« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Kele..tana.. XML

Kirjoittaja Viesti

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/04/2009 11:35:53

Ei kirjautunut

Ostin mää jotku housut ja lantiomallia ol ei oike mun makuun mut oli pakko ostaa No ny sit mennään muodin mukkaan kait ei ne kyl paljo maksanukkaa ei ne mikkään jamekset ollu mikä lie kitupiikkiverstas tehny ku oli nii ohutta kangastaki mut ajattelin et kyl se vaan tän kesän männöö Emmää oo jookannu lain pikkusen taas alkanu selkää jumppaan ja kauheesti ois hommaa niinku maton pesuu ja vaik mitä ei kaisitä tänä kesänä kaikkee ehikkää Mut kovasti mennee samppista suoleen ja naapurin tätii on edelleen erittäin vaikee kiertää mut ei mua yrityksen puutteesta voi syyttää Tsemejä palaillaan taas

1.3.2012
Ei ole olemassa muuta aikaa kuin NYT

Tarza_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
10/01/2009 15:09:37

Ei kirjautunut

hyvä massi että löysit farkut,toivottavasti kestää hyvin nikkis hyökkäykset mäntysuopaa ja juuriharjaa nikkiselle niin kyllä ymmärtää häipyä ainakin vähäksi aikaa Hurjasti Tsemppii Mari,Massi ja Ritzla savuttomaan kesään!

1.1.2009 alkoi savuttomuus.
[Email] [WWW]

rizla

Rekisteröityi:
07/12/2007 15:28:53

Ei kirjautunut

Ai simmose pöksyt sää löysikki massi. Onk nee niiko kesäfarkut sit.? Onk nii ohkase et näky läpitte.?tä. Ei kait. Mut arvas mitä.? No sitä vaa et mul o iso vaara et tule tua mun joulusiivous valmiiks enne ens joulu. Eik ookki metka. Vaik joha see siivous o alkannu jo aika kauva sit. Emmää muistakka enä et millo. Vaa ei kait see mailma tärkkiämppi asioioi olkka.Mut nii se vaa hissukse eristy.See siivous.Juu ja hauska päivä vaa kaikil.Ja sitää tstemppiiki

höröplöö

rizla

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ai ku kiva et sää Tuulevi olikki niiko vastannu. Mää enny sihe kukkahattutätiosastol kirjotakka ko ehämmää kait täti ol. Kai sit setä ko sanosikki nii. Joo ja kait sitä hippi vois ollakki mutku sitku ei ol niiku parta enä ja tukkaki o ny ihaa lyhkäneki. Enkä mää mittä ituika syä. Nii vaa mistäs sitä tiätä mitä noihi kaupa sekotuksi o laitettu. Vaik niit ituiki. Kylhä nee kuulema tervellisi onki. Nee irut. Nii senhä taki mää kysysi et misä kaik tärit ovakka ko meinas vähä niiko mansenta munt. Ja olehammää tiätyst vähäpaljo uteliaski. Joo sitä o tullu miätitty kaikelaist. Niiko vaik niit sitijäniksiiki. Nee ova hävinny täält ihaa kokonas. Ei ol näkynny ainuttaka tiäs kui mone viikko. Mää ole miättiny ihavähä et kyl jokku o pyyrystäny niit. Ja sit syänny nee. Kyl kait niiki voi tehrä. Kyl tualt mettäst kuuluki välil öisi jotai riamukiljahruksi. Jos sit mettästäjä ain kiaku ko saa. Niiko saalist. Mist senki tiätäs.?tä. Nii ja sit nee variksekki ova tulle takas. Ja nee vast ovakki lisääntyne. Mut tavallas niitte raakkumine ei munt kauhiast häiritte. Kas ko enemppi se muistutta see raakumine munt siit et kui hyväs asemas mää olenka nykko ei mun ikän enä tartte nährä sit yht raakkuva ilkkiä ihmist. Ja yks toine aamu kattelin akkunast et yks kolmas niist variksist o tullu ihaa kakoks. Hyppis yhre auto eres ja nokkis sit auto. Mää kävi sit kattomas lähemppä ja seehä vaa söiki siit autopellilt niiko tarjottimelt. See nokkis niit kuallei itikoi. Oliiski iha kätevä koulutta parikolme varist konepellil istuma ja pyyrystämä itikoi joo enne enne ko nee liiskantu tuulilasi. Joo ku mää kävi vähä kiärtelemäs jossai ni kyl niit itikoi oliki paljo. Ja isoi. Joo pitiski miätti jos sitteki alkas variksekouluttajaks. Niiko sit ison. No vähä see kyl häiritte taik joteki hämä ku sillo ko aurinko o laskennu johokki ni nee varikse keräänty toho vastakkaise talokatol ja tuntu et nee tuijottava juur tähä misä mää asusta. No oha mul verhoi akkunois. Mut kuiteki. Joo jos menis koitta nukkumist. Ja nykko kattosi ni nee variksekki ova menne johokki kai sit nukkuma. Ja tstemppiiii kelvaa.

höröplöö

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Rizla mihin sinä olet kadonnut tulehan kertomaan kuulumisia

1.3.2012

Tirlittan

Rekisteröityi:
18/07/2008 09:00:53

Ei kirjautunut

Rizla, juu.
Varikset raakkuu, koirat haukkuu ja karavaani kulkee vaan.
Missäs pöheikössä luuraat?

rizla

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

No kyl tekiski miäli johokki pöheikkö muutta erakoks. Iha niiko syrjäyty kokonas koko täst sirkuskaravanist. Onneks pääs olema merel vähä piremppä. Vaa kyl siällki kuulus ratiost et jokku haluis pistä hallitukse nuri. Et palautus mukamas luattamus taik joku simmone politikkoihi. Kyll see nauratti hyvi ko kuuli. Vaa mikä ihme luattamus taik joku. Mul ainaki see hävis jo kuus-seitkytluvul. Joo varma sentaki mää poltiki nii kauhiast tupakka. Kyl mää muutan ison johokki korpe taik sit homma jonku paati mil vaa kiärtele merel. Ilman tupakka taik tiatokonei ja telkkari. Vähäpaljo viski tiätyst pitis olla mukan. Nii ja tuast yhre pöheikö läpitte ko käveli yhten toisen iltan ni tuliki vasta yks iso sitijänis. See onki aino mikä siäl enä o. Joo pysährytti molemma yhtaika ja toljotetti siin mont minutti. Vaik emmää tiärä mihi see kattos ko silmäkki ova nii erpualil naamataulu. Kait see näke vähä sinne ja tänne ja jokapualel. Joo ja linnukki ova menos taas tuanne porvose päi. Tääl muute näkyski paitti tavallisi harakoi ni niit meriharakoiki.Ei niit enne täsä o ollu. Nii ja oha tual niit pyryharakoiki. Vaa niil o ain erlaine väritys. On see metka.

höröplöö

Tuulevi

Rekisteröityi:
01/05/2007 20:07:07

Ei kirjautunut

Kiitos aamunovellista!

Mari74

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/04/2009 09:48:57

Ei kirjautunut

Viimeinen tupakka 12.4.2009, yhden hatsin savutus 25.4.2009 mut sitä ei lasketa

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Toinen lintulaji, jonka olen viimeaikoina bongannut on tuo sepelkyyhky.. ei ennen ollut kuin puluja, varsin stadsissa. Sit kun puluja alkoi olemaan myös viereisissä kaupungeissa, kuten Vantaalla, ei tilanne ollut enää kiva, Pulu on kaupunkilintu, mut etelä-Suomessa kiinnitetty etupäässä stadiin. Espoossa huhuilee toisenklainen pulu elikkä sepelkyyhky. Tosi kovaääninen tipu, huuu, huuu huutelee myöhäöön iltaisin ja aamuvarhain. Ennen syksyllä oli langoilla pääskysiä, nyt olen nähnyt täälläpäöin selplekyyhkyjä langoilla. Ne on aika metkan näköisiä klönttejä, isoja kuin mitkä, isompia kuin pulut.

No jaa, tämä vain tuosta Rizlan jutuista tuli mieleen....

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

rizla

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Jaahas. Hei vaa Melisa ja onne neljäst vuarest. Jaa vai sepelkyyhkyi ja pului espoos. Joo olemmääki joskus ollu ihavähäaikka espoolaine. Vaa viimekesän ko joutusi menemä junal espooasemal ni kyl mää hämmästysi. Eihä see o enä lainka ko kirkokylä. Ei lintholmisaha eikä mittä. Petoni vaa vähäpaljo. Nii ja oha niit täällki. Niit kyyhkyi ja pului. Enemppi kyl niit sepelkyyhkyi. Ja varikset pitävä huale etteivä nee liika lisänny. Nee kyyhkyt. Joo nee varikse hävittivä aika pal muitte pesi. Joo vaa ny johtus miäle et eik noit kyyhkyi voikki koulutta johokki.? häh. Ko ei kait noit politikkoi saa eres kenkil heittä nii ni voiski koulutta aluks muutamasata kyyhky viämä taivaalt terveisi heil. Politikoil. Varsiki sillomillo hee vähäkä koittava valehrella taik muute puhu paska. Olis siin kyyhkyil tyätä. Joo ja hallitus sais huamata itte kummone o kloppaali paskasare. Joo tämmöttistommottis.Ny ei tee enä miäli tupakka.

höröplöö

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Jaa vai ei enää tee mieli tupakkaa täh No sehän tarkottaa rizla et sää olet kuivilla onneks olkoon.. Ja jos täs jaksaa taistella ahkerasti vuodenpäivät niin peräs tullaan sano.. Juu viel on turha liputtaa massin voiton kunniaks mut voi täs jo taas pientä toivoo elättää..näin minä olen miettiny.. Juu mut nyt mä laitan halokeenit päältä ja suljen tän emännän tältä päivältä. Tsemppii siis sulle ja kaikille muillekkin

1.3.2012

rizla

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

No juukelispuukelis. Seehä vast onki iso kysymysmerkki. See et tekek mun miäli. Sit tupakka. Sillomillo mää sanosi tosa et ei enä nii ni seehä johtus kait vaa siit ko sai vähä sano miälipiret. Kas ko see vähä niiko helpottas ko voi vähä eres sano. Joo ja kyl mää voi kerto sul massi jolles kerro kellekkä et kyl mull vähä ain välil lipsahtele. Mut ihavähä vaa. Enkä tiärä minkätähre mitävarte. Ja ain see o tapahtunu ihaa selvistpäi. Ei sillomillo vaik trenkku otta. Pitisköhä alka ryyppämä jos sit loppus lipsahtelu.?tä. Joo toise ko ova ikusi opiskelijoioi ni mää taira sit olla ikune tupakavetämiselopettaja. Vaa mikäs siin. Kyl mul päämäärä o siin suhtees iha selvä. Vaikkei uskoska ko emmää muuteka tiärä oikke mistä mittä. Joo see pitis kait vaa olla nii kauhia tarkkan kokoaja ainvaa. Viimesi lipsahrus sattus tos vähäaikka sit merel. Tämmöttistommottis ko oltti tulos poijes siält ulomppa ja päästi vähä saarte suaja nii ni see kappeeni sytytteli tupakoi ja tarjos mullki ja mää sanosi et ehämmää polta. Toise alkova naurama ko olihammää siäl ulompana merel kuulema ainaki kaks polttannu samal ko tyyrasi sit pulikka. Vaa see oli nii hauskajännää ettei eres itte huama et poltta. Seehä vast metka o. Eik vaa olkki.? Olekkossääki muute niiko pioneeri.?hä. Ko ookki laittanu noi et tuut ja meet läpi kive. Joo vaa eile illal ja kait koko yä oliki ihaa kirkas taivas. Vaik eileaamul oliki joku tsunami täsä kohral. Joo mut iha täyskuu paisto oikke kirkkaast. Mää kävi viäl illal myähä sit rannal ko nii kauhiakamala hiano yä kert o. Kyl oli meri hiano näköne siinki valos. Ja kyl teki miäli. Ei tupakka vaa lähte merel. Joo ja siin sit tuli miäle see yks neljäs hoilotus. See misjos sanota et..katsoha o tualla kuu se paista joka syyskuu mun taivaallaaaaa..Taik joteki nii. No ny pitis lähte vähä muuttohommi. Siäl ei kukka poltakka muut ko jotai pinnoi ja pärei. Joo ststeppiii vaa

höröplöö

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Sie taiakki rizla olla sellanen merimies mä olen vähä tullu siihen tulokseen.. mä en ole joutanu merta tähyileen varsinkaa yöl ku sinne on aika kivasti kuite matkaa. Mut välis tos järvel käväsen ja kyl onki lämpimiä ja mukavia syyssäitä pidelly. Ei vaa ole tuota ulkoiluseuraa tääl mmikä on suuri vahinko. No jos tänään saan sit jo lähdettyä illan pääl ruokalenkil ni ja vot olenki tyytsi. Pakko alkaa saada nauttia tämän lakon positiivisistakin puolista pelkkä pinnistely alkaa ottaa ohimoon. Ja sitä ei jaksa ainakaan tämä nainen joten hyöty ja huvi irti tästäkin. Aika ikunen lopettaja taitaa tulla minustaki vaik tahtosin kyl päästä ikiajoiks tästä kamalasta riippuvuuden tunteesta joka juoksuttaa pyörittää kiusaa ja rääkkää yötä päivää..niin molen miättiny Juu mä taidan kuite olla enempi semmone pinohiiri ku pioneeri.. seki tuli viel mieleen

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys05/09/2009 15:41:49

1.3.2012

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Haloo rizla kerrohan meil joku juttu? Mites ne varikset siel? Tääl oli eilen ni paljo variksii rannas et tuli Linnut elokuva väkisin mieleen

1.3.2012

Siirry: