« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

ärsytys viikot XML

Kirjoittaja Viesti

ikai29

Rekisteröityi:
14/03/2008 16:46:35

Ei kirjautunut

Terve kaikki jotka olette lopettaneet tupakoinin.Itselläni kolme piina viikkoa täynnä.Ei tää helppoa ole,32v on tullut tupruteltua,meni niin älyttömyyksiin tuo tupakointi ,että oli jo pakko lopettaa.Olen uusi näillä palstoilla enkä oikein tiedä miten täällä käyttäydytään.Olenko etes oikealla palstalla.Olen tupakkakurssilla sieltä sain hyvät eväät lopetukseen.Hermot on kyllä tiukalla,jospa se helpottaa joskus,laastarin ja nikoretti taplettien avulla eteenpäin :Semppiä kaikille

juoppokuski

Rekisteröityi:
08/02/2008 18:45:30

Ei kirjautunut

jos alkaa ikenii kiristään ni tää on ihan oikee mesta,ja läppää voi tietysti heittää missä vaan se helpottaa kummasti.sulla on 3viikkoo lusittu sit seuraava paha kolmonen on 3kk.verta pakkiin ikai29

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

tervetuloa joukkoon ikai29 Ei täällä kirjottelusta kannata stressata sen kummemin,,, varsinkin ärsytysosastolla saat purkaa ketutusta aika lailla sanavapaasti.....

Osanotot kolmen viikon piinasta ja jättionnittelut kolmen viikon savuttomuudesta On se vaan upeaa miten porukka siitä röökistä eroon pääsee

Tsemppiä hurjasti sinne tälle neljännellekin viikolle. Pidä tiukasti kurissa se nikotiinin himo,, kyllä se siitä helpottaa VOIMIA

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

Tsemppiä ikai29 ja onnea 3-viikon savuttomuudesta

Kaisaliisa_2

Rekisteröityi:
11/03/2008 22:54:38

Ei kirjautunut

Terve ikai29 ja tervetuloa joukkoon ! Ja onnea kolmesta viikosta ! Itse olen ollut polttamatta melkein 10 päivää ja ollut aika paljon täällä Ärsytysosastolla . Onneksi täällä on tällainen, saa purkaa ketutusta ja kaiken lisäksi tai siitä huolimatta sua tsempataan! Eli mainiota porukkaa täällä..

Viimeinen rööki vedetty 30.3.08 klo 22.20. Ilman korvaushoitoja 15.7.08 lähtien.
[Email]

ikai29

Rekisteröityi:
14/03/2008 16:46:35

Ei kirjautunut

Kiitos ,,kiitos ,kannustuksesta,nyt on aamu ja himot hyrrää ei muuta kun laastari käyttöön ja nappi kielen alle.Lenkki tekis varmaan hyvää tähän vaivaan,eipä vain kiinnosta lähteä.On se vain kumma miten tiukassa pääkopassa on tuo tupakka ajatus,kas kun joka välissä ajatus lipsahtaa tupakkaan.Olen pystynyt kieltäytymään tupakasta vaikka seurassani on poltettu [esim.häät ja muita juhlia] siitä olen nostanut hattua itselleni.Ei muuta kun kituutetaan porukat,Stemppiä kaikille teille.

kitikatti

Rekisteröityi:
17/04/2007 12:43:58

Ei kirjautunut

Hienoa ikai29
Juu eiväliä missä pyörii täällä-pääasia ettei pyöri ulos röökille
täällä sitä itekkin alussa pyöri ensin "tupakkatauolla" ja nyt (plakkarissa on 1Y 1M 1W..jne) pyörii jo muutenkin, kun täällä on niiiin mahtavaa porukkaa

"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207

sussuf

Rekisteröityi:
19/03/2008 08:11:59

Ei kirjautunut

saatanan vittu ku ottaa pattiin. mitään ei jaksa tehä, mut on vaan niin helvetin tylsää!!! viikko ilman tupakkaa ja välil tekee nii pirusti mieli tupakkaa!!! mul on laastari, purkat ym. mut silti... just ahmisin dominokeksi paketin ja nyt oksettaa... haluis vaan nukkuu, mut sit valvoo yöt... paskan paska!!!

sussuf

Siirry: