| Kirjoittaja |
Viesti |
Teksamiina
Rekisteröityi: 04/06/2010 11:41:38
Ei kirjautunut
|
Moi Heluna, en oo jaksanut oikee miekää tai käyn sillo tällö vilkaisee mut ei jaksa kommentoida. Ihan kivast tässä menny. Ei oo paljon tupakka ollu mielessä, kiirettä pitänyt hyvä niin jatkoja palataan...
|
|
|
Heluna1970
Rekisteröityi: 19/02/2010 13:50:51
Ei kirjautunut
|
Heipähei...Se taitaapi olla mulla huomenna 1.8 puoli vuotta täynnä savutonta aikaa. Omissa silmissä piiiitkä aika, juu
Niksatabuja menee vielä ja harmittaa kun niistä kerran olin jo melkein kokonaan pois.
Takapakkia: asioitten hoitaminen/ virastoissa tai kaupassa ihmisten kanssa tekemisissä olo tekee tiukkaa. Eli Niksatabu suuhun
Ja tuo elämä tökkii pahasti , masis jyllää ja kai sen takia turvaudun Niksatabuihin melkeinpä pakonomaisesti.
Mä kuulostan kyllä nyt aika säälittävältä
Olen lukemassa nyt Allen Carren:n kirjaa, niinkuin kai useimmat teistä.
Yli puolet luettu mut en ihan kaikesta ole samaa mieltä.
- Jatkoja ja hyviä sellaisia
( Ihmetyttää Sirkosin tilanne....)
|
|
|
Prätkis
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar07.png)
Rekisteröityi: 21/01/2010 09:19:02
Ei kirjautunut
|
Paaaaaaljon Onnea Heluna puolesta vuodesta!! Mahtavaa!!
|
Ei selittelyjä 16.10.2011
LIPSU P**KELE 7.1.2012
|
|
|
Taru82
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar01.png)
Rekisteröityi: 03/07/2010 20:18:11
Ei kirjautunut
|
Isot onnittelut täältäkin Helunalle puolesta vuodesta!!! Hienoa
|
14 vuoden sauhuttelun jälkeen savuton 4.7.2010 klo:23.20 alkaen =D
|
|
|
tutetu
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 07/01/2008 21:07:03
Ei kirjautunut
|
Onnea Heluna puolesta vuodesta, se on 6 kk, 180 päivää, ja tosi tosi monta tupakkaa! Siis upeasti tehty!
Tsemppiä eteenpäin, jaksa jatkaa tuntuu miltä tahansa!
|
Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.
Savuton elämä alkoi 4.1.2008
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
Thank you Friends Nyt luin Allen Carr:n kirjan loppuun ja kyl siitä jotain avautui.
Mä oon ollut väärällä asenteella liikkeellä, silleen hampaat irvessä. Nyt yritän muuttaa asennetta ja NAUTTIA savuttomuudesta enkä tuskaile kun en polta.
Niksatabuista yritän pikkuhiljaa vierottautua pois. Positiivisemmalla asenteella kai sekin onnistuu, vai
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
Helunalle Sydämelliset Onnittelut - Jo Puoli Pallonkiertoa Savutta!
On varmaan syytä käyttää niksatabuja, jos siltä tuntuu, kyllä sä niistäkin eroon pääset. Muista olla iloinen ja ylpeä tästä saavutuksestasi, se nostaa itsetuntoa myöskin. Sä pystyit tähän ja olet osannut olla tähänkin mennessä ilman savuja, sä selviät tästä!
|
Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
sohvisavuton
Rekisteröityi: 28/05/2010 07:27:03
Ei kirjautunut
|
Onnea Heluna Hienosti tehty, perässä tullaan ja puoli vuotta tuntuu ihan tosi pitkältä ajalta.
Itse pääsääntöisesti pidän Carrin ajatuksista ja taivahan tosi on se että kun oikeasti ymmärtää ettei tarvitse tupakkaa mihinkään niin lopettaminen helpottuu huomattavasti.
Kyllä sä niistä niksatabuistakin pääset eroon, otat niihinkin vähän rennomman asenteen, hampaat irvessä ei tule kuin ikenet kipeöksi Rentous on avainasemassa monessakin isossa suorituksessa, ja meillehän tämä tupakanpolton lopettaminen on iso prosessi ja suoritus....tsemppiä jatkoon ja vielä kerran ihan hirmuisesti onnea sinulle matka jatkuu savuttomana,ihanaa
|
asenne ratkaisee - aina
savuton elämä 25.05.2010 alkaen
|
|
|
paulari
Rekisteröityi: 09/01/2010 23:47:09
Ei kirjautunut
|
Hei Heluna. Olipa iloinen yllätys, kun olit käynyt poterossani. Harvemmin tulee enää käytyä, enkä juurikaan kirjottele täällä koska tuntuu ettei ei ole mitään sellaista mitä ei olisi jo sanottu, ainakaan minä en keksi mitään uutta Sinulla on ehtinyt tulla puoli vuotta täyteen, lämpimät onnittelut, se on hieno etappi. Minäkin olen sitä Carria lueskellut koska itsellänikin on tunne, että hampaat irvessä tässä ollaan koko ajan tämän tupakoimattomuuden kanssa. Tämä kesä on ollut tosi vaikeaa aikaa, piti välillä turvautua niksatabuihinkin. En syönyt niitä muutamaa enempää koska se ei tuntunut hyvältä ajatukselta olinhan ollut ilman nikotiinia jo puoli vuotta. Jostain on löydettävä se iloisuus ja positiivisus tähän savuttomuuteen eihän tässä muuten ole mitään järkeä. Oikein hyvää jatkoa ja positiivista otetta lopettamiseen sinulle Heluna. Nähellään
|
"Vastatuuli tekee vahvaksi"
|
|
|
krisu
Rekisteröityi: 07/12/2009 19:37:59
Ei kirjautunut
|
Myöhästyneet Onnittelut puolesta vuodesta Heluna!
|
savuttomuus alkoi 18.7.2011
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
Eilen piti olla jo ilman Niksatabuja, ei onnistunut, meni 2.
Toka yritys tänään ja Nikotiinin tarve jyllää koko ajan. Joku lukija nyt ajattelee et " on sillä "ongelmat" Se on niin ja näin, juu. Mut haluisin niistä kokonaan pois Ne vaivaa mun mieltä ja entunne olevani kokonaan VAPAA jos Niksatabut kuvioissa.
Positiivisempi asenne kehiin mutku meinaa unohtuu
NO HEIPAT NYT SITTE
|
|
|
Teksamiina
Rekisteröityi: 04/06/2010 11:41:38
Ei kirjautunut
|
Moikka Heluna, ymmärrän kyllä tunteesi, miul purkkaa kuluu koko ajan. Tunnen olevani aika riippuvainen siitä. Aikas vähällä määrällähän sie oot päässy . Mie en kyllä vielä pysty olemaan ilman niksutuotteita, vaikka oon yrittänyt välillä korvata jäystämällä tavan purkkaa. Tosin olenhan ollut vielä lyhyen aikaa savuttomana. Kyl se siitä ! Vähän vaikeampaa miulla ollut pari päivää, varmaan johtunee siitä, kun ollut kaikkea muuta huolta tässä . Kivaa jatkoa siulle!
|
|
|
SartsaW
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar01.png)
Rekisteröityi: 05/07/2010 14:40:37
Ei kirjautunut
|
Niinhän se on että nikotiini on huumeeksi luokiteltava aine ja siitä on vaikea päästä eroon, mutta onhan se paaaaaaljon parempi olla vetämättä tupakkaa kuin nikotiinitabuja.
Mutta askel kerrallaan, vaikka pienin eskelin kohti voittoa
|
1.7.2010 alkanut vapaus
4.12.2010 lipsahdus...
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
3. Nikotiiniton päivä: orpo olo ja tyhjä, niin kuin A.Carr kirjassaan sanoo. Piru kuiskii välillä korvaan, et yks vaan .
-Toisaalta tää on kuitenkin siedettävää,.
Käsittämätöntä miten tiukassa on tämmönen addiktio, naurettavaa suorastaan .
- Jatkoja kaikille
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
Tää on ihan tyhmää, mut 4. Niksaton päivä...Niksapiru eikun napottaa melkein herkeämättä vierellä. Nyt vähän liiottelin , joo, mut vähän
Mua hävettää narista kun mulla nyt ei ihan KAUHEETA ole ja joku Stumppilaisista hyppii tälläkin hetkellä seinille
MUTTA pieni pyyntö yläkertaan: anna pikkusen seesteistä mielenrauhaa. Pyydän.
-Amen
|
|
|