« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Kuinka riippuvainen olet elektronisista laitteista? XML

Kirjoittaja Viesti

Miika84

Rekisteröityi:
24/03/2008 16:31:00

Ei kirjautunut

Kuinka riippuvainen olet elektronisista laitteista?Kännykkä,tietokone,tv.....kuinka menis 3viikkoa ilman näitä?Näin tässä hyvän dokumentin tällä viikolla jossa juuri oli 3viikkoa ilman näitä laitteita....joka viikko yhdestä laitteesta joutui luopumaan....osallistujia oli...koko perheitä,pareja,sinkkuja...taitaa tulla ensi viikolla seuraava osa....en ainakaan itse ole ajatellut et näistä olisi riippuvainen...mutta kun tarkemmin alkaa miettiä niin näitä laitteita tulee päivittäin käytettyä...joten kiva nähdä et mites muilla?

Stumppasin 15.4.2012 klo 21.30
[Email] [WWW]

janatacchina

Rekisteröityi:
25/02/2008 11:14:51

Ei kirjautunut

No kuuleh. varmaa heikosti. Känä on ainaki nyt täs ollu aika tarpeellinen vekotin.

Duude...smoking is a piece of hell and rehab is a visit in there
[Email]

Tuide

Rekisteröityi:
08/10/2007 19:54:08

Ei kirjautunut

On tää tietsikka ja puhelin aika tärkeitä vempeleitä tällä hetkellä.... Outoa olis , jos ei niitä olisi... Mutta käpyynkin persees tottuu, kun se siä kaks viikkoo on.... (juu, vanha juttu.. mutta toimiiiiiii tässäkin asiassa )

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys12/04/2008 09:09:45

***vaikka perse edellä kuuhun!! ****
*1.2.2008---> The Lopetus
*syyskuussa 2008----> kahviton
*2009...öööö... ei tiä viä... ruokaremppa menos
*2030 ja risat.. ajokortiton (?)

[Email]

äiti 69

Rekisteröityi:
25/01/2008 15:54:39

Ei kirjautunut

No mä varmaan tulisin kyllä toimeen ilmankin. Paitsi puhelinta. Musta tuntuu, että ihmiset voisivat kyllä paljon paremmin ilman tv:tä, tietsikoita ja pelikonsoleita. Välillä tuntuu, että perheissä ihmiset on liian kiinni koneissa, eikä ne osaa yhdessä keskustella tai tehdä oikein mitään.

Yrittänyttä ei lannisteta ! Sauhuttelu loppui 24.1.08

Nyytti

Rekisteröityi:
09/02/2008 14:34:21

Ei kirjautunut

Mulla istuu yhessä nurkassa telkkari. En muista millon viimeks oon kattonu, kauan on.... Netti oli poikki kaks viikkoo, siitä kärsin.

15.9.2007 lopetin Stumppilaisten avulla!!!
Varhainen lintu löytää madon, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston......

http://www.haqur.com/script/SmokeFree/17376.jpg
[Email]

Gravius

Rekisteröityi:
24/02/2008 17:27:06

Ei kirjautunut

Netti oli poikki tuollaset 3 viikkota ja meinasi päästä itku nytten kun se taas on back online menee kaikki aika hääräillessä netissä muuten en kait ole riippuvainen kun jääkaapista,partakoneesta,leivänpaahtimesta,hissistä, ja parista muusta pienestä vempaimestä mitkä helpottaa elämää kummasti

Jos kalkkunaa iskee kannolla tai kantoa iskee kalkkunalla niin kalkkuna menee rikki

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

Meillä tv lähti tänään korjaamolle ja jääkiekkoo tulis illalla

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Mä olen parikin kertaa tehnyt kesälomalla sen, että mökille ollaan lähdetty (3 viikoksi), ei siis tietokoneita, pleikkareita, videoita ym... Puhelin säpissä päivät ja illalla tsekannu tekstarit, ettei mitään vakavaa ole sattunut... Oikeesti rentouttavaa Noh, radio tietty siinä seurana ja on siellä telkkarikin sadepäivien varalle. Lapset jonkun verran on purnanneet, mutta kyl maar ne yhteiset sulkis- ja koronahetket voittaa mennen tullen sen sohvalla makaamisen ja töllön tuijotuksen tai netissä chattailun

Hmmm.. siis vastaus: En ole riippuvainen vaikka paljon käytänkin

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys05/05/2008 21:45:01

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Siirry: