| Kirjoittaja |
Viesti |
krisu
Rekisteröityi: 07/12/2009 19:37:59
Ei kirjautunut
|
Annex !Vitsit kuntuli makeat naurut.
|
savuttomuus alkoi 18.7.2011
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
Voihan vitsi! Ihan olen myöhässä näistä Laten sika(ri)kekkereistä Diis sydämelliset onnitteluni!
Annelle tulee ihan just tosi pyöreitä! Vielä hiukan malttia. Kuumuutta riittää ja matkailu avartaa. Porissa oli yhtä lämmintä kuin täälläkin. Terveiset vain sieltä. Perjantai ja lauantai tuli siellä oleiltua vähän työnkin merkeissä. Tapasin erään kauan myös täällä Stumpissa kohtaamaani naiseen. Pyäri täälläkin pitkään, vaan lähti sitten yhden "metakan" aikana pois. Mukava oli tavata ja rupatella, savuttomana on pysynyt hänkin. Tais olla hyvä vuosikertoja silloin... Ja miksei olis nytkin.
|
Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
annex
Rekisteröityi: 13/11/2009 13:29:46
Ei kirjautunut
|
Makoisat onnittelut Lattelle
Taas yksi kuukausi vähemmän suurta juhlaa ootellessa.
Nyt kandee säilöä kesä talven varalle.
Ite oon viihtynyt puskissa. Mettistä en oo mitää löytäny muutaku tyhjää ja sitä ois saanu pyytämättäkin, ihan hukka reissu siis.
Kellumisiin ja terkut mokkulalle kans,
tv. Peräkylän Wanha Emäntä[color=darkred] [/color]
[/color]
|
|
|
Latte
Rekisteröityi: 04/04/2007 21:08:43
Ei kirjautunut
|
No mutta. Mikä suo tämän ilon ja kunnian. Itse
P.E (Peräkylän Emäntä) on ilmestynyt ihmisten ilmoille.
Ai,että olis taas aihetta juhliin. No, sen kunniaksi - skool.
Latte ja Moccula eivät pusikoissa juurikaan viihdy. Mieluummin riippumatossa tai järvessä kellumassa.
Näihin kuviin ja tunnelmiin.
LATTE & MOCCULA
|
Elä tätä päivää- uneksi huomisesta- opi eilisestä
|
|
|
Tuulevi
Rekisteröityi: 01/05/2007 20:07:07
Ei kirjautunut
|
|
|
|
Latte
Ei kirjautunut
|
Tuuleville myös: Skool
|
|
|
|
Melisa
Ei kirjautunut
|
Melisa-täti on taas myöhässä. Siis onnittelut Latelle sinne jonnekin.
Voi Anne, minä olen vanhaan malliin juossut vattupuskissa metodilla "vähän päivässä, paljon viikossa". Kolme paikkaa olen rannikoltamme bongannut, jokaisesta haettu vuorotellen. Vaan on pakastin niin pieni, et piti lopettaa. Seuraavat satsit menevät suoraan jugurtin mukanan mahaan. Mustikat hain Porvoosta.
Nyt odottelen puolukka- ja sienimetsästyksiä.
Huomenna töihin, lyhyt loma loppui lyhyeen
|
Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
Raikkaus
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar01.png)
Rekisteröityi: 22/07/2011 12:01:48
Ei kirjautunut
|
Annex, Latte, Melisa ja Tuulevi kesäyön terveiset ja Onnittelut teille kaikille
Mukava käydä lukemassa Konkareiden keskusteluja, antaa lisää pontta jatkaa eteenpäin.
Olen täällä ihan tyvessä matkaani, mutta tähän
saakka olen selviytynyt tosi hyvin.
Potkun lopettamiseen (taas kerran) antoi terveyteni - tai siis sen huononeminen, astma vaivannu oikein toden teolla.
Yksi iso syy siihen on tupakka !!
Joka tapuksessa savuttomuutta on kertynyt nyt yhteensä 11 päivää, ajankohta oli hyvä lopettamiselle, koska henki ei kulkenut muutenkaan, siihen ei enää henki- eikä poskisavuja tarvinnut
Onneksi etsin nämä sivut, koen saavani täältä paljon vertaistukea päätökselleni ja olette ESIMERKKEINÄ, kiitos
|
Se viimeinen savuke 21.7.2011 klo 00.24
|
|
|
Latte
Ei kirjautunut
|
Kiitokset vaan Melisallekin täältä jostain eli tällä kertaa Espoosta.
Ai että ihan töihin piti mennä ? Mulle ihan outo käsite nykyään. No, aikansa kutakin.
On se ilmoja pidellyt sen verran, että ei oikein ole jaksanut sen valkoisen pallukan perässä kauheasti juosta mutta sen verran täytyy henkseleitä paukuttaa, että kävin pokkaamassa pokaalin 10 h. sukukisassa.
Vaatimattomuus kaunistaa - sanotaan.
Hyvää kesän jatkoa.
L & M
|
|
|
|
Latte
Ei kirjautunut
|
Raikkaus wrote:Annex, Latte, Melisa ja Tuulevi kesäyön terveiset ja Onnittelut teille kaikille
Mukava käydä lukemassa Konkareiden keskusteluja, antaa lisää pontta jatkaa eteenpäin.
Olen täällä ihan tyvessä matkaani, mutta tähän
saakka olen selviytynyt tosi hyvin.
Potkun lopettamiseen (taas kerran) antoi terveyteni - tai siis sen huononeminen, astma vaivannu oikein toden teolla.
Yksi iso syy siihen on tupakka !!
Joka tapuksessa savuttomuutta on kertynyt nyt yhteensä 11 päivää, ajankohta oli hyvä lopettamiselle, koska henki ei kulkenut muutenkaan, siihen ei enää henki- eikä poskisavuja tarvinnut
Onneksi etsin nämä sivut, koen saavani täältä paljon vertaistukea päätökselleni ja olette ESIMERKKEINÄ, kiitos
Raikkaus - olet todellakin oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Tällä tarkoitan tätä keskustelupalstaa. Tämä se piti minutkin tiukasti ruodussa varsinkin kun mainitsemasi "frouvat" vahtivat minua yötä päivää. .
Hyvää kesänjatkoa sinnekin.
|
|
|
|
Tuulevi
Rekisteröityi: 01/05/2007 20:07:07
Ei kirjautunut
|
Raikkaus! Kuten ystävämme Latte tuossa yllä huomasi, olet aivan oikealla tiellä. Meidän "vanhojen" päivittäiset tai viikottaiset käynnit näillä sivuilla ovat harvenneet, mutta yksi ja toinen meistä käy välillä vilkaisemassa, mitä teille uusillekin kuuluu. Sinulla näyttää olevan tosi meininki päällä. Pidä pintasi!
|
|
|
Melisa
Ei kirjautunut
|
Lisää konkareilta: Huomasin tuossa, että sinulla Raikkaus tulee huomenna jo 3 viikkoa täyteen. Onnittelut siitä ja voimia jatkoon. Joku kaunis päivä sinäkin täällä konkarina hääräilet ja muistelet aikoja entisiä, jolloin lopettelit sauhuttelua
Muista, että jokainen meistäkin on käynyt läpi nuo alkuajat. Joihinkin uusiin lopettajiin pyrin aika ajoin valamaan uskoa ja toistamaan omaan mottoani: Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
|
annex
Rekisteröityi: 13/11/2009 13:29:46
Ei kirjautunut
|
Paljon Onnea Kaunis-Latte!
Taas tuli yks lisää, enää neljä, sitte on sikspäkki täys
|
|
|
Latte
Ei kirjautunut
|
No mutta ! Joko taas olis juhlan aihetta. No mikä ettei.
Kaunis Kiitos Kauniista viestistä. On kuitenkin hyvä muistaa, että kauneus on katsojan silmissä. Varmuuden vuoksi lienee paikallaan ottaa ns. "kauneusunia", jotta olisi kauneimmillaan kun se "sixpäkki" joskus tulee. On se niin kaunista että.
Latte
|
|
|
|
Melisa
Ei kirjautunut
|
Kuusi on kaunis luku ja siihen enää lyhyt matka.
Matka taittuu koko ajan nopeammin ja nopeammin..
Onnittelut siis täältäkin 5 v 8 kk suorituksesta.
|
|
|
|