkynyt ulospäin, en muuten oisi antanut sen kertyäkäään, mutta alahampaiden sisäpuolella sitä oli ihan riittämiin.
Laskurin mukaan tupakkarahaa on säästynyt 1300 euroa ja olen varmaankin käyttänyt "palkintoihin" enemmän kuin tuon, mutta osan palkinnoista olisin varmaan ostanut muutenkin.
Cd-levyjä olen ostanut aiempaa useammin ajatellen, että levykin maksaa vain viiden päivän tupakoiden hinnan. Samoin urheiluvaatteita olen ostanut enemmän, mutta nyt savuttomuuden innoittamana on tullut urheiltuakin enemmän (ja syötyäkin enemmän myös ).
Nautitaan keväästä ja savuttomuudesta
|
|
|
jatta
Rekisteröityi: 02/06/2007 07:59:04
Ei kirjautunut
|
Sen verran amerikkalaiset sarjat vaikuttaa,että hampaiden valkasun miekii tahon.Kohta 5kk pulkas
|
Elämä ei ole pelkkää juhlaa,se on myös ruusuilla tanssimista
|
|
|