« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Siiselin kuulumiset XML

Kirjoittaja Viesti

Siiseli

Rekisteröityi:
20/09/2007 11:09:31

Ei kirjautunut

Tervehdys. Laskuri näytää tupakoimattomuuden jatkuneen 6 kk 5 pv 12 h. Henkseleitä en vielä paukuttele, ehkä pari vuoden savuttomuuden jälkeen.Fiilikset nyt? Ei kummoisemmat. Edelleen jatkuu tämä välipitämätön asenne sauhutteluun. Campixit mun kohdalla ovat tehonneet 100%:sti. Yhtään tupakkaan en ole polttanut sitten päivän 7.9.2007. Mutta, mutta... Tupakan tilanne tuli punkkuvinkku ja olut! Mieheni kanssa ollaan molemmat korvattu tupakka joltain osin vinkulla. Ja nyt tämän kanssa käydään taistoa. Sovittiin eilen illalla, että 7.4. alkaen loppuu vinkun tipsuttelu! Muutaman viikon miettimiesaika järkättiin. Lähdetään erilaiselle lomalle kuin normaalisti tuolloin 7.4., poikkeustilanteet auttaa meitä usein ratkaisemaan asiat. Mahtaako muilla olla samanmoisia kokemuksia? Riippuuvuuden/himojen siirtäminen johonkin muuhun? Sitten on vielä tämä paino. Aluksi ei tuntunut kummoiseltakaan, mutta nyt vaaka näyttää 8 kg enemmän kuin puoli vuotta sitten. Perusteellisten keskustelujen jälkeen (aviomies ja työpaikkalääkäri) sovittiin (mun heti, nyt, pikaisesti luonteelle täysin vieraasti): lisää liikuntaa, ruokavalio tervelliseksi, tsekkaus 7.9. 2008. Mukavaa kevään odotusta kaikille! Ensi kesä tupakoitamattomana ja viinattomana tulee olemaan mielenkiintoinen. Jos tässä elämässä on pystynyt jättämään "pilsut" ja röökin, niin eiköhän tuo vinkku ole näistä heikoin vastustaja.

äiti 69

Rekisteröityi:
25/01/2008 15:54:39

Ei kirjautunut

Ensiksi ONNITTELUT SAVUTTOMANA PYSYMISESTÄ!
Puoli vuotta on jo pitkä aika. Tuo paino varmaan alkaa kyllä tippumaan, jos pääset siitä tipsuttelusta eroon! Ne on nuo oluset ja punkut ja vinkut aikamoisia kaloripommeja .
Onnea siihenkin taistoon.

Yrittänyttä ei lannisteta ! Sauhuttelu loppui 24.1.08

Siiseli

Rekisteröityi:
20/09/2007 11:09:31

Ei kirjautunut

Terve Äippä69! Kiitti kannustuksesta. Sulla näyttää olevan niksallsstareilla alkuksi tämä tie käytävänä. Onko sinulla tämän muuutaman kuukauden savuttomuuden jälkeen kokemuksia röökin halun siirrosta johonkin muuhun nautinkoaineeseen? Minulla näyttää olevan tarve syömiseen ja vinkun tipsutteluun. Sellainen ajatus pyörii päässä, että sitä mukaa kun jättää kemikaalit elämästä pois, lykkiikö elämän selvittämättömät asiat pintaan, kun ei ole korvaavia toimintoja/kemikaaleja läsnä? Eli ollanko tähän mennessä piilotettu ne ihka oikeat tunteet röökin ja vinkun taa?

inka03

Rekisteröityi:
30/10/2007 07:59:14

Ei kirjautunut

Heippa!

Ja onnea!!!

Ite lopetin champixilla sillon marraskuun 11.päivä ja yhtään savua ei oo menny. Eli lääke tehosi täysin!
Riippuvuus vaihtuu aina toiseen riippuvuuteen, mutta kannattaa itse miettiä onko se terveellinen riippuvuus!
Mulla on nyt riippuvuus itseeni =)
Haluan saada kilot putoamaan...
Olen alkanut liikkumaan paljon ja tavoite on -20kg jouluun mennessä!

Uusi savuton elämäni alkoi 12.11.2007

ja loppui syksyllä 2007.

Toinen savuton elämäni alkoi nyt 1.11.2009

[Email]

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Siiseli wrote: Sellainen ajatus pyörii päässä, että sitä mukaa kun jättää kemikaalit elämästä pois, lykkiikö elämän selvittämättömät asiat pintaan, kun ei ole korvaavia toimintoja/kemikaaleja läsnä? Eli ollanko tähän mennessä piilotettu ne ihka oikeat tunteet röökin ja vinkun taa?

Upeaa siiseli!! Tuosta reilun puolen vuoden savuttomasta ajasta ansaitset kyllä jo megaonnittelut

Tuota samaa ajatusta mä oon pyöritelly moneen kertaan mielessäni, että tupakka jotenkin "turrutti" tunteita, koska musta tuntuu että lopettamisen jälkeen on ilot ja surut olleet monta kertaa voimakkaampia... Myös täällä tullut selviteltyä päätä, omaa elämää ja sitä mitä siltä elämältä tahtoo... Niin ne asiat on vaan erilaisia nyt kuin vuosi sitten rööki huulessa . Mut ei huono välttämättä ollenkaan

Nyt toivotan teille hurjasti tsemppiä tuolle seuraavalle "etapille" eli siihen vinkuttomaan elämään VOIMIA!!

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Nyytti

Rekisteröityi:
09/02/2008 14:34:21

Ei kirjautunut

Onnea sulle!!! Huh mitkä tavoitteet... Nostan jokaista kukkahattuani!!!
Armoton tsemppaus sulle!

15.9.2007 lopetin Stumppilaisten avulla!!!
Varhainen lintu löytää madon, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston......

http://www.haqur.com/script/SmokeFree/17376.jpg
[Email]

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Onnittelut Siiseli myös minulta. Reilu puoli vuotta on hyvä saavutus olla savutta. Mä siirsin tupakanpolton ensin nikotiinipurkkaan, sitten syömiseen ja tavalliseen purkkaan. Niistä nyt taas pitäisi pyristellä eroon. Varsinkin siitä syömisestä tai ylipainosta.. sellainen 15-20 kg sais lähtee ihan iloisesti.

Kun lopetin polttamisen, mun oli pakko vähentää reilusti alkoholin juomatilanteita. Siinä olin aina vaarassa sortua. Nytkään ei sen enempää vinkku kuin olutkaan maistu suuremmissa määrin. En sylje lasiin, en vielä toiseenkaan, jos on kiva porukka jne. mutta kerrat ovat harvenneet ja ongelmaa ei ole siitä tullut.

Tsemppiä sulle tähänkin haasteeseen, niitähän tässä elämässä riittää.

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

Onnea Siiseli puolesta vuodesta

Siirry: