| Kirjoittaja |
Viesti |
Latte
Rekisteröityi: 04/04/2007 21:08:43
Ei kirjautunut
|
Näinhän se on - taas kerran. Voisiko sen kiteyttää näin: " Kellu miten ja missä vaan -kunhan kellut - savuttomana".
Nyt mä lähden taas kerran Hegarille.
KELLUMISIIN.
|
Elä tätä päivää- uneksi huomisesta- opi eilisestä
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
Oltiin vissiin samaan aikaan Hegarilla, et sitten tuntenut mua? Yleensähän meidät savuttomat kyllä erottaa - eikös totta?
|
Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
annex
Rekisteröityi: 13/11/2009 13:29:46
Ei kirjautunut
|
Kauheeta ...
Enää kuukausi, niin Lattelle tärähtää 5 v
|
|
|
Latte
Ei kirjautunut
|
Kyllä se aika kuluu kummasti. Ai, meinaat,että voisi tulla 5 v. täyteen. Saas nähdä - ei tiedä vaikka vielä repsahtais Joulun kunniaksi.
Kyllä sitä tietynlaista ylpeyttä tuntee kun on näinkin kauan sinnitellyt. Tosin ei enää tee edes unissaan mieli - polttaa.
Ai niin mun piti kysymäni, että onko se kuinka kova tärähdys kun 5 v. täyttyy
Täältä jostain olen ollut lukevinani, että Tää palsta olis kohta loppu
Jos näin käy niin ei voi muuta kuin ihmetellä.
Toisaalta ei ole harmainta aavistustakaan mitä tällaisen palstan ylläpito kustantaa
Seuraamme tilannetta.
|
|
|
|
RaahenTiikeri
Rekisteröityi: 30/11/2010 22:16:13
Ei kirjautunut
|
Hei.Löysin sattumalta tuossa viime vuoden alussa käytyä keskustelua.Joku muisteli "vanhoja ystäviä" nimimekkejä M.S(joka oli sama kuin myöhempi nimimerkkinsä Asianydin)ja RaahenTiikeri.Joku epäili minun ottaneen käyttöön nimimerkin Jaguarin,mutta se ei pidä paikkaansa.Olen ollut RaahenTiikeri(tai R.T)vuodesta 2002 yhtämittaisesti jokaisessa käymässäni keskustelussa.
Jotenkin "olin otettu",kun näin oman nimimerkkini mainitun samassa yhteydessä vanhan tupakka.orgin yhteydessä.Onko tällä palstalla joitain sen aikaisia keskustelijoita.
Itse en palstalle aio sen kummemin kirjoittaa.Palstan aihe ei siinä mielessä kiinnost(konkarit tietänevät mitä tarkoitan)ja kinani käyn julkisilla ei-asiaan omistautuvilla palsoilla.
Onko paikalla "konkareita" jopa tupakka.orgin ajoilta?
|
|
|
Latte
Ei kirjautunut
|
Kas kas. Kyllä täällä on minunkin lisäkseni muitakin Tupakkaverkko.org:in aikaisia kirjoittajia.
Kyllä minä sinut ja myös muut mainitsemasi nimimerkit muistan. Jonkunsortin "vääntöä" kai aikanaan oli.
|
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
Paljon Onnea Latelle 4 v 11 kk savuttomuuden johdosta!
Niin ne "lapset" kasvavat, enää se on sit sitä yhtä kuukautta vaille. Sitten viimeistään sinut luetaan meidän tooosi vanhojen konkareiden poppooseen, siis minun ja Annen. Eikä yhtään tarvitse miettiä perässä tulemista. En minäkään mieti, vaikka Annekin edistää mua alun toista kuukautta. Hmm, siis tämänkin tarkkaan olen laskenut.
RaahenTiikerille; kyllä - tämä täti ilmoittautuu kans tupakka.org:n aikaiseksi lopettajaksi ja keskustelijaksikin, myös sillä palstalla, jossa sinäkin pyörit. Kuumina keskustelut kävivät silloin.
|
Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
Iso Iita
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1288851735178_avatar.jpg)
Rekisteröityi: 03/11/2010 12:40:40
Ei kirjautunut
|
RaahenTiikeri wrote:Hei.Löysin sattumalta tuossa viime vuoden alussa käytyä keskustelua.Joku muisteli "vanhoja ystäviä" nimimekkejä M.S(joka oli sama kuin myöhempi nimimerkkinsä Asianydin)ja RaahenTiikeri.Joku epäili minun ottaneen käyttöön nimimerkin Jaguarin,mutta se ei pidä paikkaansa.Olen ollut RaahenTiikeri(tai R.T)vuodesta 2002 yhtämittaisesti jokaisessa käymässäni keskustelussa.
Jotenkin "olin otettu",kun näin oman nimimerkkini mainitun samassa yhteydessä vanhan tupakka.orgin yhteydessä.Onko tällä palstalla joitain sen aikaisia keskustelijoita.
Itse en palstalle aio sen kummemin kirjoittaa.Palstan aihe ei siinä mielessä kiinnost(konkarit tietänevät mitä tarkoitan)ja kinani käyn julkisilla ei-asiaan omistautuvilla palsoilla.
Onko paikalla "konkareita" jopa tupakka.orgin ajoilta?
Onhan täällä vaikka ketä! Aktiivisin varmaan Melisa. Minäkin aikoinani heiluin siellä, lopettamista harjoittelemassa.. Kaksi vuotta kesti savuttomuus silloin, nyt ollaan kolmatta kertaa pappia kyydissä niinsanotusti..
|
Ajatukset eivät säily. Niistä pitää tehdä jotakin. - A. H. Whitehead
Uussavuton since 1.12.2011
|
|
|
RaahenTiikeri
Ei kirjautunut
|
nimimerkkejä Latte ja Melissa en valitettavasti muista.Isoiita kuulostaisi tutulta.Vanha kunnon Tupakka.org taidettiin lopettaa jo 2006?
Silloiseen nimimerkki Leiaan olen joissain yhteyksissä törmännyt(suomi24 muissa kuin tupakkakeskusteluissa?muistaakseni),mutta muita en valitettavasti muista.
nimimerkki M.S(tai myöh.asianydin)kanssa olin tupakka-asioissa etäinen nettituttu eri palstojen välityksellä epäsäännöllisen säännöllisesti viime syksyyn asti,mutta hän on valitettavasti "poistunut remmistä",tapaturmaisesti.
Itse en ole muuttunut niistä ammoisista ajoista miksikään.Lopettelemassa en ole."herkistyinpähän" vain kun sattumalta näin nimimerkkini mainittavan vuosien takaisessa muistelossa.Jännää,että tämmöinen virtuaalimaailmakin voi "herättää tunteita".No,onhan se inhimmillistä,silloiset ajat,silloinen elämä ja tuoreet muistot(olen pirun hyvä muistinen).
PS.josjkus viime vuonna kyselin hengityselinliitolta,että onko muinaista tupakka.orgia keskusteluineen arkistoitu mihinkään netin syövereihin,mutta ilmeisesti minut koettiin siellä päässä semmoisena piruna,ettei minulle edes vaivauduttu vastaamaan.
|
|
|
annex
Ei kirjautunut
|
Latte wrote:Kyllä se aika kuluu kummasti. Ai, meinaat,että voisi tulla 5 v. täyteen. Saas nähdä - ei tiedä vaikka vielä repsahtais Joulun kunniaksi.
Kyllä sitä tietynlaista ylpeyttä tuntee kun on näinkin kauan sinnitellyt. Tosin ei enää tee edes unissaan mieli - polttaa.
Ai niin mun piti kysymäni, että onko se kuinka kova tärähdys kun 5 v. täyttyy
Täältä jostain olen ollut lukevinani, että Tää palsta olis kohta loppu
Jaa et kuinka kova tärähdys sitten tulee.  ..
Me olemme Melisan kanssa järkänneet sulle yllärin: Kerroimme kaikille maailman ihmisille tästä iloisesta tapauksesta. Lupasivat järkätä maailmanlaajuisen rakkettien ampumisen ihan sinun kunniaksesi
Kannattaa siis pysyä hereillä siinä joulukuun viimeiset ja tammikuun ekat tunnit.
Ai että lopettaako ne tän stumplandiankin  OHO
Ehkä meille järkätään joku toinen mesta minne voidaan mennä "jatkoille". Tai sitten ei
Mutta häntä pystyyn, viel ei oo kaikki ohi.
Katotaan nuo yllärit eka
|
|
|
Latte
Ei kirjautunut
|
Upeeta. Mä alan odottelemaan tota vuodenvaihdetta kuin kuuta nousevaa. Sitten hyvissä ajoin Uuden Vuoden aattona pistän kypärän päähäni ja valmistaudun hirveeseen räiskeeseen.
Kyllä semmonen kauhuskenario on olemassa, että tämä saitti on kohta kaput ! On kuulemma niin kallis ylläpidettävä, että ei rahat riitä. No, sitten keksitään joku muu saitti - onhan näitä muitakin olemassa.
Palaamme astialle.
|
|
|
|
RaahenTiikeri
Ei kirjautunut
|
Tupakoinnin lopettaminen on ohi menevä trendi.Taas vaihteeksi.Asiaa on paheksuttu ajoitain 1500-luvulta,sen saavuttua eurooppaan,vaihtelevasti.
Siinä lauseessa tiukka paketti takaumia menneestä.En minä oikeasti ala tällä palstalla paasaamaan.
|
|
|
Tuulevi
Rekisteröityi: 01/05/2007 20:07:07
Ei kirjautunut
|
Mitä turhaa sitä paasaamaan alkaisi kukaan. Toiset polttaa, toiset ei. Toiset lopettaa ohimenevästi, toiset lopullisesti. So what?
|
|
|
Latte
Ei kirjautunut
|
Sillai sano
|
|
|
|
annex
Ei kirjautunut
|
hah hah , hyvä idea alkaa jo varhasessa vaiheessa sovittamaan sitä kypärää.
Onhan siinä valmiina turvalasit myös?
Meidän pitää Melisan kanssa alkaa kans valmistautumaan, jotta kaikki sujuu moitteettomasti.
|
|
|