« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Todella helppoa pysyä ilman tupakkaa, kunhan vain XML

Kirjoittaja Viesti

Pasi99

Rekisteröityi:
07/07/2008 12:20:57

Ei kirjautunut

Puhdaskeuhko,

olet viisas.

Juuri näin se taitaa olla.

Ehkä olen aikamoinen pelkuri. Kovin monen hevosen selässä ei voi ratsastaa samaan aikaan.

meirami

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:20:29

Ei kirjautunut

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys12/02/2009 20:26:48

[Email]

Pasi99

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

meirami

useampi vuosi 4 kpl/v - uskomaton suoritus... ! =)

No, minä sitten joskus yritän uudelleen jos tää nyt tästä repeää.

meirami

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:20:29

Ei kirjautunut

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys12/02/2009 20:27:02

[Email]

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Minäkin luulin joskus, kun silloinen lakko (n.20 v sitten) meni persiilleen, että voisin poltella aina joskus. Koska olin kaikille toitottanut lakostani, en kehdannut polttaa töissä julkisesti. Menin veskiin salaa polttamaan . Kattelin itseäni peilistä kun vedin röökiä ja se näytti pahalta. Seuraavaksi ajattelin, että sammutan valot. Poltan sitten kuin itseltänikin salaa. Kun en näe itseäni, en tiedä polttavani. Ovelaa, rakas Watson.

Silloin ei Stumppia, jossa joku olisi sanonut jotain älykästä tästäkin kokeilusta...

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Pasi99

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hei Melisa

Toi oli kiva tarina! "olin toitottanut kaikille"

Itsellä sama silleen, että poistuin työpaikan koko rakennuksesta kun en ilkeä näyttää repsahdusta muille.

Menin puiston penkille ja pälyilin ettei tutut huomaa - melkein törmäsin yhteen kollegaan mutta olin juuri ehtinyt lopettaa.

Onhan se noloa myöntää, että lakko alkaa murtua..

Leikittelen ajatuksella että poltan jatkossa huomattavasti vähemmän kuin aikaisemmin ennen lakkoa - varmaan te kaikki uskotte tämän..

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Pasi99 wrote:Onhan se noloa myöntää, että lakko alkaa murtua..

Leikittelen ajatuksella että poltan jatkossa huomattavasti vähemmän kuin aikaisemmin ennen lakkoa - varmaan te kaikki uskotte tämän..

Taitaa murtua joo. Voipi olla tietenkin, että jonkun aikaa menee vähemmän tupakkaa tai sitten se on sama jo viikon päästä kuin ennen koko "leikkiin" ryhtymistä. Mutta uskonpa, että sinunkin kohdalla vielä se lopetuskin koittaa. Päähän voi jäädä jokin ajatus
Niin tahi näin - onnea päätöksellesi, sitä onnitteluahan sinä toivoit, vaikka alkaisitkin polttamaan - se on nyt tässä !

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Ruustiina

Rekisteröityi:
06/08/2008 11:05:16

Ei kirjautunut

Voe voe Pasi, ja en usko myöskään että saat pidettyä homman hanskassa, ja eikös se lopetaminen ole se juttu täällä

Oletko antamassa periksi, miksi ihmeessä? Mulla on kans sellaiset nikkishimot että oksat pois, mutta en aio silti polttaa. Eihän ne duunikaverit mitään, jos vaikka vähän vit..sivat, mutta kun en kehtaa itseäni peilistä katsoa jos polttaisin

Käy vaikka youtubessa ja laita hakusanaksi: tobacco killed my mom... mulla tuo pätkä toimii joka kerta, kun alkaa tuntua siltä, että voishan sitä pari vetäistä

tintt1

Rekisteröityi:
12/07/2008 11:37:26

Ei kirjautunut

Tee miehekäs päätös ja tupakoi! Kukapa sinua estelemään!

Olisinpa lopettanut ennen kuin aloitinkaan. (Viim. tupakka 3.7.2008.)

Siirry: