| Kirjoittaja |
Viesti |
Heluna1970
Rekisteröityi: 19/02/2010 13:50:51
Ei kirjautunut
|
Jaahas, taas yksin...Juu, no tarinoinpa sit itselleni.
Viime viikko ilman korvaavia ja Sunnuntaihin asti outo orpo olo .
Su:na pikkusen mukavampi olo .
Monta kertaa meinasin kipitellä kauppaan Niksatabuja hakemaan mut en kuitenkaan mennyt...
Mä kaipaan niitä fucking tabuja , kyrsii... Siis kylhän niistä semmonen rentoutunut olo tulee...Blaah... Mä oon ihan surkimus...
Mä olen addikti ja sieltä pahimmasta päästä, paskat
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
Eilen illalla iski karsee yrjötauti Tais mennä jo ohi, onneks...
- Tupakkaa ei tehnyt mieli...
|
|
|
krisu
Rekisteröityi: 07/12/2009 19:37:59
Ei kirjautunut
|
Älä anna periksi sille hiivatin nikkikselle oot Heluna jo viikon ilman korvaavia ollut. Minäkin sinnittelen. Periksi ei anneta ku tähän asti ollaan päästy. Kurja kun sulla öklötys tauti. Silloin ei ainakaan niksakorvaavia tervitse. Mulle ei ainakaan maistuisi.
|
savuttomuus alkoi 18.7.2011
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
Juu, oikeassa olit Krisu, rankasti oksentaessa ei tullut edes korvaavat mieleen.
Ja en minä periksi anna, en...
|
|
|
SartsaW
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar01.png)
Rekisteröityi: 05/07/2010 14:40:37
Ei kirjautunut
|
Tsemppiä Heluna nikkispirulaisen voittamiseen!
Pikkuhiljaa se heikkenee ja kuolee ilman ruokaa... Jokaisen voitetun taistelun jälkeen Sinä olet vahvempi
Ja onnittelut puolesta savuttomasta vuodesta!!! Toivottavasti myös minä saan juhlia sitä uutena vuotena
|
1.7.2010 alkanut vapaus
4.12.2010 lipsahdus...
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
Niin just, ilman ruokaa se Nikkis kuolee Ja en edelleenkään sitä syötä ja pikku hiljaa alkaa helpottaa...No jaa, hmm...Karkkia ja purkkaa menee ...
Mut riepoo: mulla on kytky kauppa tän läppärin kans ja tää romu alko hurisee!! Nyt pitää hommata tää huoltoon, ja ( huokaus ) ja siinä kaikkee kimuranttia ongelmaa. Kieltämäti hermosavut tuli mieleen tänään
Okei, kaipa se hoituu jotenkin...
-Näkyillään-
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
Oolraigt Taas lonely, ei voi oikein suosikiksi itseään laskea mut jotenkin tekee mieli kuitenkin kuulumisia kertoa.
V....tus -osastolla jo kerroinkin: otin yks ilta 4 lonkeroa ja iski totaalisen kaamea tupakanhimo Eli oli eka kerta kun otin ilman korvaavia mitään ja ilman korvaavia ollut 2 viikkoa.
Se savujen "tarve/himo mikä lie oli melkeinpä järkyttävää. Kotona ei ollut SILLOIN tupakkaa kun avokki ei ollut kotona ja ONNEKS EI OLLUT
- sUnnuntaina tulee 7 kk savuttomana , että näin
|
|
|
SartsaW
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar01.png)
Rekisteröityi: 05/07/2010 14:40:37
Ei kirjautunut
|
AAh, alkoholi ja tupakka, se on kyllä semmoinen yhdistelmä...
Alkoholijuomien nauttiminen ilman tupakkaa onkin ehkä se kaikkein vaikein rasti, varsinkin jos lipsahtaa vähän reilummalla kädellä Se on varmaan opettelua ja päättämistä ettei polta, mutta sitten kun päihtyy , se onkin vaikeaa. Pitää vaan päättää ettei polta ja pitää päätöksensä
Se on minullakin aikomus juhlia venetsialaisia ja nauttia alkomaholia ilman tupakkaa Pidetään peukkuja, ettei tyhmyyksissämme repsahdeta enää ikinä
|
1.7.2010 alkanut vapaus
4.12.2010 lipsahdus...
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
Mä vaikenen näillä sivuilla vähäksi aikaa: läppäri menee huoltoon.....
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
Terveppäterve vaan...Läppäri siis huollossa ja nyt kirjaston koneella. 7 kk ja rapiat savuttomana mennyt ja en mahda mitään mut alkaa riepoo et milloinka savuttomuuden kans on OIKEESTI sinut
Mä haluisin MIELENRAUHAN
Help me Lord
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
Niin minäkin - siis mielenrauha Ei se mielenrauha varmaan ole enää savuttomuudestakaan kiinni, vaikea uskoa et on. Ehkä vaan muuten mieli lepattaa, ehkä on muista keinoja saada itselleen mielenrauha, siis muita kuin tupakointi. Ihminen taitaa etsiä sitä mielenrauhaa koko ikänsä, ehkä onkin hyvä ettei sitä helposti löydy, ainakaan pitkäksi aikaa. Jännite tekee elämästä elämisen väärtin. Ei ole siis tarkoitus väheksyä sun toivettasi, kuitenkin voisi sanoa, että tässäkin auttaa asenne. Asioita ei voi aina muuttaa, ihmisen valinnanvapaus on kuitenkin siinä, että hän voi aina valita asenteensa asioihin. Tämä ei ole siis hurskailua, vaan paljas totuu.
Onnittelut sulle kuitenkin, tosi pitkä pätkä savuttomuutta on jo takanas
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys31/08/2010 19:42:53
|
Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
Taidat olla oikeassa Melisa... Mulla ihmis-suhderintamalla vaikeaa, ja taitaa olla puurot ja vellit sekaisin
Ounou
|
|
|
Tarza_2
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar03.png)
Rekisteröityi: 10/01/2009 15:09:37
Ei kirjautunut
|
Paljon Onnea Heluna,olet jo pitkällä kohta 8 kuukautta Tsemppii jatkoon,kyllä ne mieliteot loppuu,toisilla ne vaan voi kestää vähän kauemmin Lujana vaan,ei periksi tuumaakaan,muuten se vie koko käden
|
1.1.2009 alkoi savuttomuus.
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
Terppa vaan Tää ehket kuulostaa täysin tyhmälle mut "pakko" kertoo. Mun vakikaupassa on töissä semmonen tositosi kaunis nuori nainen.
Yks päivä näin hänet tupakkatauolla ulkona , rööki ruman-näköisesti silleen jätkämäisesti suussa. Ja melkein järkytyin Ajattelin et noin komia nainen ja vetää kuin tukkimies röökiä .
Itestäin sen verran et joku kummallinen illuusio mulla et pelkään repsahtavani niinkuin se rööki olis joku terroristi joka hyökkää salakavalasti takavasemmalta kimppuun vaikka itehän mä päätän sytytänkö vai en Noin kuukauteen en ole korvaavia käyttänyt , purkkaa yms. menee...
Läppäri huollossa ja kirjastossa nytten...
- Hyvät jatkot toivottaa Hän
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
Menee kurjasti, savuja tekee mieli aivan älyttömästi...Pitäskö otaa Niksatabut uudestaan käyttöön...Mut ei siinäkään älyä oo.....mut ei oo tässäkään tuskassa....
...tut ( VAI LUOVUTUS!) eI.......
|
|
|