« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

savuton elämä XML

Kirjoittaja Viesti

paulari

Rekisteröityi:
09/01/2010 23:47:09

Ei kirjautunut

Hei Krisu. Sinulla on jo niin hienosti tuota savutonta aikaa kertynyt ja vaikka nuo "nikkikset" on välillä tosi pirullisia niin periksi ei anneta. Itsellä on pian 8 viikkoa täynnä ja kyllä tupakka tulee mieleen vielä monta kertaa päivässä. Aurinkoista perjantaita sinulle, pysytään kuulolla

"Vastatuuli tekee vahvaksi"

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

paulari wrote:Hei Krisu. Sinulla on jo niin hienosti tuota savutonta aikaa kertynyt ja vaikka nuo "nikkikset" on välillä tosi pirullisia niin periksi ei anneta. Itsellä on pian 8 viikkoa täynnä ja kyllä tupakka tulee mieleen vielä monta kertaa päivässä. Aurinkoista perjantaita sinulle, pysytään kuulolla

Kiitos paulari. Joo periksi ei anneta Onnea sinun8 viikosta. Hyvää perjantaita sinullekkin. Javielä kiitokset tsemppauksesta kyllä tämä tästä taas. Kuulolla pysytään.

savuttomuus alkoi 18.7.2011

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

hemuli61 wrote:Krisu!!
Tervetuoloa joukkoon "nikkisen riivaamat"
Sama juttu ollut minullakin muutaman päivän
Siis mistä ihmeestä se aina välillä voikin ilmaantua Mumeli kyllä aikanaan varoitteli
että ihan yllättäen se vaan iskee,joten ollaan me likat tarkkana!!!
Tsemppiä sinulle ja minulle!!

Joo Hemuli ne h..tin nikkiset riivaa just kun ei arvaakkaan. Ei anneta periksi tyrmätään ne nikkikset. Tarkkana saadaan olla ja me likathan ollaan. Tsemppiä sinullekkin ja minulle. Sulla 5 kuukautta savuttomuutta ja mulla4 ja puoli kuukautta. Ja periksi me likat ei anneta. Tupakka ei sovi meille. Ja se haiseekin kamalalle. Olis asiaa tuolle vuokra emännälle, paitsi en viitsi mennä sinne kun haisen sen jälkeen tupakalle yök. Täytyy laittaa sellaset vaatteet heti pesuun kun käyn hänen luonaan, kuinka pahalle se haiseekin tuo tupakki vaatteet ja hiukset. Ei käyn taas nuuhkimassa ulkoilmaa sauvakävely sauvoilla. Tsempit tähänpäivään.

henna70

Rekisteröityi:
14/09/2008 21:44:49

Ei kirjautunut

Moikka Krisu! Löysinhän mä tänne sun luo

Sä olet ollut todella hienosti savuttomana vaikka nikkikset on välillä riivannu, en ollut huomannutkaan että olet ollut jo näin kauan savuttomana. Onnittelut siitä upeeta

Ei niin heikko etteikö kannattaisi yrittää! Jatkuva lopetus / repsahduskierre... Lopetus 21.3-11
[Email]

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Moi Henna. Mukava kun tulit ja löysit tämän minunkin poteroni. Minustakintuntuu ihmeeltä,ettäaika on mennyt tosi vauhdilla eteenpäin. Ja kunteitä tsempaajia on, on ihana olla savuitta. Lähden tänäänkin sauvakävelylle. Liikunta on mukavaa,kun ei hengästytä niinkö ennen. Tuttavani täyty laittaa sukseni pohjat kuntoon, että pääsis hiihtämäänkin. Saapa nähdä muistaakohan hän. Tsemppiä sinulle!

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kävin tänään lyhyen matkan sauvakävelyllä. Jotenkin vaan välillä,kun teen etätyötä kotonani puolipäiväisenä. On tullut mieleen tupakki. On käynyt mielessä, mutta olen torjunut ajatuksen. Unohdin ostaa kaupasta tavallista purkkaa.Mutta apteekista hain 1 mg nikotiini imeskelutabuja. Ne on auttaneet. En osta yhtään ensimmäistäkään tupakkia. Enkä mene sellaisiin paikkoihin, jossa tupakoidaan. Nyt kysyy luonteen lujuutta tämä savuttomana oleminen.

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Moi....(vaisusti, "huokaus") Mulla neljäs viikko menossa ja 12.3 oli vaikea. Sitä aiemmat muutamat päivät huippuhyviä, vähensin jopa niksupurkan syöntiä. Uskaltaskohan koklata silleen, et välillä purkkaa 2 mg ja välillä 1 mg imeskelytablettia??? Kun oon vajaan viikon pärjännyt 4-6 kpl purkalla/päivä??
Sit masennuin lisää kun Krisu ja muut on ollut kauemmin polttamatta ja vieläkin vaikeuksia. Miten mä jaksan vielä kuukausien jälkeen???
Nyt on tää tyttö jotenkin , en tiedä mitä...
Pusipusi Krisu ja kaikki....EN POLTA.

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Heluna 1970 minulla oli vasta ensimmäinen kerta kovempi hinku tupakoida alun vierotusoireiden jälkeen. Kyllä ne vierotuusoireet menee ohi. Sitä minä en ymmärtänyt kun laitoit viestissäsi sen pusi, pusi. En ole lespo. Vai ilmoitanko ylläpidolle asiattoman viestin? Taidat olla humalassa, minusta alkoi tuntumaan,ettäsoot ottanut liikaa pöllööljyä(kuten äitini sanoo alkoholista).

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys13/03/2010 06:20:09

henna70

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Moikkelis Krisu! Mukavaa ja aurinkoista sunnuntaipäivää! Tulin poikkee kahville

Ei niin heikko etteikö kannattaisi yrittää! Jatkuva lopetus / repsahduskierre... Lopetus 21.3-11
[Email]

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Terveisiä sauvakävelyltä. Välillä on liukkaita paikkoja ja niissä menee kulku töpöttelyksi, joka haittaa "lennokasta" etenemistäni. Otin riskin ja vedin tunnin kävelyn, saas nähdä miten nyt sitten kostautuu. Isot reisilihakset vähän jo vinkui mennessä Tästä täytynee mennä venyttelemään. Posket ovat kuin punaiset omenat ja hirveä hiki on päällä.

Tsemppiä Krisulle, Helunalle sekä tietenkin Hennalle, pysyvää savuttomuutta kohti mennään. Minunkin tehtäväni on pitää itseni savuttomana loppuelämä. Joka on tietenkin nyt pitkä, kun en kerran poltakaan. Menikös se nyt näin

Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

henna70 wrote:Moikkelis Krisu! Mukavaa ja aurinkoista sunnuntaipäivää! Tulin poikkee kahville

Kiva kun kävit moikkaamassa! Kiitos sinulle samoin hyvääillan jatkoa Henna70

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Melisa wrote:Terveisiä sauvakävelyltä. Välillä on liukkaita paikkoja ja niissä menee kulku töpöttelyksi, joka haittaa "lennokasta" etenemistäni. Otin riskin ja vedin tunnin kävelyn, saas nähdä miten nyt sitten kostautuu. Isot reisilihakset vähän jo vinkui mennessä Tästä täytynee mennä venyttelemään. Posket ovat kuin punaiset omenat ja hirveä hiki on päällä.

Tsemppiä Krisulle, Helunalle sekä tietenkin Hennalle, pysyvää savuttomuutta kohti mennään. Minunkin tehtäväni on pitää itseni savuttomana loppuelämä. Joka on tietenkin nyt pitkä, kun en kerran poltakaan. Menikös se nyt näin

Näinhän se meneepi mrs rautarouva. Hienoa, kun sinä kuntoilet, vaikka olet ollut isossa leikkaudessa. Jes periksi ei anneta.

henna70

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Heips Krisu! Mä tulin kurkkaa mitä kuuluu, hyvältä näyttää, en nyt viitti jäädä kahvittelemaan ettei mene yöunet

Mukavaa ja keväistä uutta alkavaa viikkoa sinulle

[Email]

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Heips Henna. En malttanut olla kirjoittamatta sinulle kun kävit täällä poterossani.Äitini äiti sanoi muinoin, että illalla täytyy juoda hopea teetä. Keitetään vain vettä ja siihen sokeria ja loraus maitoa .niin hyvin nukuttaapi. Hyvää viikon alkua sinulle Henna. Ps. se täytyy tietenkin hih juoda ennenkuin vaikuttaapi. hih

hemuli61

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/10/2009 08:36:19

Ei kirjautunut

Hei tänne poteroon.
Tulin päivä kaffelle ja samalla ilmoittautumaan,kun harvemmin kerkiän viikonloppuisin koneelle,kun on niin paljon kuhinaa kotona kun on noita lapsen lapsia ja
tietty omia kersoja(aikuisia) Ja eiköhän ne pummaa aina äiteen lihapatojen ääreen, niin
on olevinaan niin kiirettä
Kovasti terkkuja täältä ja kovasti tsemppiä!!
Olin tuolla lukemassa että meillä kaikilla on tuo nikkinen riivaillut
Pidetään vaan pintamme ja ei anneta periksi!!
Kovasti iiiisooo voimahaliiiiii täältä!!!

stumpannut 6.10.2009

Siirry: