« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

No nyt sitten rohkaisin mieleni ja kirjauduin sivuille... XML

Kirjoittaja Viesti

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

Meke wrote:Apua kun ulkona on pimeää!!! Neljältä ajelin töistä kotiin ja ihan omituista kun oli niin pimeetä, ja kohta on sitten pimeetä aamusta iltaan........ja tontut kurkkii, muistakeepa olla kiltisti!!!!

JEP!!!! Pimeetä on,ei edes ulos huvita mennä .Tuli muuten tontuista mieleen,että ensimmäinen joulu mulla ilman spadduu vuosiin

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Joo sama homma täällä, ilman tupakkaa ...ties montako vuotta sitten olen ollut....14 vuotiaana??? Muistan myös erään jouluaaton, odotin esikoistani (12 vuotta sitten) ja jouluaattoiltana kun istuimme isolla porukalla syömässä jouluateriaa, kun joku aloitti "keskustelun" minun tupakoinnistani ja minä pakenin kesken ruokailun vessaan itkemään kun loukkaannuin niin paljon siitä moitteesta......- mistähän mulle tuokin muisto ponnahti mieleen ????? Mutta siis tosiaan eka joulu ilman tupakkaa täysi-ikäisenä...apua, tuo kuullostaa kyllä tosi pahalta. Elämä on.

Pepita

Rekisteröityi:
24/10/2007 13:15:09

Ei kirjautunut

Olen aloittanut champix:in syönnin 11 päivää sitten josta tupakoin 8 päivää noin 4kpl päivässä .Aamut ovat kaikkein vaikeimpia olla ilman tupakkia, toiseksi tulee hetket kun tulen töistä ja olen tavallisesti pujahtanut parvekkeelle polttelemaan ja kelaamaan päivän tapahtumia.
Nikotiini purkkaa olen ottanut kolmena päivänä yhden. En soimaa siitä itseäni
sillä olen polttanut 17vuotiaasta saakka, ottaa aikaa luopua pitkäaiakaisesta rakkausuhteesta.
Yhtenä ponnahduslautana tupakan lopettamiseen on poikaystäväni joka ei polta olemme seurusteleet reilu puoli vuotta näin kauvan kesti harkita lopettamista ja tupakalle haiseminen hävetti enemmän mitä pitemmälle seurustelusuhde eteni.
Olen myös huomannut ihossa topimisen elkeitä iho on kirkkaampi se myös auttaa pysymään päätöksessä.

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 29/10/2007 21:04:06

Rakastakaa toinen toistanne, mutta älkää tehkö rakkaudesta kahletta.
-Kahlil Gibran-
[WWW]

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tervetuloa stumppiin Pepita ja onnea hienolle päätöksellesi tulla savuttomaksi!!! Kannattaa lueskella stumppilaisten kirjoituksia ja todeta, että et ehkä olekkaan se ainoo tapaus, joka on niin erityisen riippuvainen tupakasta....meitä onkin täällä aika monta
Tsemppiä sinulle kovasti!!!!!

Pepita

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos Meke lueskelen kirjoituksia päivittäin saadakseni helpotusta vierotusoireisiin.
Olette hienosti tsempanneet ja se on kunnioitettavaa. *nostaa hattua*

-Kahlil Gibran-
[WWW]

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos! Se mikä itseäni on eniten hämmästyttänyt tässä lopetuksessa, on ollut se, että tämä on ollut paljon odotettua helpompaa!!! Joskus aiemmin tuolla siitä kirjoitinkin, että luulin että kiipeilen seinillä ja"käärin" parissa päivässa tapetit irti seinistä ja viimeistään kolmantena päivänä ukko ottaa minusta eron ja muuttaa lasten kanssa autotalliin asumaan..... vaan ei sentään. Ihan samalla tavalla jotkut asiat hermostuttaa, kuin tupakoidessakin, ehkä jopa hieman vähemmän...nikotiinin-tuska nimittäin tekee ihmisestä kovin hermostuvaisen....niin, että lepposaa porukkaa ollaan, me savuttomat!!! Tsemppiä taas sinne!!

Pepita

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Mielialavaihtelut minullekkin olivat ne suurin pelko, oikeestaan suurimmat vaihtelut oli 3:tena päivänä. Kaveria varoittelin, että minun sisälläni on pikky myy eri muodoissa eri voimakkuuksilla eri päivinä.
Onneksi tapeetit pysyivät seinillä

Olen jotenkin aloitekyvyttömämpi asioiden suhteen uskon sen tasottuvan aikanaan.

-Kahlil Gibran-
[WWW]

meiju

Rekisteröityi:
05/11/2007 16:53:44

Ei kirjautunut

Hahaa! Ainakaan mä en oo yksin näin omituinen!! Kiitti Meke!

Pitkän iän salaisuus on elää vaan niin helvetin vanhaksi.

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

...meitä on täällä aika monta.....

meirami

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:20:29

Ei kirjautunut

Lii

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys17/01/2009 23:47:17

[Email]

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Joo, sulkeiset tosiaan! heh!

Mä olin vähän pettynyt, kun en voitanutkaan sitä puolenvuoden lopeta ja voita sarjaa...olin jotenkin kuvitellut että se arvonta olis ollut eilen, mutta sehän olikin jo eilen se palkintojen jako!!!
Miten musta vaan tuntui että se olis voinu tulla minulle se voitto.. .tai vaikka joku niistä.... ....??? Noooh, olenhan voittanut savúttoman loppuelämän, se on kait suurin palkinto tässä "stumppi-sarjassa"

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys15/11/2007 22:29:29

meirami

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:20:29

Ei kirjautunut

M

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys11/02/2009 19:10:33

[Email]

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Moro Meikku! Sää oot täällä yssinäs heilunu eilen, olisin voinu tulla kamraatiksi, taisin telsua töllöttää...??? Joo, tehdään valitus, olis ollu aika paljon käyttöä voitto-maneille, vaan täytynee huomenna lähtee taas reippaasti töihin, sieltähän sitä rahnua saa???? (luulisin?) heh hehe...
Voi että, ihan kipristää masua sun puolestas se huominen..... muistahan ottaa sitten elämästä ilo irti, jooko?
Pitäsikö laittaa oma potero konkareihin? Mulla kun ei oo oikeestaan täällä eikä kolossa ollut omaa luukkua ollenkaan.... oon ollut vähän tälläinen kiertolainen...heh..kait sitä vois harkita 7 kk. rajapyykin lähestyessä....hmmm... tuumataan...

Siirry: