| Kirjoittaja |
Viesti |
reklaw
Rekisteröityi: 27/12/2007 14:52:42
Ei kirjautunut
|
Tulee mieleen moinen VIT**US aatos kun paino nousee
vaan (terveysriski 1) ja tietty siksikin kun kuumettoman "keuhkokuumeen"-jälkimainingeissa kaikkiaan
nyt mennyt jo 4 vkoa ilman liikuntaa, siis syödessä ja makkoillessa
ja viimonen pisara tähän oli tänään keuhkolekurin lausunto
keuhkokuvista että jottain "pöpöä" näkkyy keuhkokuvissa (terveysriski 2)
ja uusi lääkekuuri päälle et silleen!!!!??
No arvaaatten tällaiset aatokset kun ei ikinä ole keuhkokuvista
näkynyt mitään ongelmia, joten nytkö sitten pittää
kun savutus ohi jo 3 v sitten!??
ps. hauska oli lukea muidenkin VIT**US- "lausuntoja"
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys20/02/2008 23:47:37
|
savuton 22.12.2004 lähtien.
|
|
|
justine
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:07:23
Ei kirjautunut
|
no voi harmi sentään mut usko pois niin ei se tupakointi olis tuota kuitenka ehkäissyt,pahentanut vaan tiedätkin sen jo vanhana konkarina,siis ei iältä vanhana kuiteska,ikinuorihan olet paino se taas tuppaa nousee täälläkin onkohan joku elopainon lisäys buumi menossa joo-o laihduttaa ja lihhoo et sillee se menee mulla...
|
"Älä kutsu ketään teidän joukossanne tyhmäksi, sillä me totisesti emme ole viisaita emmekä tyhmiä. Olemme vihreitä lehtiä elämän puussa ja elämä itse on suurempi kaikkea viisautta ja varmasti kaiken tyhmyyden yläpuolella." sanoi joku fiksu jossain...
|
|
|
Nyytti
Rekisteröityi: 09/02/2008 14:34:21
Ei kirjautunut
|
Voi.... Ite meen röntgeniin just kohta... Pa..a. Ei oikeen tiä mitä sanos ja mitä tekis.............. Vit***aa vaan ankarasti.
Jep.
|
15.9.2007 lopetin Stumppilaisten avulla!!!
Varhainen lintu löytää madon, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston......
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/17376.jpg
|
|
|
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
Hali sinne Reklaw!! Koitahan jassaa 
Tämä on tupakoinnin lopettamiseen kannustava forumi, ni en vastaa tohon sun kysymykseen rehellisesti vaan sanon: Kaikissa tapauksissa siitä lopettamisesta on aina enemmän hyötyä kuin haittaa  YP on ny tyytyväinen
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 10/04/2007 16:34:24
Ei kirjautunut
|
Just niin koeta Reklav jaksella .Meillä miehellä kans flunssat painaa koko ajan päälle ja hänhän on Ruotsissa töissä. Just yks päivä taas "kiroili",et ei sairastanut läheskään näin usein,kun poltti spadduu .Mut,eihän se oikeesti niin oo .Täältä IIISOT HALIT JA TSEMPIT
|
|
|
äiti 69
Rekisteröityi: 25/01/2008 15:54:39
Ei kirjautunut
|
Mulla oli molemmilla pojilla viime kesänä kuumeeton keuhkokuume(eivätkä ole ikinäs polttaneet). Se on viruksen aiheuttama tauti, mutta alottavat aina kuulemma antibiootit koska voi muuttua bakteeritulehdukseksi. Bakteerin aiheuttama keuhkokuume on se vaarallinen, koska kuume nousee nopeasti tosi korkeeksi ja se on nimenomaan se keuhkokuume joka vie vanhuksia ja sairaita. Se kuumeeton keuhkokuume kesti kyllä molemmilla tenavilla viikon verran. Sä saat varmaankin nyt jonkun toisen antibiootin tilalle. Jos kiinnostaa niin netissä oli aika hyvää tietoa tosta viruksen ja bakteerin aiheuttamasta keuhkokuumeesta. Kyllä se siit paranee. Kestää vaan aikansa.
|
Yrittänyttä ei lannisteta ! Sauhuttelu loppui 24.1.08
|
|
|
Tuide
Rekisteröityi: 08/10/2007 19:54:08
Ei kirjautunut
|
Mä oon sairastanu rajun bakteerin aiheuttaman keuhkokuumeen kohta öööö... kolme vuotta sitten. Homejutskat asunnoissa vei vastustuskyvyn niin alhaiseksi.. että iski se. Sillonhan voi iskee oikeestaan mikä vaan.. ku ei kroppa pysty homemyrkkyjen lisäksi torjumaan sairauksia... Onneksi on takana... se makso mulle kaks muuttoa vuodessa lasten kanssa ja työmaakin uusiin puihin... Heh.. Muutoksista ja selviytymisistä seuraa kuitenkin (toivottavasti) aina jotakin uutta. Positiivisuus ei oo perseestä... vaik joskus tuntuu siltäkin. Liikunta auttaa joka asiaan... ja sillon on aika heikosti, jos ei saa liikkua.. hmm.. se on kamalaa. Kaikille voimia taistoon..! Oon takunnu silloinkin tupakin kanssa, kun on vastustanu noi asiat.
En ollu poltellu hetkeen, kun sairaalaan makaamaan menin keuhkokuumeen vuoksi.. olisin varmaan jääny sille tielle. Ajattelin itekseni, kun täältä hengis selviän... osaan arvostaa keuhkojani. Ne, joilla jotaki keuhkois on, tietää... sillon ne TUNTUU. Muuten niiden olemassaoloa ei huomata.......... Ei oo turhaa taistella itteensä irti tupakista.
Plääh.. tän vois poistaa.. mutta antaa mennä.
|
***vaikka perse edellä kuuhun!! ****
*1.2.2008---> The Lopetus
*syyskuussa 2008----> kahviton
*2009...öööö... ei tiä viä... ruokaremppa menos
*2030 ja risat.. ajokortiton (?)
|
|
|
reklaw
Ei kirjautunut
|
Kiitoksia tsempeistänne!
Ei enää vituta niin vaikka kröhiseen, rahisee ja suhisee
poskia vilhoo jne jne lievän (nuha)kuumeisen olo.
Sain tänään uuden kuurin (azithromycin 250 mg), kuulemma tehokas kun niin laaja pöpntappaja
joten uskoa että bakteeritulehdus menis nurin
JOS se keuhkomöykky sit on sitä?!
(Sitä ois ennenanhaa savulla ja tervoilla tapettu pikku pöpöt tost vaan ja sitten kuumalla rommilla huuhdeltu ne huitsin nevadaan! )
|
|
|
|
kitikatti
Rekisteröityi: 17/04/2007 12:43:58
Ei kirjautunut
|
juu'u...röökille vaan tippapulloteline perässä keikkuen
Tsemppihalaus toipilaalle
nimim.2 x Kuumeellinen keuhkokuume
|
"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207
|
|
|
Nyytti
Rekisteröityi: 09/02/2008 14:34:21
Ei kirjautunut
|
Söin saman kuurin (5pv) poskiontelotulehukseen. Ei tainnu ihan tehota.... Kuvista ens viikolla tieto, lääkäriin tars taas mennä......................
|
15.9.2007 lopetin Stumppilaisten avulla!!!
Varhainen lintu löytää madon, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston......
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/17376.jpg
|
|
|
reklaw
Ei kirjautunut
|
Nyytti wrote:Söin saman kuurin (5pv) poskiontelotulehukseen. Ei tainnu ihan tehota....
---
Voi pahus kun mullakin alkaa olla jo kipua poskionteloissa  (((
Kuvista ens viikolla tieto, lääkäriin tars taas mennä......................
---
Mullakin uudet "Kuvat" parin vkon päästä
Pidellään peukkuja!
|
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 18/07/2007 18:15:55
Ei kirjautunut
|
S..tana kannata mihkää lääkäreille tai tutkimuksiin kande mennä. Heti sieltä tulee sairaapaperit. Paree nyykähttää niinku entisvanahaaki on tehty; terve mies ja yhtäkkiä vaa kuoli, ikinä ei ees lääkärisä käyny.
---h---
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 03/04/2007 19:33:27
Ei kirjautunut
|
|
|
|
heinola
Rekisteröityi: 10/04/2007 14:30:24
Ei kirjautunut
|
hande wrote:S..tana kannata mihkää lääkäreille tai tutkimuksiin kande mennä. Heti sieltä tulee sairaapaperit. Paree nyykähttää niinku entisvanahaaki on tehty; terve mies ja yhtäkkiä vaa kuoli, ikinä ei ees lääkärisä käyny.
---h---
M'oon samaa mieltä. Jos mä nyt menisin lääkäriin, ei väliä minkä vaivan takia, niin ensin pitäisi vetää housut nilkkoihin, ja lekuri tekisi tutkimuksia auringonvalolta säästyneestä paikasta, ja sitten todettaisiin joku parissa kuukaudessa tappava tauti, ja ne jäljelläolevatkin kuukaudet pitäisi viettää sairaalassa tuskallisia kokeita kärsien.
Siis, ei lääkäriä minulle.
|
"Kerran luulin olevani väärässä, erehdyin."
|
|
|
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
Suomalainen mies on puhunut !
|