« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Aika rientää hyvässä seurassa..... XML

Kirjoittaja Viesti

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Ihanaa M-täti, sulla on loma vielä edessä päin!! Osa loman "herkullisuudestahan" on juuri tuota odotusta, toinen osa sitten itse loma! Voi nauti nyt tästä odotuksesta ja sitten siitä itse lomasta myös!!! Ihanaa kun pääset ystävän kanssa matkaan, se on mukavaa!!!

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

JEE!! Kiitos kiitos kiitos sinä savuton ystäväiseni Ihanan kortin lähetit sisko-rakas

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

elina-maria

Rekisteröityi:
04/04/2007 22:42:17

Ei kirjautunut

Meke, toivottavasti otit paljon kuvia, nimittäin kolmas matkustamisen ihana puoli on matkan muistelu, osittain jo kotimatkalla ja aina silloin tällöin. Oliko helppo matkustaa sinne lomakohteeseesi eli pitikö vielä lentokentältä pitkästikin matkustaa?

Melisa, juttelin naapurin tyttären (16 v) kanssa, joka tuli eilen Teneriffalta. Kuulemma mahtava paikka eikä edes lentokoneessa istuminenkaan ollut tuntunut pitkältä. Suositteli kovasti!

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Jeee ! En ole ollut Kanarian saarista kuin Lanzarotella. Se oli hyvin erilainen saari. Täältä Teneriffalta tehdään veneretki viereiseen La Comeran saareen. Sinne tehdään erillisenä matkana vaellusmatkoja. Yksi ystävättäremmei on sinne menossa myöhemmin. Me näemme siitä palasen jo etukäteen.

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

M-täti, minä olen ollut kanssa lanzalla, tuulinen saari, eikös?
Se la comera on kuulemma ihana, entinen espanjan maikka asui talvet siellä!!
E-M, kyllä otettiin kuvia muistoksi ja niitä laitellaan albumiin, että jää muistoja vaikka kone "kaatuisikin"
Oli helppo matka sinne (rodoksen falirakiin siis) lento alle 4 tuntia ja lentokentältä n. 20 minsaa hotellille. Eli ei voisi lasten kanssa helpompaa toivoa!

Joskus lensin miamiin, silloin oli vielä suoria lentoja hesasta ja matkaan kului 11 tuntia huh huh...siinä oli jo istumista!!!! Ja silloin poltin vielä, oli tuskaa! Onneksi ei tarvii sen kanssa enää hermoilla!!
Katjuska, ole hyvä

elina-maria

Rekisteröityi:
04/04/2007 22:42:17

Ei kirjautunut

Ai jaa, Rhodoksellako sinä olitkin, minä luulin, että se on joku uusi paikka. Eipä silti, Rhodoskin on näkemättä. Pitää näköjään ruveta harkitsemaan sitäkin.

Minulla on ollut kummallinen ennakkoluulo suosittuja turistipaikkoja. Viime vuonna oli oikein mukavaa ja rauhallista Kanarian saarilla ja kesällä Välimeren rannalla. Minä luulin, että siellä olisi örveltäviä turisteja sankoin joukoin, mutta etupäässä hyväntuulisia, leppoisalla lomamielellä olevia turisteja. Kaksipiippuinen juttuhan se on, että on turistirysä - toisaalta tuntui joissakin paikoissa, että porukat olivat jo kyllästyneet joka viikko vaihtuviin turistilaumoihin, mutta toisaalta siellä palvelu sujui - kokemuksesta kai.

Kävin 7 km:n kävelylenkillä ja nyt saunaan!

Katja

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Huooh!! Voikun pääsis jonnekin aurinkoon ja lämpöseen..... mut jos sitä vaikka muuttais niin sais vähän "väriä" taas tähän harmaaseen arkeen Jos pääsis muuttaa ni vois kutsua teidät kaikki tupareihin Hih...... noh, ans kattoo mitä pankin täti sanoo..............................

Siskon tytöille hurjasti haleja ja rutistuksia.

9.5.2007
[Email]

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Mitä mitä mitä , minne sä nyt meinaat muuttaa????? Muistathan pakata minut mukaan!!!!!!

Katja

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

tuu meseen

9.5.2007
[Email]

Läppä

Rekisteröityi:
21/05/2007 01:40:53

Ei kirjautunut

Moi Meke, kuis tää sun potero on näin alhaalla !? Hyvää uutta vuotta sinulle! Ja kiitosta kuluneesta !

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Moikka!!! Kiitos Läppä, sitä samaa sinulle. Kanssasi on ollut mukava tehdä matkaa ja matkahan jatkuu edelleen!!!
Oon tainnut huseerata ihan muissa maisemissa, kun on jäänyt täältä poterosta pölyt pyyhkimättä Lauantaina olis tampereella miitti, pääsetkös mukaan?? Vielä ehtii, ilmoittautuminen handelle!!!

Katja

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Paljon onneaaa vaannn,,,,
paljon onneaaa vaaannnnn,,,,,
paljon onneaaaa kaksivuotiaaaasss,,,,
paljon onnneeeaaa vaaannnnn

Upeaa työtä sanon minä!

9.5.2007
[Email]

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos Katjaseni! Sie se muistat....
Aika rientää hyvässä savuttomassa seurassa!!

kitikatti

Rekisteröityi:
17/04/2007 12:43:58

Ei kirjautunut

NiinOn.*nyökyttää niskat naksuen*
ONNITTELUT MEKE
♥*♥*♥

"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos murunen!! Pian nähdään!!

Siirry: