« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Champix kuuri alkoi tänään!!! XML

Kirjoittaja Viesti

pölli

Rekisteröityi:
11/12/2008 17:36:07

Ei kirjautunut

Kiitos rohkaisuista!

Pari askia ällämmää vielä budjetoitu tähän alkuun ja tarkoituksena on että sille toiselle niistä järjestän sitten arvoisensa hautajaiset. Jos vaikka itseään yrittäisi pettää niin että sallii max. puolenkymmentä röökiä päivässä jos tuntuu maistuvan. Toivon todella että se rupeaa maistumaan viimeistään alkuviikosta hirveälle. Jähtäväksi nää...

Tähän pitää vaan nyt viikon aikaan jotain korvike-täyttö-tekemistä keksiä. Mitään purkkaa en jaksaisi ruveta jauhamaan eikä toisaalta tarvitsisi tuota vararavintoakaan enää enempää tulla navan seudulle. Millä olette korvanneet ne, ah, niin auvoisat tupakkatauot

Ori_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
13/11/2008 18:00:16

Ei kirjautunut

Mulla oli imeskelytabuja lisäksi mutta minusta niillä vaan siirretään nikkistä.
Sitten meni suklaata ja norm.pastilleja ja salmiakkia tietysti(myös nestemäisenä, no siinä oli käydä hassusti!)
Paino kävi max.5 kg yli, mutta nyt se on laskenut.
Olisin sitä mieltä että keinolla millä hyvänsä
Mulla menee tässä koneella vähintään sen 1,5 askin verran aikaa.(ikään en oo naputtanut näin paljon)

[Email]

Sven

Rekisteröityi:
28/07/2008 13:12:50

Ei kirjautunut

Kyllä sen painon kanssa saa olla tarkkana....ettei käy niin kuin minulle +10kg..heinäkuusta, on siinä tietämistä että millä sen saa pois . Mäkin ajattelin että mitä paperossin tilalle kun tuntui että joutuu luopumaan maailman tärkeimmästä asiasta on se vain mennyt tässä ilman kuperkeikkoja

25.07.08 .....21.10.09
uusi rynnäkkö alkoi 01.12.09

pölli

Rekisteröityi:
11/12/2008 17:36:07

Ei kirjautunut

No tässä on iän mukana jo se 10kg liikaa valmiiksikin, odotettavissa se toinen 10kg. Tulkoon jos tullakseen. Jonkun kuukauden päästä jaksaa sitten urheillakin kun ei henkeä ahdista. Ehkä.

Toka päivä menossa pillerillä+röökillä. Eilinen oli kyllä aivan kuvittelua, kyllä se vielä maistuu kuten ennenkin. Ehkä kuitenkin joku 30% kulutuksesta leikattu pois kumminkin. Näillä ensimmäisillä pillereillä ei vielä ole sivuvaikutuksia havaittavissa. Oottelen jännittyneenä niitä luvattuja villejä unia

ai vitsi kun uskaltaisi jo vaikka huomenna yrittää jättää röökin pois jo kokonaan. Voi olla kyllä liian aikaista. Vajaa viikko vielä ja sit....

Hilda, olet pari päivää "edellä", onko havaittavissa muutoksia polttelun suhteen tai sivareita?

Ori_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
13/11/2008 18:00:16

Ei kirjautunut

Mulla ei tuon painon kans ollut milloinkaaan suurempaa ongelmaa, se on vähän henk.koht.
Porkkanat ja "muut" hedelmät on syötäviä. mun piti kuitenkin olla suuhun jotain tukkimassa( oliko sitten tottunut syönnin päälle polttaan ja söin ilman "taukoa")
Kannataa miettiä vaihtoehtoja valmiiksi ettei tule paniikkia.
Motivoi itseäsi mutta sitten kun päätät lopettaa niin se sitten on LOPPU
Mulle mitään unia tullu, valvomista enempi parina ekana yönä

Tsemppiä

[Email]

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

pölli wrote:. Millä olette korvanneet ne, ah, niin auvoisat tupakkatauot

Stumpilla, stumpilla, stumpilla. Täällä on kulunut aikaa, vaikkei aina kirjoitteluun niin lukemiseen kuitenkin. Liikuntaa olen lisännyt runsaasti. Valmiiksi mietityillä korvikeajatuksilla: Voin paremmin ilman tupakkaa, minun ei tarvitse polttaa, haluan savuttoman elämän, eli paljon olen käyttänyt aikaa ajatusten suunnan muuttamiseen. Korvikeajatuksia entisten vääristyneiden mietteiden tilalle.

[Email]

Siirry: