« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Välitilinpäätös XML

Kirjoittaja Viesti

Latte

Rekisteröityi:
04/04/2007 21:08:43

Ei kirjautunut

No, tulihan se lupa vihdoinkin. Kiitos vaan muistamisesta. Oli se helpotus kun nuo kelit vähän viilenivät. Huhhuh, meikäläisellä meinas moneen kertaan happi loppua kertakaikkiaan. Piti vaan ottaa iisisti. On nuo golfkierroksetkin jääneet aika vähiin-ei vaan jaksa. No, kyllä tämä tästä. Nyt avaan sen lonkeron kun kerran luvat on kunnossa.

Elä tätä päivää- uneksi huomisesta- opi eilisestä

annex

Rekisteröityi:
13/11/2009 13:29:46

Ei kirjautunut

Hyvä olla luvat kunnossa
Mehän Latten kanssa kuulumme niihin ns. "Väärin lopettajiin"
Ehkäpä juuri siitä syystä olemmekin onnistuneita
Kannatankin ehottomasti toimimaan iha-ite-parhaammalla-mahdollisella-tavalla-just-mulle -tyyliillä. Sillä onnistuu

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Ikuinen ihmetys sekin Kun 5 vuotta alkaa olla kulunut, ketä kiinnostaa miten lopetti. "Väärin saammutettu", sanos katkerana entinen palopäällikkö kun tuli palopaikalle ja toinen palokunta oli jo sammuttanut tulipalon. Mä olen kans väärin sammuttanut, vai miten se niksapurkan kanssa oikein oli, minä sitä natustelin ja siitä ei kaikki tykänneet. Vaan alkaa siitäkin olemaan jo niin paljon aikaa, et kuka muistaa

Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Latte

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Perhana vieköön-ihan sydän hyppäs kurkkuun Lopetinko mä jotenkin väärin Se oli sen ajan tyyli eli "Nortit nurkkaan ja menox". Tätä ei pidä nyt ottaa kauhean vakavasti. Kyllä se kovaa vääntöä on, ainakin alkuvaiheessa. Ihan sama millä konstilla sen teet-kunhan teet. Vaikka pieniä kiviä syömällä. Mullahan ei ollut, lääketieteellisistä syistä, juurikaan vaihtoehtoa. Eli se teki sen helpommaksi .
Nyt pitää lähteä asioita toimittamaan Tapiolaan, Hegarille. On se outoa pyöriä täällä "isossa kylässä" kun on noita mökkiteitä enimmäkseen ajellut.
Koettakaapa pärjäillä.

L & M

Melisa

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Voi jehna, olisinpas kerinnyt tuohon hätiin, oltais tehty treffit Hegarille. Eihän tästä ole kuin pieni matka sinne, Tapiolassa kun olen.
Juu, ei lopettaminen ole varmaan juuri kenellekään helppoa, helpompaa kuitenkin kuin alunperin luulin. Sitä uskoi, että lähes henki menee, ei pysty olemaan ilman. Kummasti vaan pystyy

Tirlittan

Rekisteröityi:
18/07/2008 09:00:53

Ei kirjautunut

Hi,
kaikki tutut ja uudet tutut
Isot halit kaikille!!
No, mä olen kivuttomasti ny menossa jo kolmatta vuotta savuitta, enkä o edes lipsunu
tai liukkaalla luistellut..
Joo, unohtunut on ne käryytykset minulta;
ja totta: turha tupakan lopettamista on pelätä,
ei lopetus henkeä vie, se savu imettynä sen voipi tehdä.
Kaikille eri kohdin tarpoville tuttua Tsemppiä!
Terkuin,
Tirlittan

Tuulevi

Rekisteröityi:
01/05/2007 20:07:07

Ei kirjautunut

Terveiset sinulle yhdeltä niistä vanhoista tutuista! Eteenpäin elävän mieli, myös tällä savuttomalla tiellä

Melisa

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Onnittelut Latelle - Perässäkellujalle - 4 v 8 kk Savuttomuusaikaa!

Tervehdys myös Littanille! Mukava,että ilmiinnyit taas!

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys02/09/2010 09:12:06

Latte

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Katoppas vaan-roppakaupalla konkareita liikenteessä. Kiitos vaan Melisa-odotan vuodenvaihdetta kuin kuuta nousevaa. Toivottavasti jaksan kellua vielä 4 kk.
Se on sitten syksy alkanut ja taas mennään kohti talvea.
Tulee täällä Stumpissa nykyään harvemmin käytyä mutta vaikuttaa siltä, että uusi "sukupolvi" on ottanut ohjat käsiinsä. Hyvältä näyttää. Ja onneksi Melisa jaksaa karismallaan pitää "nuoret" kaidalla polulla.
Maailmalla tapahtuu: Raskaan sarjan tupakkamaa Kreikka yllättää. Tupakointi pannaan kuriin kovilla sanktioilla ja sakoilla. Saa nähdä syttyykö tupakan lisäksi sisällissota. Saas nähdä miten "äijän" käy.
Että sillai.

Latte

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Haloo hetkinen. Melisa Oliskos nyt muistireseptoreissa jotain häikkää. Mun keskusmuisti ilmoittaa, että viimeinen rööki paloi 4 v. ja 8 kk sitten

Tuulevi

Rekisteröityi:
01/05/2007 20:07:07

Ei kirjautunut

Juu, uuden vuoden aattona päätti hän näin. Uskalsin tuolloin epäillä, ettei kukaan pysty uudenvuodenlupauksia pitämään. Mutta tämäpä pystyi, tämä Latte. Onnittelujen arvoinen tilinpäätös!

Melisa

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kardinaalimunaus Melisalta, näin sanoisin taikka sormien lipsahtelua Korjasin sen äkkiä, jostain syystä en päässyt tuohon alkuperäiseen sitä korjaamaan, tai sitten taas aamujäykät sormet lipsahteli...

Siis tottakait Latte lähentelee 5 vuotta savuttomuudessaan

Ei pysy konkarikaan perässä kaikkien uusien lopettajien ongelmissa. Joitakin tulee kyllä tsempattua ptemmälläkin tähtäimellä.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys02/09/2010 09:11:50

Latte

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Nou hätä. Kyllä ne sormet joskus lipsuu itsekullakin. Pääasia, ettei muuten lipsu saatikka repsahda. Pääasia oli, että korjausliike oli oikeansuuntainen

Melisa

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Korjausliikkeestä tuli mieleen, oletko viime aikoina käynyt Tapiolan keskustassa. Panevat sen kyllä ihan ympäri lähivuosina. On metron rakentaminen, bussiterminaalin siirtoa ja parkkiluolien kaivuuta. Kaikki maanpäällinen varmaan rakennetaan täyteen taloja. Hurjan näköistä hommaa taas vuosiksi etiäpäin.
Tämä nyt oli aika tavalla aiheeton aihe tänne sivustalle, mutta kun tiedän, että sinä...

Latte

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kyllä käyn Tapiolassa usein. Viimeksi eilen. Istuttiin velimiehen kanssa pitkään siinä telttakahvilassa Hegarin päädyssä. Tiedät varmaan paikan. Istuttiin auringossa ja juotiin parit kahvit. Velimies kiskoi norttia kaksin käsin. Itse asiassa olen asunut Tapiolassa 25 v. ja sentakia tykkään siellä käydä ja näen siellä paljon tuttuja.
Kyllä Tapiolan keskustassa tapahtuu lähivuosina paljon. Nythän T:n keskusta on vähän "huonossa hapessa". Eli odottavat noita isoja remontteja ja esim. vanhalla kunnon Hegarilla ei ole juurikaan tehty mitään ja parkkipaikat ovat jonkinasteinen ongelma.
Tarina jatkuu..................

Siirry: