« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

3:t häät ja kolmet polttarit 1½ kk:n sisällä!!!! XML

Kirjoittaja Viesti

tuitui

Rekisteröityi:
18/07/2008 07:41:25

Ei kirjautunut

Mitä paskaa! Nyt takana tappelun ja suunnattomien purukumikasojen jälkeen 24 savutonta tuntia. Tämä on jo 6, kerta (toiv. viimeinen) kun kuluneen vuoden aikana yritän lopettaa.

Hassua, vaikka isäntä kotona illalla poltteli, niin tuskat eivät olleet niin pahat edellisiin kertoihin verrattuna. Peloittaa, kun tulossa kuitenkin miljuunat häät polttareineen, toiv en repsahda. Tupakoiva kaveri ehdotti kaljan kittaamista lauantai-illalle, en ole aivan varma uskallanko, jos se repsahdus käykin.. Täytyy vaan varata purkkaa ja taisteluintoa!

Tämä kyllä vaatii uskomatonta itsensä tsemppaamista, ja muistuttamista miksi ei polta. Ja vasta 1 vrk takana..

On se niin hassuaaa... Miten paljon mulla on massuaaa...

Milmi

Rekisteröityi:
09/07/2008 10:38:39

Ei kirjautunut

Tsemppiä tuitui! Kyllä se siitä kunhan vaan pysyt lujana.

Olethan kertonut kaverillesi, että olet lopettanut ja ettei sinulle sitten edes kettuillakseenkaan saa tarjota tupakkia tai muuten yrittää saada kiusaukseen? Tarpeeksi monelle kun kerrot, että olet lopettanut, niin sitten on melkein pakko lopettaakin. Muuten hävettää kun ihmiset kyselee, miten on sujunut lopettaminen...

Ootkos muuten kokeillut mitään muuta kuin noita purkkia? Itselläni on Champix-kuuri ja 13 savuton päivä menossa.

Ensimmäinen savuton päivä 6.7.2008

Juha

Rekisteröityi:
13/08/2008 13:21:43

Ei kirjautunut

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin minä ottaisin radikaalimman linjan ja kieltäytyisin kaiken maailman sukukekkereistä ja häistä sillä välin kun vieroittaudun tupakasta.

Veera ValiVali

Rekisteröityi:
08/05/2008 16:13:41

Ei kirjautunut

Sama juttu, kävisin kääntymässä paikalla. Ja lähtisin ajoissa kotiin.
Näin toiminkin alussa ja toimin jatkossakin jos tuntuu siltä että en hallitse tilannetta. Eli heti kun alkaa tupakkaa tekemään mieli, niin poistun juhlista vaikka olisi kuinka hauskaa.

Lopettanut ke 7.5.2008, ilman nikotiinia 21.5.2008 lähtien.

Juha

Rekisteröityi:
13/08/2008 13:21:43

Ei kirjautunut

Minulle olisi lauantaille tullut kutsu ristiäisiin mutta sanoin suoraan että en ole tulossa.

munjuttu

Rekisteröityi:
09/10/2007 15:56:15

Ei kirjautunut

Mä taas aloittaisin Champix kuurin ja kävisin niissä kekkereissä.

MunJuttu

Katso kuinka kauan olen ollut polttamatta

Siirry: