« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

04.01.2012 Eka Päivä! XML

Kirjoittaja Viesti

Torvinen

[Avatar]

Rekisteröityi:
12/09/2011 08:49:15

Ei kirjautunut

ONNEA tähänkin ketjuun kaikille joille tulee se kuukausi täyteen - mahtavaa, hyvä te, hyvä me..

2.1.2012 alkoi uusi mukavampi elämä...

"Päätä sinäkin tänään olla hyvällä tuulella,
ja sitten taas huomenna. Siitähän voi tulla tapa."

Javematu

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/01/2012 14:57:33

Ei kirjautunut

KIITOS! Torvinen! Kaks siis seuraavaks!

Lopetus 04.01.2012 klo 00:30
Kipu korvaa ystävän!(Chisu)
[Email]

arvo

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/01/2012 19:40:06

Ei kirjautunut

Huomenet kaikille.Kuukausi tosiaan täyttyi .Onneksi ei tarvii mennä -27c pakkaseen polttelemaan.Rööki mielessä,mutta kovat "väännöt" taitaa olla ohi .Katotaan kun kännit vetää millaisia tuntemuksia sitten tulee...Oon ollu ilman bissee myös pisimmän ajan yli 25 vuoteen,mutta sitä ei ole ollutkaan tarkoitus lopettaa,on vaan helpottanut tupakasta vieroutumista.Hyvää jatkoa kaikille ja kiitos tuesta ja vinkeistä.Ps:vatta toimii nyt jotenkin,tosin laiskasti.Luomuna mennään silläkin "osastolla"

Päivikki

Rekisteröityi:
02/02/2011 12:10:47

Ei kirjautunut

Hello !

Savuttomana ollaan edelleen vaikka välillä olen taistellut oikein tosissani tupakkaa vastaan.Toivottavasti kaikki edelleen mukana ?
Tsemppiä meille

Iiris

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/01/2012 12:51:06

Ei kirjautunut

Mukana ollaan Välillä on tehnyt tiukkaaa Laastareit en enää käytä,nikotiinipurkkaa jauhan.Nyt on ollu viime aikoina fiilis,että kohta meinaan lipsua...tai siis olen mietiskellyt että ei kai se haittais jos polttais pari tupakkaa päivässä mutta sitten kun tarkemmin ajattelee niin tupakka maistuis varmaan aika hirveältä

no joo,nyt kun lopetin niin alkoi ensimmäiset keuhko-ongelmat. Sairastin kauhean flunssan tai influenssan.Keuhkot olivat ahtaalla,että ihan henkeä ahdisti. Lääkäri määräsi ventolinea,on auttanut ja olo nyt suht terve.

Kysyin lääkäriltä että mitenkäs keuhkoputket on niin ahtaalla.sanoi vain että niin sinähän olet polttanut...juu-u.Yksi syy olla taas polttamatta.

3.1.2012 viimeinen tupakka tumpattu

Nuuppa

Rekisteröityi:
17/04/2011 14:56:54

Ei kirjautunut

Elekää nyt lipsuko! Se yksi tupakka voi kestää monta vuotta, kokemusta on!

Mulla menee aika kivasti, sähkis höyryää satunnaisesti eikä suurempia tuskia ole ollut. Vähän sellanen välinpitämätön olo koko tupakointia kohtaan, ihan kuin sitä ei olis koskaan ollutkaan . Ainut asia mikä huolettaa on paino, oon ollu flunssassa jo viikon päivät; oon syöny mitä sattuu enkä oo päässy liikkumaan ja vaatteet puristaa. Edellisen kerran lopettaessani lihoin 10 kg reilussa kuukaudessa ja nyt sitä ei kyl saa tapahtua

Onerva

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/05/2011 18:05:49

Ei kirjautunut

Todellakin vaarallinen se "yksi"!!!

Olin ollut 10 vuotta polttamatta, ja siitä se lähti...meinaan yhden tupakan ansiosta 8 vuoden kärventely!

Joskus sorruin polttamaan ajatellen, että sallin itselleni iltatupakan. No, koko päivä meni siihen, että odottelin iltaa ja tupakkaa. Joskus taas päätin sallia lomatupakoinnin. Siinäkin oli lopputulos se, että jo paluulennolla laskin päiviä seuraavaan lomaan!

Ei siis tervejärkistä touhua hukata elämäänsä moiseen! Mulla on näköjään kaikki tai ei mmitään!

Älkää kokeilko sitä yhtä! Kyllä sen kaikki tupakoitsijat muistavat, että p..kaahan se on! Ja sitten se moprkkis onkin jo toinen juttu!

Tsempit!

-Mens sana in corpore sano-

Uuden elämäni ensimmäinen päivä 1.6.2011!

Päivikki

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Vaihtelevia ovat " herran tiet " Tsemppaa Iiris, ei yhtään röökiä. Samalla lailla itse ajattelen kun sinäkin, jospa se yksi...mutta EI. Huomenna tulee jo 6 vko , onhan se aikamoinen saavutus, hyvä meidän jengi !
Onnittelut jo etukäteen kaikille

arvo

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/01/2012 19:40:06

Ei kirjautunut

Mukana ollaan.Pe lomalle lämpöön .On ollu mielessä että jos sitä lomalla (yhen),kun on lomalla ja all inclusive tarjoilu ja ja ja.Mut ei se vaan käy.Silti se vaan pyörii mielessä Lennot menee varmaankin nyt rennommin kuin aikaisemmin,kun ei tartte oottaa röökille pääsyä .onnea kaikille tulevan merkkipäivän johdosta.

Javematu

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Mukana myös. Tänään tosiaan 6 viikkoo täys,Sunnuntaina viimeks imassu sähkösavua, et sekin jäämässä eikä näköjään tuota isoakaan vaikeutta sitä jättää. Niin ja oikein hyvää savutonta ystävänpäivää kaikille ryhmäläisille!

[Email]

Päivikki

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hyvää Ystävänpäivää ryhmäläisille ja savutonta sellaista

-Elisa-

[Avatar]

Rekisteröityi:
26/12/2010 18:06:58

Ei kirjautunut

Helppoa kuin heinänteko tähän asti.

3 kuukautta mulle se kriittinen piste, joka vaan tänä vuonna puhalletaan ohi toistaiseksi tervein keuhkoin.

Torvinen

[Avatar]

Rekisteröityi:
12/09/2011 08:49:15

Ei kirjautunut

Onervan teksti oli tosi hyvä.

Se on niin petollinen se ajatus yhdestä tupakasta...se voi tosiaan olla sitten seuraavat 10 vuotta samaa köhimistä ja pahaa hajua ja ulkona palelua...

Itsellä joskus lähti tauon jälkeen taas sillä lailla, että annoin luvan itselleni esim viikonloppuisin taikka lomilla poltella...siitähän sitä ittensä löysi taas joka päivä sauhuttelemasta.

Näitä esimerkkejä on varmaan monilla muillakin.

Joten Arvokin siellä lomallaan ei ota sitä yhtäkään tupakkaa, kun ei siitä mitään hyvää seuraa

Tsemppiä ja savuttomia päiviä jatkossakin teille kaikille.

2.1.2012 alkoi uusi mukavampi elämä...

"Päätä sinäkin tänään olla hyvällä tuulella,
ja sitten taas huomenna. Siitähän voi tulla tapa."

Päivikki

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Taas meille tuli uusi savuton viikko täyteen.
Apua en nyt ihan heti muista että monesko jo?
Eteenpäin mars

Javematu

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Joo alkaa toi 2kk raja pyykki jo häämöttään tuolla viikon päässä. Kylläpäs aika kuluu nopeesti.

[Email]

Siirry: