« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

savuton elämä XML

Kirjoittaja Viesti

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/03/2010 10:25:41

Ei kirjautunut

Hyvää alkanutta vuotta sulle Krisu,positiivisin mielin eteenpäin.Tsemppejä.

20.12.2011.

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Krisulle oikein mukavaa ja savutonta vuotta 2012.
Tänään oli Helsingin Sanomissa koko sivun kuva kropasta ja tekstejä siitä, mihin kaikkeen tupakka kropassa vaikuttaa. Ja tosiasiahan on, että todella moneen muuhunkin kun keuhkoihin. Siellä oli monien sisäelimien lisäksi iho, hampaat ja kynnet, joista varsinkin naisihmiset sitten helposti huomaavatkin savuttomuuden parantavat vaikutukset. Kyllä kannattaa olla savuton, vaikka pyrkimykset siihen voivat joskus kiristellä pinnoja. Jossain vaiheessa se helpottaa aina.

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

Kiitos Butterfly.Sinulle myös mukavaa alkanutta vuotta. Pidetään liput korkealla tänä vuonna!
Ja Kiitos myös samoin sinulle Melisa hyvää alkanutta vuotta. Ja on hyvä,kun muistutat tupakan vaaroista ja mitä se tekee keholle. Minulla alkoi vuosi kehnosti. Minulle tuli epäselvä hengenahdistus
Kun kävin lääkärissä Hän kirjoitti reseptin ventoliiniin (keuhkoa avaava lääke ja 10 pv:n kotisooni lääkityksen.Ajan sain astmahoitajalle ja röntgenissä kävin. Ja syynä on tupakka,vaikka läääkäri sitä ei sanonutkaan. Savuttomana olen silti kulkenut ja se on helpottava asia nyt. Tsemppejä myös kaikille muillekkin Stumppilaisille.

savuttomuus alkoi 18.7.2011

Melisa

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

No voi hurja Krisu! Pelottiko sua? Onko se jotain keuhkoahtaumatyyppistä vai mitä? Onneksi lääkäri ei sentäs sättinyt sinua, jotkut tekevät sitäkin.
Tsemppiä sinulle, jokaiseen hommaan!

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Melisa wrote:No voi hurja Krisu! Pelottiko sua? Onko se jotain keuhkoahtaumatyyppistä vai mitä? Onneksi lääkäri ei sentäs sättinyt sinua, jotkut tekevät sitäkin.
Tsemppiä sinulle, jokaiseen hommaan!

Kyllä minua pelotti, mutta lääkärit olivat kivoja,kuten hoitajatkin. Tulevalla viikolla käyn lääkärissä ja kuulen tulokset. Se helpottaakin ja kun nuo lääkkeet ovat auttaneet,niin sekin helpottaa oloa. Kiitos Melisa tsempeistä.

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Lääkärissä käyntini jälkeen ,en halua tupakoida. Keuhkoisssani oli tummentuneita läiskiä. Lääkäri näytti kuvat keuhko röntgenistäni. Nyt on tesemppiä . Aloitan astma hoitajan kenssa työtä. Nyt kun ei vielä mitään kauheita ole tapahtunut. Lopettakaa toi tupakointi nyt kun voitte. Minä tulen perässä.

Melisa

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ikävä juttu, että piti noin pelätä ja pelästyä. Mitä ne tummentuneet läntit nyt sitten ovat? Mut hienoa, että pääset hoitoon ja ohjaukseen. Ei varmana tee mieli enää polttaa.

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/04/2009 11:35:53

Ei kirjautunut

Hei Krisu. Toivottavasti nuo tummentumat ei nyt kuite mitään ikävää olisi. Uskon että savuttomaksi kannustaa. Tsemppiä ja jaksamista sulle

1.3.2012
Ei ole olemassa muuta aikaa kuin NYT

Onerva

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/05/2011 18:05:49

Ei kirjautunut

Tsemppiä ja voimia krisu!

Toivon sinulle kaikkea hyvää!

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 17/01/2012 19:28:11

-Mens sana in corpore sano-

Uuden elämäni ensimmäinen päivä 1.6.2011!

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Iso,iso voimahali sulle Krisu.Totiseksi veti minunki naaman.Käy kertomassa kuulumisia kun jaksat ja jos haluat.
Lämpöisin ajatuksin ja kovasti sua tsempaten! -Perhonen

20.12.2011.

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitokset ystävät hyvät kannustuksesta.
Melisa Onerva massi ja Butterfly. Elän loppuelämäni ilman röökiä. Ja ilon otan joka hetkestä elämässäni. Teen just sillai mikä mua huvittaa. Onneksi on nuo lääkkeet olemassa. Ei tämä ole keuhkoahtaumaa.sen se lekuri sanoi. Nyt seuraillaan hengitystä sen pef mittauksen kans sen astma hoitajan kanssa. Olen kuitenki helpottunut,kun näin ne mun keuhkojen kuvat keuhkoröntgenissä. Vaikka oli varjostumia. Ikävältä se kuitenkin tuntui. Ja nyt saa sanoa minulle mitä tahansa.En välitä. Tuntuu niin tyhmältä,ne kun on pikkujuttuja elämässä. Kuuntelen musiikkia ystäväni luona ja kuorossa käyn. Täällä ystäväni luona voi kuunnella isommalla. Minä asun kerros talossa. Kiitos Butterfly lohduttavista sanoistasi, myös massi,Onerva ja Melisa En anna periksi,kun on vähän lainaakin jäljellä saisin sen tämän vuoden lopussa maksetuksi.

Melisa

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Voimia, voimia ja positiivista mieltä!
Tuntuu varmaan hurjalta, mutta nyt auttaa oma asenne. Kaikella voi olla tarkoituksensa vaikka nyt tuntuu pahalta. Elämä maistuu joskus paremmalta kun kaikki ei olekaan niin itsestään selvää, niin kuin oma terveys. Ja kun ikää kerttyy, tämän kaiken huomaa paremmin. Kroppa ravistuu ja kaikki vanhat "synnit" ja jotkut vanhat tapaturmatkin tuntuvat muistuttavan itsestään. Kirjoittele ja kertoile, miten etenee...

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Voimia,jaksamista ja tsemppejä Krisu lähetän sulle paljon,oot ajatuksissani.

20.12.2011.

Onerva

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/05/2011 18:05:49

Ei kirjautunut

krisu wrote: Ja ilon otan joka hetkestä elämässäni. Teen just sillai mikä mua huvittaa.

Juuri noin, Krisu! Carpe diem!

Menneitä ei kannata murehtia, niitä ei saa muutettua; tulevasta ei voi tietää, joten elä tässä ja nyt: tartu hetkeen!

Helppoa se ei ole; tiedän omasta kokemuksestani, mutta pikku hiljaa olen minäkin oppinut elämään tätä, tässä ja nyt!

Tsemppiä ja valtavasti voimia!

-Mens sana in corpore sano-

Uuden elämäni ensimmäinen päivä 1.6.2011!

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos Onerva .Me ei periksi anneta. Kiitos myös Butterflylle ja Melisalle Rohkeasti kuljetaan eteenpäin. Tsempit myös massille.

Siirry: