| Kirjoittaja |
Viesti |
micra52
Rekisteröityi: 13/10/2007 14:54:37
Ei kirjautunut
|
Aika rientää, huomenna jo KAHDEKSAN kuukautta siitä kun luomuna lopetin röökäämisen!!! WAUDE, kyllä on helppo hymyillä näin savuttomana vaikka kiloja on tullutkin muutama ( kilo lisää, niin onpahan jotain minkä takia lenkkeily maistuu ...
Totuuden nimessä täytyy myöntää, että tupakka tulee mieleen vieläkin hetkittäin, keksin silloin jotain puurtamista, vaikkapa sormenjälkien pyyhkimistä ovista... OLEN KUITENKIN VOITON PUOLELLA ,niin ainakin toivon, tupakantuskasta, varuillani kuitenkin...
|
Lopetin 18.08.07
|
|
|
raider
Rekisteröityi: 17/03/2008 13:24:54
Ei kirjautunut
|
Kääk!! Vieläkö on tupakantuskaa 8 kuukaudenkin kuluttua.
Itellä tulee kohta 3 kuukautta täyteen ja pari päivää sitten lopetin champixit. Oon koko aika odottanut että loppuis jo tää savuttamisen himo.
Millon vois odottaa, ettei se enää edes välähdä ajatuksiin.
|
Kun on tyhmä pää niin kärsii koko ruumis
|
|
|
Tuulevi
Rekisteröityi: 01/05/2007 20:07:07
Ei kirjautunut
|
Se vaatii ajattelun muuttamista. Tupakka on edelleen olemassa, ja jotkut sitä polttavat. Sinä et polta, koska sinun ei enää tarvitse. Aivan varmasti vuosienkin kuluttua voi tulla hetkiä, jolloin muistuvat mieleen jotkut "hyvät" tuokiot tupakan ja ystävien seurassa. Et kuitenkaan enää takerru asiaan, sillä ystävät ovat ystäviäsi polttavat tai eivät. Tupakka ei ollut ystävä, vaan koukuttaja, joka on helppo ohittaa tekemättä siitä numeroa. Sitten joskus. Aikanaan. Kärsivällisyyttä kaikille lopettajille!
|
|
|
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
Tuulevi puhuu täysin asiaa
Onnea Micralle hurjan paljon Upeasti tehty
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|
raider
Ei kirjautunut
|
Niinpä, kyllä se taitaa korvien välissä olla.
Minun kohdallani juttu kuitenkin on niin päin että en saa polttaa vaikka haluaisin.
Ai miksi en saa: No olen itse päättänyt järkisyistä lopettaa mutta emotionaalisesti en ole siihen valmis.
Sinällään outoa että vaikka olen edelleen tupakoiva ihminen tupakoimattomassa ruumiissa niin kyllä tää vajaa kolme kuukautta ilman tupakkaa kuitenkin on jotenkin toiminut.
Mielelläni vaihtaisin mielenikin tupakoimattomaksi, se vaan ei onnistu.
|
|
|
|
Tuulevi
Rekisteröityi: 01/05/2007 20:07:07
Ei kirjautunut
|
Sitten sun on vain elettävä sen asian kanssa. Palstoilla on vuosikausia kirjoitellut mukavia pikku heittoja heinola, jolla taitaa olla samanlainen mielenlaatu kuin sulla raider. Jokainenhan kuitenkin loppujen lopuksi puhuu vain omasta puolestaan. Alkukamppailuissa moni hyötyy siitä, että voi kirjoittaa tänne tuntemuksiaan tupakanhimon yltryessä sietämättömäksi. Pakko sen on ajan mittaan ainakin laantua!
|
|
|
äiti 69
Rekisteröityi: 25/01/2008 15:54:39
Ei kirjautunut
|
raider wrote:Niinpä, kyllä se taitaa korvien välissä olla.
Minun kohdallani juttu kuitenkin on niin päin että en saa polttaa vaikka haluaisin.
Ai miksi en saa: No olen itse päättänyt järkisyistä lopettaa mutta emotionaalisesti en ole siihen valmis.
Sinällään outoa että vaikka olen edelleen tupakoiva ihminen tupakoimattomassa ruumiissa niin kyllä tää vajaa kolme kuukautta ilman tupakkaa kuitenkin on jotenkin toiminut.
Mielelläni vaihtaisin mielenikin tupakoimattomaksi, se vaan ei onnistu.
Eiköhän se jossakin vaiheessa muutu se ajattelutapa kun aikaa kuluu. Nyt menet vielä järkisyillä eteenpäin.....vuosien kuluttua et enää kaipaa tupakkaa ollenkaan. Pääasia että eteenpäin menet savuttomana!!!
|
Yrittänyttä ei lannisteta ! Sauhuttelu loppui 24.1.08
|
|
|
raider
Ei kirjautunut
|
Tuulevi wrote:Sitten sun on vain elettävä sen asian kanssa.
Niinhän se tietty on. tuntuu vaan, että vois olla helpompaa jos mieli ja ruumis kulkis yhtämatkaa tän homman kanssa.
Varmaankin se jossain vaiheessa helpottaa, mutta ois mukavampi edetä tupakatta jos tietäis että kuinka kauan kestää ennenkuin henkinen napanuora tupakkaan on poikki.
Tein testin millainen polttaja olen. On kyllä aivan tosi. Ihmekkös oon tällanen kun oon.
Tässä pätkä siitä tuloksesta:
Saat tupakasta fyysistä mielihyvää ja selvästikin nautit siitä.
Tupakka on tukesi ja turvasi
Tupakka on paras ystäväsi, se rauhoittaa kiireen keskellä ja auttaa stressitilanteissa. Siksi tupakoinnin lopettaminen saattaakin tuntua sinusta todella vaikealta.
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys17/04/2008 15:06:18
|
|
|
|
micra52
Ei kirjautunut
|
Ei nyt varsinaista tupakantuskaa ole, mielessä vain käväisee muistaen etten enää polta. TUPAKOINTI EI OLE HYVE, edes stressin poistossa
Hei, mun EI tartte mennä tupakalle ja jaksottaa töitäni/menojani nikotiinin mukaan.
Ei tarvitse hävetä työyhteisössä tupakalle haisevaa hengitystä eikä etsiä piiloa, missä polttaa salaa sukulaisilta... jopa tupakan savukin haisee pahalle nykyisin nenääni
Tosi ylpeenä ja iloisena voin kertoa olevani lopettanut tupakoinin 18.8.07. Kotiväkeni ovat myös iloisia, kun äippä on savuton
|
Lopetin 18.08.07
|
|
|
milli
Rekisteröityi: 22/01/2008 14:02:48
Ei kirjautunut
|
Eräs tuttavani tokaisi kun kuuli lopetuksestani ja yhä jatkuvasta tupakanhimostani että oli itse ollut nyt KAKSI VUOTTA polttamatta ja NYT rupee meneen jo päiviä ettei mieti koko tupakkaa. Häh ja apuva. Pitääkö mun kärsiä vielä melkein 2vuotta vai käväiseekö se muistuttamassa aina joskus lopun elämää.
Tänään ulkona katselin kuinka vanha nainen poltteli tupakkaa ja mietin että miksihän minusta se ei näytä kivalta. Jos olisi ollut mies, niin en olisi edes kiinnittänyt huomioo. Korkeintaan hänen tupakkaansa.
VANHA TUPAKOIVA NAINEN EI NÄYTÄ HYVÄLTÄ JA SELLAISEKSI EN HALUA
|
Viimeiset savut 3.2.08
|
|
|
micra52
Ei kirjautunut
|
Ei näyttänyt hyvältä lehtikuvisssa meidän kaunis naiskansanedustaja eduskuntatalon portailla tupakoimassa muka nälkäänsä hilliten polttaen
Julkisesti tupakoiminen tossa asemassa ei ainakaan ole esimerkiksi nuorisolle, tuleville äänestäjille, luulen...
|
Lopetin 18.08.07
|
|
|
raider
Ei kirjautunut
|
Ei tää tupakattomuus oikeestaan kuvasta mun mielenlaatua laisinkaan.
Mä haluaisin niin hirveesti hehkuttaa tätä melkein 3 kuukautta, mutta kun v****aa se ettei saa polttaa, niin jää hehkuttamisetkin.
Mua ei kyllä koskaa tupakanpoltto nolottanut eikä hävettäny. Salaa en sitä suostunut koskaan tekemään siitä lähtien kun sen aloitin (n 15 vuotiaana).
Mutta vaikka mua tää homma riipikiin aivan sumeesti niin luulis olevan sanomattakin selvää, että tää on ihan ykkösjuttu. Jollei olis niin pistäisin tupakaks samantien.
|
|
|
|
Nyytti
Rekisteröityi: 09/02/2008 14:34:21
Ei kirjautunut
|
Rauha.... Mulla nyt 7 kk takana ja unenomaisesti muistan joskus polttaneeni... Mieli ei tee yhtään. Ei vaikka käyn täällä vierailemassa.... Tsemppiä, jonain päivänä.....
|
15.9.2007 lopetin Stumppilaisten avulla!!!
Varhainen lintu löytää madon, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston......
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/17376.jpg
|
|
|
micra52
Ei kirjautunut
|
Nokka pystyssä, muutaman lonkeron nauttineena juhlin ja héhkutan savuttamuutani työkavereiden kera!!!! Kaupungin vapaatoimikunta järjesti ihanan matkan Viipuriin työntekijöilleen ja MINÄ olen edelleen savuton
|
Lopetin 18.08.07
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 10/04/2007 16:34:24
Ei kirjautunut
|
|
|
|