« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Möltsin mökkikylä..... XML

Kirjoittaja Viesti

mölypallo

[Avatar]

Rekisteröityi:
08/02/2008 23:29:18

Ei kirjautunut

prätkis,huhuu,miten sulla meneeeee????tää pallo alkaa luovuttaan,ei jaksa enää tätä on/off touhua poltellut oon ja taas meni hyvä alku harakoille ANTEEKSI JA KIITOS TUKIJOUKOILLE! palaan kun ei pala

häntä pystyyn....vaikka hakaneulalla!!!

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

No voi sentäs. Tuo on/off onkin rasittavaa varmaan. Takaportti on lukittava niin murtovarmalla lukolla, että lukitus aina päällä eikä enää koskaan off

Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Prätkis

[Avatar]

Rekisteröityi:
21/01/2010 09:19:02

Ei kirjautunut

Täällä ollaan ja myös lipsahtaneena..eli viikonloppuna tuli polteltua Mutta päätin että sai jäädä siihen ja eteenpäin, häntä pystyssä! Älä säkään Möltsi luovuta kun ollaan taas niin samalla viivalla.

Ei selittelyjä 16.10.2011
LIPSU P**KELE 7.1.2012

mölypallo

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

TÄNNE TAAS RYÖMIN NELINKONTIN TUKEA ANELEMAAN TOTAALINEN KYLLÄSTYMINEN ISKENY TUPAKAN KÄRYTYKSEEN!!! AAMU HUOMINEN SIIS OLKOON ENSIMMÄINEN KOHTI PUHDASTA ELÄMÄÄ AAAAAAPUVA

piltti

[Avatar]

Rekisteröityi:
14/11/2010 20:03:17

Ei kirjautunut

moro mölypallo!

taisit olla täällä minun edellisella kerrallani :/
olin silloin nimellä LauraA jos muistat?

minäkin tänne takaisin ryömin tuossa viikko sitten

paljon voimia ja tsemppiä sinulle!
kyllä se siintä päivä kerrallaan vaan etiäpäin savuttomana.

_piltti_

26.4.11 -> harkitsija
27.4.11 -> päätös tehty
29.4.11 -> SAVUTON!

mölypallo

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

TOTTAHAN TOKI MUISTAN Hienoa että säkin täällä, ja nyt aika oikein tosissaan lopettaa toi savutus..ei mitään järkeä tämmösessä lopetan en lopeta touhussa TSEMII MEILLE

Melisa

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tervetuloa Mölypallo takaisin!
Täällä me ollaan jo sua odotettukin. Joskos nyt olis sitten SE lopettamiskerta, jolloin onnistut. Toivotaan niin ja teemme sitten yhdessä työtä sen eteen. Tai siis sinä teet ja me tuetaan ja seurataan katseella

mölypallo

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Pakko oli käydä mökkikylässä lueskelemassa tutetun tsempit..voi kuinka haikea olo tietääkö joku miten poismeno tapahtui,siis lähinnä haluaisin tietää oliko kivuton en ainakaan tiennyt mistään vakavasta sairaudesta..pistän tuikun myös palamaan koneen viereen..

Melisa

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Mitens Mölypallolla menee nykyään? Oletko vielä pysynyt savutta?

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

mölypallo wrote:Pakko oli käydä mökkikylässä lueskelemassa tutetun tsempit..voi kuinka haikea olo tietääkö joku miten poismeno tapahtui,siis lähinnä haluaisin tietää oliko kivuton en ainakaan tiennyt mistään vakavasta sairaudesta..pistän tuikun myös palamaan koneen viereen..

Olen yrittänyt hakea sivuiltani kans tutetun viestiä. En sen koommin tutetua tuntenut.Enkä tiedä oliko hänellä mitään sairautta. Suru on kun yksi stumppilaisista on poissa.

savuttomuus alkoi 18.7.2011

mölypallo

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Heipsan Melisa ja Krisu !!Päätin kävästä lueskelemassa ihmisten juttuja ja piipahdin täällä omassakin mökissä samalla ja te ihanat olitte käyneet moikkaamassa..koitan nyt ahkerasti käydä täällä stumpissa kun on tuo ote riippuvuuteeni lipsunu oikein urakalla ja pakko olisi päästä tosissaan tosta röökistä eroon..mutta kun se muka niiiin vaikeeta! Alkuvuodesta olin polttamatta mutta sitten tuli ne vakiot työstressi,hermot kotona muksujen kanssa,HAMMASLÄÄKÄRIIN MENO ja kaikki maailman huolet..hmmm..pitäähän jonkun ottaa myös stressiä kodittomista,vanhuksista,tehotuotannosta,sademetsien tilasta ym.ym.ym.Minä otan kaikki huolet niskaani ollessani vierotusoireiden alainen ja dadaaaa saan syyn aloittaa taas tupakoinnin kun ei hermot kestä ! Ei vais,aina vaan sattuu kaikki stressit iskemään juurikin silloin kun meikäläinen koittaa lopettaa tupakointia ja pieni mielenihän armahtaa polttamaan sen kuuluisan yhden..ja siihenhän se aina tyssää Mutta joo,ei kulu päivääkään etten mieti lopetusta ja aina vain lykkään viimeistä pölliä ja keksin syitä miksi en nyt voi lopettaa..esim.nyt en voi lopettaa koska alkaa koivun siitepölykausi!!Olin pari vuotta sitten keväällä lakossa kun pölytys alko ja luulin tukehtuvani joten olihan sitä pakko tupakka vetästä että ilma kulki paremmin perille asti mutta olis kyllä kiva kuulla jos jollain kokemusta näistä siitepölyaikana lopetuksista eli helpottuiko olo kun rööki jäi?Kyllähän mulla varmaan vaan vierotusoireet teki silloin ne oireet mutta olis vaan pitäny sisukkaasti pysyä savuttomana ja katsoo miten käy..pelko iski ja tupakka ainoa tuki johon nojata Jopas oon turissu tarinaa,oho..roikun mukana savuverhoni sisällä ja kerään uutta voimaa lopetukseen..TAAS...

Melisa

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kyllä se aika taas koittaa, kun olet tarpeeksi voimaantunut (hieno sana) lopettamaan. Muista, että juuri seuraava kerta voi olla se viimeinen, kun tuota savottaa teet. Että tuliskin sitten kerralla kuntoon. Kyllä sen niinkin voisi ajatella, vai kuinka?

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

Tervehdys Möltsi. Olen lapissa ja täällä tunnetaan mies eikä nuttu ,joka jätkä on kaikkien tuttu. Tässä tapauksessa nainen. Ihana loma ja myös lapin mies Savutonna mennään. Elämä on ihanaa kun voi olla tupakoimatta. Voimahalit sulle Möltsi!

savuttomuus alkoi 18.7.2011

piltti

[Avatar]

Rekisteröityi:
14/11/2010 20:03:17

Ei kirjautunut

heissan mölypallo! mitäpä kuuluu,vieläkös täällä pyörit? mä lähdin katselemaan josko tällä kertaa sais RIITTÄVÄÄ MOTIVAATIOTA OIKEEST LOPETTAA. korvien välistähä tuokin suurimmaks osaks on kiinni. joo menossa mukana.. harkintaa löytyy mut ei vielä päätöksiä...

_piltti_

26.4.11 -> harkitsija
27.4.11 -> päätös tehty
29.4.11 -> SAVUTON!

mölypallo

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hellou hellou Piltti ja kumppanit Joo,o täällä aina välillä palloilen ja lähinnä käyn lueskelemassa muiden juttuja oma motivaatio edelleen toooosi pahasti hukassa..hohhoijaa...Mutta oottelen jotta nuo puut lakkaavat tuon pölytyksen niin ihan varppina otan itteeni niskasta kiinni ton tupakan suhteen Nyt sen verran monta tupakkavuotta takana että aika lopettaa on nyt..ennenkun myöhäistä..Hieno juttu Piltti että oot lopettanu,ja perästä tullaan muutaman viikon päästä Aurinkoista päivää kaikille!!!

Siirry: