« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Virallinen anteeksipyyntö "puutarhanhoito-jutuista" XML

Kirjoittaja Viesti

Vesku

Rekisteröityi:
04/04/2007 08:51:00

Ei kirjautunut

Heippa vaan ja pahoittelut ty-pe-räs-tä kommentistani joskus muinoin

Tuolloin oli todella vaikea hetki ja masensi ja sitten löysin täältä ainoastaan jotain kasvihuonetarinaa, josta en kyllä saanut itse mitään apua savuttomuuteeni.

Oli tietenkin pitänyt jättää kirjoittamatta, mutta tunnettehan te Veskun

No joka tapauksessa. Eiköhän tämä Konkari-osasto ole juurikin se paikka, jossa voi höpötellä harrastuksistaan ym. itselleen tärkeistä asioista, joiden parissa puuhastelemalla ei tupakki pääse mieleen kummittelemaan.

Jatkakaa siis ihmeessä samaan malliin Kevis, Pikis, ym. Enköhän minäkin täällä jotain pururata, kalastus ym. tarinoita jossain vaiheessa kirjoittele

Joka vuosi yli 200 suomalaista tupakoitsijaa jää auton alle.

Tupakointi lopetettu 4.5.2009.

*vieras*

Rekisteröityi:
03/04/2007 19:33:27

Ei kirjautunut

Juu, kyllä tänne kaikki mahtuu harrastuksineen....minäkin tämän uuden harrastukseni takia oon täällä hehkuttanut varmaan kyllästymiseen asti
Juu, kevät saa puutarha immeiset heräämään, fillaroijat fillaroimaan, lenkkeilijät lenkkeilemään, kalastajat kalastamaan yms. sillä kait nämä pohjolan eläjät ottaa kaiken irti tästä valoisuudesta ja keväästä talven jälkeen.

kevis

Rekisteröityi:
03/04/2007 20:55:45

Ei kirjautunut

Kiitti Vesku
Mie olen sellainen hyvätahtoinen immeinen.Eilen rupes muakin suututtamaa,mun "parisuhde" on päin perslettä,ja terveys on jokapäiväistä arvontaa
Olin koko päivän kuunnellut valitusta kotona ja olen iloinnut kasvihuoneesta tosi paljon Se saa mun ajatukset muualle,kuin elämääni,terveyteen ja tupakkaan.
On tullut nyt mieleen turhankin usein,että paskaako tässä kärveteleen tupakatta,kun en ole yhtään sen terveempi
Silloin kun tää uusi Stumppi avattiin,sain 2 viestiä Stumpilta.Jossa kertoivat,että tää ns.konkareiden osasto on vähän sellainen,että voi kirjoittaa muustakin kuin tupakasta.
Meille jo yli vuos sitten lopettaneille,tää on edelleen tärkeä tukipaikka
Olen meinaan ite ollut vuostuhanteen alussa 2v.polttamatta,ja sit ratkesin.En haluais samaa.
Tää on mun ns.tupakkitauko ,kun tulen tänne löpisemään.Kohta taas nousen tästä,ja rupeas tussuttaan jotain.
Mun tosiaan on natsaus katkolla....mielessä....
Mutta Vesku,arvaa mitä Mun sisällä olevat kurkuntaimet kuolivat viimeyönä Tälläinen mä olen.
Tv.Ystävyydellä Kevis

"Pehmeys on kovuutta voimakkaampi,vesi kalliota kovempi,rakkaus väkivaltaa väkevämpi."

Heps

Rekisteröityi:
04/04/2007 00:12:11

Ei kirjautunut

Täs on Heps, hei vaan tännekin. Mä tykkään teistä kaikista joka päivä vaan enemmän ja enemmän ja vaikka en kaikkien kans ookaan niin kovin paljon tekemisissä (sanomisissa) niin mun sisälle tulvii semmoista kivaa lämpöä, monesti oon kyynelehtimään ryhtynyt. Niinkuin melkein tein kun teidän tämän ketjun luin. Täällä jos missä ihmiset on ittejänsä

Paljon hyvää ja auringonvalokukkakaloja tänne

31.3.2007 "lopetin", 30.4. sytytin

hoitsu vm-68

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:54:37

Ei kirjautunut

kyl tää on tärkee paikka meille kaikille,tuntuu jos on reissussa niin pitää päästä kyllä aika pian lukemaan muitten kuulumisia mahtava ku 5. kk jo menossa ja tänään olin koulutuksessa ja kaikki kyseli heti millo on tupakkitauko just samalla lailla aina ennen ajattelin että missä ja millon voi polttaa seuraavan kerran,oma stressinsä oli siinäkin vaan eipä oo enää oon saanu paljo tukea ja kannustusta tätä kautta ja tuntuu kuin "tuntisin" osan porukasta,niin samanlaisia on aatokset

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Vesku, olipa todella särmä veto heittää oikein viralliset kehiin! Hatun-nosto. Eiköhän me kaikki mahduta tänne "saman katon alle" turisemaan, ja kaikki aiheet käy. Olen valmis keskustelemaan /kuuntelemaan niin puutarhat, pururadat ja kalastukset kuin fillaroinnitkin. Kaikki aiheet on tärkeitä. Ja kun joku ottaa hattuun ja hattu on liian tiukalla, niin voidaan puhua sitten vaikka siitä! Meillä sataa vettä ja pienin emäntä (4v) olis ihan pakolla vaan menossa ulos... kai mä sitten lähden seuraksi... Heps, auringonvalokukkakaloja sullekin!! Kevis, lämmin ajatus sinulle, toivottavasti jo parempi mieli. kaikille minulta, sadepäivänä.

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

Minä tulin vainj ihmetteleen mitäs konkarit touhuaa tässä poterossa ja käykääpäys vilikasemasamitä aloitteelijat tpouhuileepi. Laittakee tsempiksi sieläpäin.teilläon sitätietotaitoa.

savuttomuus alkoi 18.7.2011

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Tämä keskusteluketju on todella vanha, kutens huomasit. Täällä käytiin joskus taistelua siitä, voiko kirjoittaa muustakin kuin tupakasta ja taistelusta tupakointia vastaan. Konkarit alkoivat keskustelemaan puutarhanhoidosta, vattujen keräämisesta yms. jotka harrasteena pitivät ajatukset poissa tupakoinnista. Tämä jutustelu ei kaikille sopinut ja siitä tuli erimielisyyksiä. Suurin osa tuon ajan konkareista on poistunut tältä areenalta. Jännä, että edes löysit tämän, tosi vanha potero

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Mirkku

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/01/2009 14:49:44

Ei kirjautunut

Minusta olisi mukava, jos muustakin kuin tupakasta puhutaan. Kun itsellä alkaa olla jo kaukainen muisto koko touhu, niin tuttujen kanssa muusta rupattelu voisi virkistää.
Savuttomuuden alkutaipaleella olevillekkin voisi olla mukava huomata, että on muutakin elämää ja ajateltavaa kuin tupakka.
Itselleni läheisiä aiheita on mm. kalastus, puutarhanhoito, sienestys, tietokoneet, caravan ja matkailu.
Nyt on jo mietinnässä ensikesän kukat ja mitä laitaisi kasvamaan. Perhon sidontaa pitäisi aloittaa ja suunnitella kalareissuja.
Koska täällä on monta palstaa ja siellä eri poteroita, niin ei haitanne vaikka jossain jutellaan niitä näitä.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys05/02/2010 10:20:13

Vapautunut nikotiinin orjuudesta 1.1.09 alkaen, yli 40 savuisen vuoden jälkeen. 3 HEPpiä jo saavutettu.

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

No niin oli sitten muistaakseni lupakin kirjoitella, varsinkin konkareissa, jossa se ei olisi haitannut vasta lopettamisen alkutaipaleella olevia.

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

Mirkku wrote:Minusta olisi mukava, jos muustakin kuin tupakasta puhutaan. Kun itsellä alkaa olla jo kaukainen muisto koko touhu, niin tuttujen kanssa muusta rupattelu voisi virkistää.
Savuttomuuden alkutaipaleella olevillekkin voisi olla mukava huomata, että on muutakin elämää ja ajateltavaa kuin tupakka.
Itselleni läheisiä aiheita on mm. kalastus, puutarhanhoito, sienestys, tietokoneet, caravan ja matkailu.
Nyt on jo mietinnässä ensikesän kukat ja mitä laitaisi kasvamaan. Perhon sidontaa pitäisi aloittaa ja suunnitella kalareissuja.
Koska täällä on monta palstaa ja siellä eri poteroita, niin ei haitanne vaikka jossain jutellaan niitä näitä.

Hyvä Mirkku tupakan tilalle voisikylläkeskustellamitä tupakan tilalleHyvämrs Bukee

savuttomuus alkoi 18.7.2011

Siirry: