« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

oottako huomanneet ? hyvän asian ... XML

Kirjoittaja Viesti

jantsku

Rekisteröityi:
04/04/2007 08:06:01

Ei kirjautunut

JOskus aina kokonaisuus on suuremppi kuin osiensa summa ... MINUN MIELESTÄNI tämä uus palsta on parempi kuin vanhat orggu ja stumppi yhteensä !!!

Tänne siirtyi ihmisiä molemmista , uusia on tullut , ja henki on hyvä ja vahva ... eikä haise tupakalle !!
Täällä ei kitistä eikä rutista turhista , huumorikin kukkii ja tukea saa ken tukea halajaa ...

Ok mä olen jotenkin hempeällä päällä mutta ... kiitos teille kaikille , itsellenikin ... me ollaan sisällön tuottajia ja MEIDÄN sivuilla on mahtavasti hyvää sisältöä.... HYVÄ ME !!!!

Minä runoilen elääkseni, mutta töitä teen saadakseni rahaa..
[Email]

Olavi V

Rekisteröityi:
08/04/2007 12:07:36

Ei kirjautunut

Mää oon tota sun mottoa monesti miettinyt ...... Luuletko että voisi olla väri nimeltä pimeän musta ? ? ? Ainakin tupakoitsijan keuhkot on
semmoiset. Mutta taiteilijoitahan me täällä Stumppilassa ollaan kaikki, pyrimme päivä päivältä vaalentamaan mustaa.

Järjetöntä touhua! Tupakointi ja värikuvien ottaminen mustavalkoisesta kissasta.

kitikatti

Rekisteröityi:
17/04/2007 12:43:58

Ei kirjautunut

Huomattu ON
Tännehän sitä huomaa kipittävänsä heti ku aikataulu sallii...
Kiitosta vaan teille pioneereille, jotka olette homman pistäneet pyörimään!
Monet naurut on naurettu
Monet kerrat on päätä nyökytetty et näin on
Monet kerrat tsemppiä toivotettu

Ja nyt kun uskalsi itsekin hiekkalaatikkonsa tänne tuoda, niin tsemppiä on myös saanut

"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Vanhoista sivuista ei minulla ole kokemusta, kun olen niin uusi tapaus tässä happi-rikkaassa maailmassa... Mutta TOOOSI hyvät on nämä sivut, huomaa miten samanlaisia asioita meillä kaikilla on puitavana ja kun oikein "pannua puristaa" niin kummasti helpottaa kun voi lukea ketutus-osastolta miten joku kohtalo-toveri oikein huolella tuulettaa!!! Ihan kuin itte räyhäis

Hyvä hyvä sanoi mummo, kun kaivoon putosi...(vanha viidakon sanonta???? )voe äly... mistäänhän ei huomaa, että on tullut nukuttua muutama yö huonosti ja pientä heikotusta on ollut..

niin, se väri... olisko se sit piki-musta??

Pirre

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/04/2007 15:52:16

Ei kirjautunut

jantsku wrote:JOskus aina kokonaisuus on suuremppi kuin osiensa summa ... MINUN MIELESTÄNI tämä uus palsta on parempi kuin vanhat orggu ja stumppi yhteensä !!!

Tänne siirtyi ihmisiä molemmista , uusia on tullut , ja henki on hyvä ja vahva ... eikä haise tupakalle !!
Täällä ei kitistä eikä rutista turhista , huumorikin kukkii ja tukea saa ken tukea halajaa ...

Ok mä olen jotenkin hempeällä päällä mutta ... kiitos teille kaikille , itsellenikin ... me ollaan sisällön tuottajia ja MEIDÄN sivuilla on mahtavasti hyvää sisältöä.... HYVÄ ME !!!!

Näin se asia on! Täällä on ihan hyvä meininki! Kiitos minunkin puolesta kaikille

Palikat järjestyksessä alkaen 22.4.07
**** Jänisräikkää****

Olavi V

Rekisteröityi:
08/04/2007 12:07:36

Ei kirjautunut

Mustempi kuin.....
En mä oikeestaan tiedä siitä mitään, tiedätkös Jantsku itsekään?
Ja jos tiedät, niin kertoisitkos edes?
Tulee vain mieleeni vanha TV-sketsi, jossa mies meni teettämään itselleen pukua. Puvusta piti tulla harmaa ja siinä sitten vaatturi asiakkaalleen esitteli eri kankaita.......
Ja kommentit olivat mm. " no jaa, enpä tiedä, ettei vaan olisi liian räikeän harmaa Oululaiselle miehelle".

Järjetöntä touhua! Tupakointi ja värikuvien ottaminen mustavalkoisesta kissasta.

elina-maria

Rekisteröityi:
04/04/2007 22:42:17

Ei kirjautunut

Hyvän asian taas tänään huomasin tupakoimattomuudesta koituneen: satoi kaatamalla ja sitten yhdessä virastossa piti jonotella ja asioida märissä ulkokamppeissa ja märissä kamppeissa muutenkin. Kyllä ennen sai tuommoisessa tilanteessa hävetä silmät päästään, kun ihmispaljoudessa sisätiloissa märät pinttyneen tupakanhajuiset kamppeet huurusivat.

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

jantsku wrote:

Meikätyttö on niin uusi tulokas, etten noista aikaisemmista tiedä kun edellisten lopetusyritysten aikana en tiennyt tälläisten olemassaolosta lainkaan. Kiitos suuri teille kaikille konkareille, jotka avosylin olette meidät uudet ottaneet vastaan ja henki tosiaan on mitä mahtavin. Tätä juuri kaipasin lopettamisen tueksi. Upea paikka !

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Halusin nostaa tän Jantskun aloittaman ketjun tänne ylös kahdesta syystä ; Meillä taitaa olla Jantskua, Nixua, Veskua ja muita kadonneita miehiä (en usko miestennielijän syöneen sääriä heiltä ) jo kovastikin ikävä ja jospa nämä fiilikset sais heidät tulee takas

Toinen syy oli se, että mulla kerrankin on aikaa lueskella ajan kanssa stumpin kirjoituksia läpi kun poika tuijottaa simpson maratonia telkkarista ja ei lähetty mökille. Tämä ketju on yksi niistä, joissa kiteytyy niin loistavasti tämä stumpin henki, että tämä on hyvä uusienkin lopettajien lukea Kiitosta kaikille hienoille ihmisille kun ootta saattanu mua kuiville siitä järjettömästä orjuudesta, jonka tupakka aiheutti

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Läppä

Rekisteröityi:
21/05/2007 01:40:53

Ei kirjautunut

Kiitos kaikille minunkin puolestani! Sekä konkareiden että vasta-alkajien kommenteista on ollut minulle paljon apua. Hienoa huomata, että tupakasta voi tosiaan päästä eroon. Lisäkisi on ollut kiva lukea myös ihmisten muita kuulumisia. Huumorikin on kukkinut kivasti .

Siirry: