« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Kuukautisista... XML

Kirjoittaja Viesti

HupsuPusu

Rekisteröityi:
28/04/2008 22:39:14

Ei kirjautunut

Yritin etsiskellä, mutta ei nyt ainakaan sattunut silmään, tällaista keskustelua.
Pyydän anteeksi, jos laiskuuttani en jaksanut tutkia riittävän tarkkaan, ja aiheesta olisikin ollut keskustelua... Enkä tiedä olenko edes oikeassa osiossa kirjoittamassa tästä, mutta en löytänyt parempaakaan.

Mutta aiheeseen.
Olen tässä miettinyt sellaista asiaa, että voiko tämä tupakkalakko (lopetus) tai ehkäpä nikotiinikorvaustuotteet aiheuttaa tällaista...

Viimeksi, kun minulla oli aika alkaa kuukautiset (olin silloinkin tupakkalakossa korvaustuotteiden voimalla, mutta sittemmin olen kyllä välillä poltellutkin) niin ne olivat viikon myöhässä. Tein jo raskaustestinkin siinä paniikissa, kun minulla nämä ovat aina olleet säännölliset.

Nyt on sama tilanne.. Ne ovat 2 päivää jo myöhässä..
Olen vain miettinyt, että mahtaako tämä lakko vaikuttaa tähän asiaan..
Jos jollakin on samoja kokemuksia, tai tietoa asiasta, niin kuulisin mielelläni.

Aina on liian aikaista antaa periksi.

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Eihän siinä mitään outoa ole... täällä viime kesänä itse asiassa keskusteltiinkin asiasta. Tupakan aiheuttamat myrkyt pistää koko kropan samalla kun päänkin toiminnot sekaisin ja nyt kun elimistö alkaa puhdistumaan niin "toimintahäiriöt" taitaa olla aika yleisiä.

Sinänsä outoa, että mä aloin lopetuksen jälkeen kärsimään noista samoista vaivoista kuin sinä ja vieläkään ei ole kierto tasaantunut eli sattuko sitten vaan samaan aikaan vai vieläkö johtuu lopetuksesta. En tiiä mut nyt on jo alkanu tottumaan siihen, että joutuu odottelemaan.

Tsemppiä sinne ja toivottavasti homma korjaantuu

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Voisko se tupakan aineenvaihduntaa lisäävä vaikutus ja sen lakkaaminen aiheuttaa muutakin "hidastumista"?

HupsuPusu

Rekisteröityi:
28/04/2008 22:39:14

Ei kirjautunut

Kiitokset vastauksista!
Kyllähän nuo tänään alkoivat, mutta myöhässä tosiaan.
Selvähän se, että tupakalla on ilmeisesti (lopetuksella) vaikutusta tähän asiaan..

Aina on liian aikaista antaa periksi.

Hiipa

Rekisteröityi:
09/08/2007 21:51:21

Ei kirjautunut

Syksyllä kun olin polttamatta kolme viikkoa niin minulla ei kuukautiset tahtoneet loppua ollenkaan, melkein pari viikkoa tiputteli
Nyt sitten alkoi kierron puolivälissä tiputtelemaan ja on kohta viikon tiputellut Tai oikeastaan ei edes tiputtele vaan pyyhkiessä tulee verta Todella ärsyttävää. Onko muut huomanneet tälläistä ilmiötä lopettaessa?

Tupakointi loppui 4.11.09

Siirry: