« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Onnea Heluna1970 XML

Kirjoittaja Viesti

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/03/2010 20:47:26

Ei kirjautunut

Valtavat onnittelut valtavasta saavutuksesta Heluna!!!!On se upea aika..5 kuukautta!!!Sitkeä olet,ei voi muuta kuin ihailla
Ps.Vähän myöhassä nämä onnitteluni,sorry

Elämä voi muuttua!

.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

TUNNUSTAN: luin muitten juttuja mitenkä heillä ei tupakka mieltä paina ja olen lapsellisen KATEELLINEN/KATKERA
-eIPÄ muuta ( olen tyhmä, tiedän)

sohvisavuton

Rekisteröityi:
28/05/2010 07:27:03

Ei kirjautunut

Moikka Heluna,
stop tykkänään nuo puheet typeryydestä, se oli kyllä nikotiinipiru kuka sen kirjoitti eiks niin Olet ainakin reilu kun tunnustat kadehtivasi noita (en uskalla kirjoittaa meitä) keitä ei paljoa tupakantuska paina. Käytä kateus vaan sinnikkäästi hyväksesi ja hups yksi päivä olet sinäkin niiden joukossa joita ei enää tupakantuska vaivaa. Toi nikotiinipiru vaan osaa pitää pihdeissään niin perhanan lujasti mutta kyllä se joskus luovuttaa.
Mietipäs taas niitä hyviä puolia mitä savuttomuus on tuonut ja laita se nikkinen just sinne minne se kuuluu, eli kiertämään sputnikin kanssa maapalloa... tsemppiä sulle Heluna

asenne ratkaisee - aina
savuton elämä 25.05.2010 alkaen

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Moikka Heluna!
Ymmärrän hyvin,että ottaa pattiin kun sitkeesti olet savuitta ollut jo pahuksen pitkään ja aina vaan kummittelee mielessä.Sen täytyy olla tosi inhaa.Kyllä mullakin on usein tupakka mielessä,mutta en anna sen kyllä alkaa rönsyillä.Mulla lähtee heti lapasesta jo ajatustasolla jos yhtään antaisin köyttä ajatukselle,että olisko mahdollista jos yhden..
Nyt helteillä kun on oikein nuutunut ja väsynyt niin varsinkin näin iltayöstä tulee enemmän kuin usein ajatus istahtaa mökin rappuselle ja henkäistä ja vetää muka ihanat savut Mitään ihanaa siinä ei kyllä oikeesti olisi eikä olo takuulla raikastuisi tai olo paranisi...sitten vaan sinnitään taas sekin ohi ja matka jatkuu.Kyllä me vuoden päästä ollaan jo aikas cool Voimia Heluna

Elämä voi muuttua!

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Heluna1970 wrote:TUNNUSTAN: luin muitten juttuja mitenkä heillä ei tupakka mieltä paina ja olen lapsellisen KATEELLINEN/KATKERA
-eIPÄ muuta ( olen tyhmä, tiedän)

Höpsistä heluna, et ole yhtään muita huonompi. Kyllä nikkispiru kyykyttä oikeastikin kauan, minuakin aikoinaan. Vaikka saattoi olla päiviä, etten muistanut, joinakin päivinä sitten sitä useammin. Sisäinen puhe ja omat ajatukset ja asenteet ovat niitä, jotka auttavat asiassa. Kehu ja kiitä itseäsi päivittäin. Kerro pielikuvallesikin, kuinka hienosti olet pärjännyt ja käännä tupakasta luopuminen todelliseksi saavutukseksi, olet saanut savuttoman ja taatusti terveemmän elämän. Vaikka kuulosttaa phalta, mun täytyy tunnustaa ja kertoa, että niitä tilanteita, joissa kaipasi tupakkaa, oli alkuvuosina monta. Vaikka näennäisesti kaikki oli hyvin, aina välähti mielessäni, että tässä tilanteessa ian ennen... Mutta kun sitä ei sytyttänyt, tilanne meni ohi, samoin ne huonot ajatuksetkin.
Tie pysyvään savuttomuuteen on matka, se on matka myös omaan itseen. Siinä joutuu miettimään monta asiaa uusiksi ja se vaatii kyllä henkistä energiaa. Välillä tulee tunne heikkoudestakin, mutta se on harhaa, kun on ollut jo monka kuukautta savutta, selviää kyllä lopustakin. On hyvä, että on Stumppi, tänee saa ja täytyykin kirjoitella heikoistakin hetkistä, koska muuten voi tulla sellainen hassu tunne, että lopettaminen on helppoa kuin heinänteko. Sekään nimittäin ei ole oikeasti helppoa

Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Teksamiina

Rekisteröityi:
04/06/2010 11:41:38

Ei kirjautunut

Huhuu Heluna?! Kuis pyyhkii?

Heluna1970

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Suoraan sanottuna suurinpiirtein , juopottelin , ENKÄ LIVENNYT VAIKKA MIELI TEKI
Nii ...

sohvisavuton

Rekisteröityi:
28/05/2010 07:27:03

Ei kirjautunut

Hyvä Heluna Siitäs näet, sisua sinulta löytyy kuin pienestä kylästä... Jos juodessa voit vastustaa kiusausta, selvinpäin se sujuu kuin tanssi, ehkä välillä vähän varpaita talloen mutta kuiteskin, lopputulos very good Hienoa Heluna

asenne ratkaisee - aina
savuton elämä 25.05.2010 alkaen

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/04/2009 11:35:53

Ei kirjautunut

Hyvä heluna ja tsemppii

21.12.11 klo 15.15
Ei ole olemassa muuta aikaa kuin NYT

LauraA

[Avatar]

Rekisteröityi:
02/03/2010 21:23:59

Ei kirjautunut

Heissan Heluna!!
Miten on kesäpäivät nyt sujuneet?
Mulla ei niinkään hyvin MUR!

Ilman tupakin sauhutteluja alkaen: 1.3.2010
Ilman nikotiinia(niksupurkka) alkaen: 8.4.2010
Nikotiinin orja alkaen : 7.6.2010
SAUHUTTELIJA TAAS: 24.7 ->
Harkitsija: 16.8 ->

Heluna1970

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hei Laura ja muut Siinähän ne kesäpäivät ovat menneet: niin kuin aiemmin kirjoitin, sorruin tuopin tielle...
Ja siksi en ole siviulla jaksanut käydä...
Nyt morkkis turhan pitkästa kuurista.
- En polttanut
-Ja huomasin oon koukussa Niksatabuihin..

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hyvä Heluna kun et pössyyn sortunut!!!!Kaikki muu on nyt sivuseikka.Ja loppuhan se kesälutraaminenkin jo? Tsemppiä!!!!

Elämä voi muuttua!

Heluna1970

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Juu, kesälutraaminen loppui Mut johtu varmaan siitä, etten nukkunut silmäystäkään viime yönä.... No, sitä saa mitä tilaa ...
-Mut yöllä ei tullut mieleenkään lähteä tupakille Ihme

Teksamiina

Rekisteröityi:
04/06/2010 11:41:38

Ei kirjautunut

Toivottavasti uni tulee ensi yönä . Onks siul ollu pahempia himo kohtauksia krapulassa? Ku minust tuntuu, että jos otan alkomahoolia pystyn kohtalaisen hyvin vastustamaan tupakinhimoa, mut aamul ku herää sillo yleensä tekis mieli.. en oo kyllä paljon läträilly, mut sen oon huomannu, että krappikset on lievempiä tai ei oo ollenkaan, nyt kun ei polta

Heluna1970

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Teksamiina: ei tee krapulassa juurikaan mieli tupakkaa, onneks ei ees silloin...
Nyt kun otit puheeksi niin krapulassa ei ole enää räkänen olo kun ei polta. Tuo ei ennen ole edes tullut mieleen. Ennen sai turistella älyttömästi
En ole jaksanut käydä täällä mut sit joskus enemmän...

Siirry: