| Kirjoittaja |
Viesti |
äiti 69
Rekisteröityi: 25/01/2008 15:54:39
Ei kirjautunut
|
Melisa wrote:
Tulipa mieleen tuosta sinun sanastasi "tekosyy" tällainen pohojalaanen pläjäys:
Paa pystyhyn menestyvä puulaaki;
rupia teköhön kainokeppiä
klenkkaaville tekosyille.
Nää on kyl mainioita nää Melisan pläjäykset. Mistä ihmeestä se aina näitä taikookin .
Salmarille tsemppipotku täältä
|
Yrittänyttä ei lannisteta ! Sauhuttelu loppui 24.1.08
|
|
|
Tirlittan
Rekisteröityi: 18/07/2008 09:00:53
Ei kirjautunut
|
Hipsis kaikille,
rapiat kaksi ja puoli kk hihassani
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
Siis rapiat kaks ja puol kiloo onnitteluita Tirlittanille !
|
Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
tutetu
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 07/01/2008 21:07:03
Ei kirjautunut
|
Tirlittan,
onnittelen!
|
Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.
Savuton elämä alkoi 4.1.2008
|
|
|
Tirlittan
Ei kirjautunut
|
"Mä näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti, kun sä.." - en muista sanoja enempää
Kauniita kimppakiitoksia onnitteluistanne ja erityishuomio, Melisa, kiitos vaan 2½: sta lisäkilosta, ihan tarpeeseen tuli
Kelpo, kunnon kotimainen,
savuton, siis siistinlainen,
vaatimaton, oppivainen,
rotu stumppi sekä nainen.
Ihanan kaunista launtaita ihan kaikille
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 10/04/2007 16:34:24
Ei kirjautunut
|
ONNEA TIRLITTAN 2,5 KUUKAUDESTA!!!!!
|
|
|
Tirlittan
Ei kirjautunut
|
Mimosa, kiitoskiitoskiitoskiitos!!
|
|
|
Tirlittan
Ei kirjautunut
|
Tyylikkäästi savutonta lauantaita korsuihin!
Ajattelin vaatimattomasti mainita, että mulla on kasassa nyt 2kk + 3 viikkoa
Enkä keksi siitä yrittämälläkään mitään negatiivista
|
|
|
salamanquesa
Rekisteröityi: 22/10/2007 22:35:39
Ei kirjautunut
|
Pyh..
Minä se vain jatkoin epäonnistumista. Nyt on myönnettävä, että olin väärässä.. en pystynytkään lopettamaan silloin kuin olin suunnitellut.
En aio piiskata tällä hetkellä itseäni kuitenkaan liikaa. Keskityn tällä hetkellä ensisijaisesti nyt meneillään oleviin kirjoituksiin ja avoimeen yliopistoon, jossa opiskelen oikeustiedettä.
En ole nikotiinin suhteen ehdoton. Sallin itseni käyttää nikotiinipurkkaa jne. Tavoitteena minulla on, että kirjoitusten loputtua en enää polta.
Tosin ajattelin kyllä olla ilman röökiä jo nyt. Miksi menisin ostamaan lisää, kun vanha aski pääsi tänään juuri loppumaan? Paasasin itse niin monesti ensimmäisen lopetuskertani aikana vielä niksatuskista kärsiville: Koskaan ei tule parempaa hetkeä lopettaa kuin NYT.
On the road again.
Salmari muuten kiittää teidän kaikkien kannustuksista, jotka kyllä vähän kaikuivat kuuroille korville aiemmin tänä syksynä.. Mutta NYT saan niistä voimaa jaksaa yrittää. Parempi kun en lupaa mitään. Mutta koitetaan nyt, yrittänyttä ei laiteta....
Lopetus siis tänään 15.09.2008 klo 17.00.
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys15/09/2008 21:22:59
|
16.11.09
|
|
|
tutetu
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 07/01/2008 21:07:03
Ei kirjautunut
|
Salmari, et sinä ole epäonnistuja. Sinä vain olet kerännyt tarpeellisia kokemuksia päätöksen tueksi. Kaikella on aikansa, ja minä en ainakaan aiemmin kyennyt lopettamaan. Nyt sen päätöksen tekeminen oli itsestäänselvyys, ja sen myötä päätöksestä kiinni pitäminen helppoa.
Tsemppiä sinulle!
|
Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.
Savuton elämä alkoi 4.1.2008
|
|
|
Nyytti
Rekisteröityi: 09/02/2008 14:34:21
Ei kirjautunut
|
HYVÄ sinä!!!!! Muistit sen ainoan oikean neuvon, ettei yrittänyttä laiteta. Ei sitten mihinkään, joten viisainta yrittää!!!
Tsempit sulle! Olet tehnyt sen jo aikaisemmin, joten vanhat konstit käyttöön ja mokauksista oppia....
|
15.9.2007 lopetin Stumppilaisten avulla!!!
Varhainen lintu löytää madon, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston......
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/17376.jpg
|
|
|
Tirlittan
Ei kirjautunut
|
Huomenet, ystävät hyvät,
taistelen täällä tämän uuden kirjoitusvehkeen kanssa,
on hieno, sisältää kaikki nekin toiminnot, joita en tarvitse
tarvitsemani sen sijaan ovat eriskummallisen vaikeita käyttää
Keskustelenko mä esim. itseni kanssa kaupungilta kotiin kännyn ja tietsikan välityksellä? Kerronko kenties kuulumiseni täten itselleni
no, itse asiaan...
nätit 3½ kk ja rapiat savuttomuuttani nyt
ja energiaa vaikka muille jakaa...
murkkupoppooni ulkoilee nykyisin ahkeraan; kotona kun "aina meillä joutuu siivoon...."
Mukavaa viikonloppua!
|
|
|
salamanquesa
Ei kirjautunut
|
Moi kaikki!
Salmari ajautui pahoille, savuisille teille sitten kunnolla, eikä uhostaan huolimatta saanut syksyllä lopetettua. Nyt olen päättänyt jälleen pistää uutta yritystä kehiin. Viimeinen tupakka on juuri poltettu. Aseena lopetuksessa on jälleen sisu ja pakon edessä nikotiinipurkka.
Kyllä mä varmasti pystyn tähän, pystyn olemaan ilman tupakkaa. Jos pystyin olemaan melkein 7 kk ilman, niin enköhän onnistu olemaan kokonaankin ilman. Nyt kova tsemppi päälle taas. En halua luovuttaa.
Lopetin 6.1. klo 23:03
|
16.11.09
|
|
|
miku
Rekisteröityi: 02/01/2009 09:07:32
Ei kirjautunut
|
Moi. Ja hauskaa että palasit. Eikun tsemppiä vaan. Itse en ole ollut täällä tällä kertaa kuin vuoden alusta vasta. joskus aikaisemmin kylläkin muutamia kertoja. Ota ihmeessä purkka jos siitä vaan on apua. Nyt taistoon virheestä viisastuneena.
|
1.1.09 lopettanut, 3.1. haksahtanut yhteen. Pää pystyssä silti jatketaan päättäväisemmin kuin koskaan
|
|
|
salamanquesa
Ei kirjautunut
|
Ajattelin pistää uuden puljun pystyyn tonne lopettaneet -osastolle. Ehkä on hyvä aloittaa ihan puhtaalta pöydältä. Sinne jorisen sitten iloja ja suruja lopettamisen suhteen. Lopettaminen näin taas aluksi ei nimittäin aina tunnu pelkältä ilolta -onnistumiselta kylläkin. Jokainen tupakaton päivä tuntuu suurelta voitolta ja onnistumiselta. -> Tsemppiä tullaan kaipaamaan PALJON poterossa nimeltä Savuton Salmari!
|
16.11.09
|
|
|