« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Ei pysty... XML

Kirjoittaja Viesti

Yasmi

Rekisteröityi:
30/03/2008 12:47:19

Ei kirjautunut

Yritin siis Zybanilla lopettaa tupakointia, viikko sitten olisi pitänyt tumpata viimeinen tupakka. En ole kuitenkaan pystynyt olemaan polttamatta kuin 2 päivänä. Usein meni 1-2 savut päivässä mutta viikonloppuna tuli yhtä aikaa liikaa murheita ja monta tupakkaa meni.
Enää en tiedä MITÄ TEEN...? Tyhmähän olen jos zybania syön enkä kuitenkaan ole polttamatta. Mutta en tahtoisi luovuttaa ja lopettaa noita lääkkeitä, en todellakaan... Ehkei musta tähän ollutkaan, ei sellaista lääkettä ole joka auttaisi, kun itsekuria ei ole yhtään.

kitikatti

Rekisteröityi:
17/04/2007 12:43:58

Ei kirjautunut

Mutta tahtoa selvästi on kun kerran on lääkkeet ja pyörit täällä
Jokaiselle on varmasti konstit ja keinot millä saa tupakoinnin loppumaan-sie et oo vaa vielä löytäny omaasi...pelkällä itsekurilla ei jaksa savuttomana pysyä..kauheeta pinnistelyähän se olis kokoajan semmonen....jotenkin ne ajatukset tarvis saada uusille urille, niin sillon pääsee vaikeiden hetkien yli helpommin...täällä stumpissa on varmaan yhtä monta lopettamistapaa kun on kirjoittajaakin....
Ja tämä jos jokin kuuluu mielestäni siihen sarjaan, josta voi TODELLA sanoa, että "alku aina hankalaa..."mutta kun sen alun kahlaa-konttaa-leijuu-rämpii-juoksee -läpi, niin lopputulos on vaivanarvoinen

"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207

raider

Rekisteröityi:
17/03/2008 13:24:54

Ei kirjautunut

Kauhuskenariot on aika hyvä kannustin. Itse kävin alkuun HELI:n (hengityselinliitto) sivuilla lueskelemassa ihmisten kertomuksia esim keuhkoahtaumataudista.
Vieläkin kun kova tupakantuska iskee kuvittelen itseni hengityskoneeseen kytkettynä. Raakaa mutta tehokasta.

Kun on tyhmä pää niin kärsii koko ruumis

Yasmi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

pelko kyllä auttaa tsemppaa lopettaan. COPDn pelossa päätinkin lopettaa ja hakea lääkkeet...

Nyytti

Rekisteröityi:
09/02/2008 14:34:21

Ei kirjautunut

Rööki ei varmaan auttanu sua niissä murheissa??? TSEMPPIÄ!!!

15.9.2007 lopetin Stumppilaisten avulla!!!
Varhainen lintu löytää madon, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston......

http://www.haqur.com/script/SmokeFree/17376.jpg
[Email]

iines27

Rekisteröityi:
27/03/2008 15:01:56

Ei kirjautunut

itse lopettelen champixilla, 7.päivä tänään.. ja pian lähipäivinä tumpataan se viimmeinen rööki.
copdn pelko oli minulla myös yksi, joka kannustaa lopettamaan.
(sitä en halua!!) mutta, listassa on myös paljon muitakin lopettamisen syitä kuin oma terveyteni, lapseni, ihastukseni kohde-joka ei polta (siksi minäkin tahdon olla savuton-ja etten haisisi pahalle. ) hampaat vaalenee...ja jne.
mitä jos tekisit lopettamis listan sen hyödyistä, mitkä juuri sinulle tärkeitä, se lisää motivaatioo.
ainakin se kannusti minua.
(ja tässä vuosien varrella olen monen monta kertaa yrittänyt lopettaa, niin kokeiluja on takana useampia-niillä keinoin,kokeilemalla eri tapoja- löytää itselleen sen parhaan)
kannattaa kokeilla, sillä yrittäminen kannattaa aina.

tsemppiä sinulle monta rekkalastillista.

viimmeinen rööki poltettu: 12.4.08

*vieras*

Rekisteröityi:
03/04/2007 19:33:27

Ei kirjautunut

Mikä sinua estää pystymästä? epäonnistumisen pelkoko? höpöhöpö, sinä pystyt lopettamaan röökaamisen siinä missä muutkin.
Siks toisekseen, auttoko ne savut murheeseen? katosiko murheet? eipä mulla ainakaan auttanut, (paitsi sillai, että porukka tiesi, että tuo ämmä on perkeleen pahalla päällä ja syystäkin ja antoivat mun olla omissa oloissani)........vai tuliko ne tuplana takaisin, kun harmittelet, että helvetin kalliit lääkkeet tuli hommatuksi ja ne ei autakkaan? ei ne lääkkeet sitä tupakointia lopeta, vaan auttaavat pahimman yli, sinä itse lopetat sen tupakoinnin, joten ota oikein tukeva niska-perse ote, josta et anna periksi yhtään ja lopeta tupakointi, tupakka kerrallaan päätät olla polttamatta, en väitä, että se olisi helppoa, mutta onnistut kyllä.
No, tulipas saarna ....noo, mullakin on murheita, mut siltikään en polta, sillä tuskimpa tuo meitin vaiva katoaa, vaikka polttaisinkin...
- Täti -

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

UGH! Pikis on puhunut ja tämä nyökyttää vieressä!!

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Huuantti

[Avatar]

Rekisteröityi:
23/01/2008 21:53:45

Ei kirjautunut

Yasmillekin. Jos kerran minä pystyin, niin kyllä sinäkin.

100%:sesti yhdyn Pikiksen kokemukseen.

Vois tietysti ajatella niinpäin omalla kohdalla, että eihän mulla enää olis ollu edes väliä lopettaa kun kerran COPD tai KAT -kumpaa nyt haluaakaan käyttää- jo jyllää keskivaikeana eli lähellä happipullovaihetta olen. Vaan en hemmetti vieköön vaihtaisi päivääkään näistä savuttomista pois. Eikä siinä lopetusprosessissa ollut todellakaan mitään mitä olisi pitänyt pelätä. Usko pois

http://www.haqur.com/script/SmokeFree/6550.jpg
"Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä."

Yasmi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ensinnäkin, te kaikki jotka olette lopettaneet: Olkaa Erittäin ylpeitä itsestänne =) !!
Itse tulen perässä. en vaan tiedä miten. Mutta palaan kertomaan joku päivä veikö tyhmyys vai järki.
TSEMPPIÄ kaikille,olette voittaneet niin paljon!!!!

inka03

Rekisteröityi:
30/10/2007 07:59:14

Ei kirjautunut

Yasmi. Sanon tämän,kun katson kaikkien muidenkin tuttujeni taistoa.
Täältä saat tukea ja kannustusta ja mikä tärkein saat hyödyn siitä vasta sitten kun olet päätöksesi tehnyt.
Et ole vielä polttanut tarpeeksi jos epäilet.
Päätä se että se piru selätetään ja sitten huudetaan yhessä se kumoon.
Silloin tarvitset täältäkin kaiken tsempin ja avun. Nyt laita päätös kytemään ja sitten tuut pää psytyssä takas!
Vielä jos poltattaa niin polta loppuun!!!

Tää on ikävältä kuulostavaa tekstiä,mutta se on totta.

Uusi savuton elämäni alkoi 12.11.2007

ja loppui syksyllä 2007.

Toinen savuton elämäni alkoi nyt 1.11.2009

[Email]

milli

Rekisteröityi:
22/01/2008 14:02:48

Ei kirjautunut

Äläpä Yasmin lannistu. Uutta yritystä kehiin. Vastoinkäymisistä saa voimaa ja niin olet taas vahvempi kun yrität uudelleen. Itsekin yritin joskus Zypanilla mut retkahdin polttaan. Jotenkin tuntui et mulle se ei tehonnut tai sit tahto ei ollu tarpeeks kova. No nuukana likkana pistin kalliit lääkkeet kaappiin odottamaan parempaa päivää. Kun sit aikaa kului, ilmeisesti aika kauan ja tuntui et nyt oli oikea hetki taas yrittää, niin VOI EI lääkkeistä päivämäärät ummessa ja eikun roskiin. Kyllä hiukka harmitti mut eipä auttanu ku marssia lääkäriin hakeen uutta reseptiä. Pyysin kuitenkin Champixia ku olin siitä paljon hyvää kuullut.

Nyt on 65 savutonta päivää takana enkä ikinä olisi uskonut että pystyn tähän ja vieläpä näin kivutta. IHME LÄÄKE Tuntuu et enemmän tekee mieli tapaa ku tupakkaa.

No tulin siihen tulokseen et mulle ilmeisesti sopi paremmin Champix ku zypan
Älä lannistu. Sinä pystyt jos me muutkin.

Viimeiset savut 3.2.08

Yasmi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Milli, onnistuin champixilla kerran,mutta lopetin lääkkeet liian aikaisin ne ja ratkesin,mutta olin KUUKAUDEN polttamatta . Nyt harmittaa että nuo zybanit hain,koska champixit auttoi selvästi helpommin. Mutta kun tosiaan ei viitsisi roskiinkaan heittää ..

Nyytti

Rekisteröityi:
09/02/2008 14:34:21

Ei kirjautunut

Luota itsees hieman enemmän. SINÄ lopetat tupakoinnin. SINÄ kiskot nikkispaskaa korville. SINÄ pystyt vaikka mihin, kun SINÄ päätät.

15.9.2007 lopetin Stumppilaisten avulla!!!
Varhainen lintu löytää madon, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston......

http://www.haqur.com/script/SmokeFree/17376.jpg
[Email]

iines27

Rekisteröityi:
27/03/2008 15:01:56

Ei kirjautunut

ethän vain anna sen aiemman lopetus ja sitten retkahduksen vaivata mieltäsi? ajatteletko tai kenties ehkä alitajuisesti, että taaskin käy niin että retkahdat polttamaan?
minäkin oon retkahtanut monen monta kertaa... totta kai se harmittaa.. zybanit maksoi paljon, mutta sitten kävi miten kävi.. nyt sitten champixilla, vaikka välillä tässä pelottaa että käykö taas samanlailla, "ja olisin jo välillä heittämässä koko jutun roskiin" mutta sitten taas savuttelisin samanlailla, ja inhoisin itseäni. älä anna sen aiemman kerran vaikuttaa mielialaasi, vaan päätä että tällä kertaa minä onnistun. sitä kannattaa toistella itselleen monta kertaa päivässä. pientä itsensä spyykkausta. on nykyisin lempi puuhaani spyykkailla itseäni- hih, ja varsinkin peilin eessä, hokea tuota ja välillä irvistellä itselleen, ja aion jatkaa sitä sitten myöskin kun jätän röökit pois lähi päivinä se tapahtuu.
kyllä sinä pystyt. tsemppiä.

viimmeinen rööki poltettu: 12.4.08

Siirry: