| Kirjoittaja |
Viesti |
Mirkku
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1286133241944_kuva5.jpg)
Rekisteröityi: 03/01/2009 14:49:44
Ei kirjautunut
|
Hyvä Krisu, kun olosi on parempi, etkä langennut nikkiisen ansaan. Mielen ja huolen purkaminenkin auttaa. Huonolla hetkellä sitä jokainen olisi herkimmillään lankeamaan. Muistan, kun alussa niitä huonoja hetkiä oikein pelkäsi, koska aiemmin olin silloin tarttunut tupakkaan ja se oli taas menoa.
Viisianta onkin tunnistaa ne heikoimmat hetket ja tehdä varasuunnitelma. Tärkeintä on ITSE hallita tilanteet ja saada siitä voimaa uusia tilanteita varten.
Sisulla ja voimalla etiäpäin!
|
Vapautunut nikotiinin orjuudesta 1.1.09 alkaen, yli 40 savuisen vuoden jälkeen. 3 HEPpiä jo saavutettu.
|
|
|
krisu
Rekisteröityi: 07/12/2009 19:37:59
Ei kirjautunut
|
Jes Mirkku : oot oikeassa ihanan käden heiluttajan oot laittanut siihen. Tosi homma se,et viimekädessä itse tekee päätöksen. Mutta onneksi tässä Stumppilassa saa vertaistukea, joka on hyvin tärkeää,silloin kun itsestä tuntuu,et ei jaksa.
|
savuttomuus alkoi 18.7.2011
|
|
|
Vaakku
Rekisteröityi: 15/01/2010 13:52:16
Ei kirjautunut
|
Täällähän niitä pahoja fiiliksiä voi purkaa, jos saa ne kirjoitettua ylös ilman että hakkaa näppiksen tohjoksi...
Lujalla tsempillä vaan eteenpäin Krisu ja kumppanit!
Mikään tilanne ei pakota polttamiseen, kun sen vaan itselleen tekee selväksi.
|
Lopetus 19.12.2009
|
|
|
Heluna1970
Rekisteröityi: 19/02/2010 13:50:51
Ei kirjautunut
|
Mun läppäri rupes hurisemaan ja aloin sitte soitteleen et huoltoon pitäis laittaa. Siinä sit, grr..., mutkia matkaan ja kieltämäti olis ollut hermosavujen paikka
Mutkun ei, niin sitten ei
Ja oon aika hyvin oppinut sen
|
|
|
Prätkis
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar07.png)
Rekisteröityi: 21/01/2010 09:19:02
Ei kirjautunut
|
mur!! töissä sellanen tilanne että kyllä ottaa pattiin. Normisti olisin tässä vaiheessa poltellut jo monta röökiä mutta nyt jäystän nikkispurkkaa niin että leuat menee kohta sijoiltaa. Miks tää on niin hele....n vaikeeta, ÄH!!!!!
|
Ei selittelyjä 16.10.2011
LIPSU P**KELE 7.1.2012
|
|
|
Vaakku
Rekisteröityi: 15/01/2010 13:52:16
Ei kirjautunut
|
Hyvä meininki! Äristä ja murista saa täällä ihan vapaasti ja hermosavut unohtuu toivottavasti mielestä kokonaan.
Sen tilalle pitää vaan keksiä jotain muuta vastaisten tilanteiden varalle. Ja se vaatii sitten oikeata asennetta.
Eihän tupakka kumminkaan sitä mielipahan aihetta poistakaan. Sitten on kaksinkertaisesti paha mieli, kun on sortunut taas sauhuamaan ja ihan suotta.
Kommentteja!
|
Lopetus 19.12.2009
|
|
|
Messy
Rekisteröityi: 12/08/2010 02:56:56
Ei kirjautunut
|
Mun pitää kans tulla nyt vähän ärisemään
Ahistaa, tänään tein sellaista ihanaa thaimaalaista oikein oikein tulista ruokaa.. Sitä syödessäni tajusin että minun tupakanhimollani ja tulisella ruoalla on joku yhteys! Ei oo ikinä tehny yhtä paljon mieli tupakkaa! Odotin ja odotin, lenkkeilin, luin, surffailin netissä, ja se tupakanhimo ei lähtenyt!
Lopulta retkahdin, tosin vain KILOON suklaata, sipsipussiin dippeineen, ISOON kasalliseen popcornia.. Ja vielä kolmeen suklaapatukkaan Yöh, oksettavaa! Mutta tuokin ottaa päähän niiiiiin lujaa, tarviiko ahmia miljoonaa kaloria vaivaisen tupakanhimon takia?!? Jotain vialla tän tytön päässä!
Ja lisäksi.. Uskallanko enää syödä tuulista ruokaa??? Se on ihan herkkua, lisään kaikkeen kaikkea tulista ja aina! Jopa hernekeitto maustetaan täällä limellä ja habanerolla! Kasvatan siis itse chilejä, nam. Mutta mitä ihmettä teen sille tupakanhimolle.. Vai olisiko vain ollut sattumaa? Enpä tiedä.
Ahistaa!
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
Messy, se on sitä LOHTUMÄSSYÄ se Ja siihen sorrun itekkin ... Ja sen jälkeen turvonnut olo ja niinkuin totesit ottaa kupoliin... Mä en noin paljon mässyä kerralla mut mulla lipsuu vähemmän mut JOKA PÄIVÄLLE.
Ehkä me naiset ollaan jotenkin herkempiä tommoseen...
Sit ärisen minäkin: Puoli vuotta takana, toinen Niksaton viikko lopuillaan ja otinpa sit eilen 4 lonkeroa.
TULOS: KARSEA TUPAKANTUSKA, pitkään aikaan.
Se oli eka kerta ilman korvaavia kun otin yhtään. Voi Messy, ja muut, voi meitä..
TUPAKKA ON HUUME
|
|
|
krisu
Rekisteröityi: 07/12/2009 19:37:59
Ei kirjautunut
|
Oon ollut nyt kolme päivää ilman korvaavia. Ja huh Heluna 1970 nikotiini ja tupakka on tosiaan huume. Nää kärsimykset alkoi mullakin nyt tositeholla mukaan kuvioihin, kun jätin korvaavat pois. Kauhea olo, mut p..hana en anna periksi tänään oon purrut tavallista purkkaa ja pastilleja. Kaks yksi millistä nikotiini imeskely tabua on mennyt. En anna periksi. Mutta tupakka on hirveä koukuttaja. Ja Heluna tosiian voi meitä. Mut vastaan pyristellään eikä anneta periksi.
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys21/08/2010 23:03:48
|
savuttomuus alkoi 18.7.2011
|
|
|
Messy
Ei kirjautunut
|
Oih pakko tulla taas tänne.. Kyllä ahistaa! Mun "rakas v***n k***pää ex" on MUN kotona juomassa veljeni kanssa (he kun ovat hyviä ystäviä) ja ramppaa tupakalla IHAN koko ajan. Ahistaa niin prkleesti ku ei voi minkäänlaista kunnioitusta olla toisen lopettamisyritystä kohtaan. Ei vaikka kuinka nätisti pyytäis että ""voisitko käydä tupakalla edes tuolla alhaalla ettet mun parveketta haisuta tupakalla ja samalla koko asuntoa".. Ei voi, ei sitte millään, ja tottakai pikkuveli puolustamassa.. "Anna ny sen käydä, ei se sen syytä oo et sä lopetit".. oi jumaliste ku tekis mieli tehä ihmisille pahaa!
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
Hmm...Messy, miksi Ex ja veljesi oli sun luona dokaamassa Tarkotan et jos sun koti niin eikö voi ( kauhean kylmästi sanottu) laukasta pihalle Mites kauan olet ollut polttamatta
Korvaavista sen verran et jos lopettamisesta on jo kuukausia, siis piiiiiiiiiiiitkä aika, niin ne kantsii lopettaa KOKONAAN pois. Ei ees yhtä, kahta päivään: vaikka mieli tekis.
Se NiksaDevil kummittelee vaan mielessä. MINÄ TIEDÄN
Ja minä vedän tav. purkkaa ja sokeroimattomia pastillijeja ja liikaa. Nimittäin vatsaa vääntää, ilmavaivoja ja turvottaa
Ja vielä pakko äristä: Allen Carr siinä kirjassa höpis ja riemuitsi : OLEN VAPAA!!! BLAA,BLAA, BLAA.
Minä en todellakaan tunne olevani vapaa vaan VANKILASSA Ja miettinyt et tää taitaa olla ELINKAUTINEN -KELE
|
|
|
Messy
Ei kirjautunut
|
Veli asuu 400km päässä minusta ja oli vieralemassa mikä on mukavaa Mutta tahtoo kutsua ihmisiä kylään minulta kysymättä, myös exäni, kun ovat kavereita.. J apoikani tykkää kun isänsä tulee käymään niin en voi oikein ajaa poiskaan Vaikka uskokaa pois, tekisi kyllä mieli.
Olen siis ollut polttamasta vasta vajaa 2 viikkoa. Ensimmäinen täysin savuton päivä oli 9.8. Yritän myöskin siis ihan luomuna, että mitään en käytä.. Huoh. Aika rankka viikonloppu oli, mutta ihme kyllä selvisin siitä! Ja kaiketi vain siksi että pääsin tänne kirjoittelemaan ja purkamaan vi*******mistani
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys22/08/2010 23:38:17
|
|
|
Tarza_2
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar03.png)
Rekisteröityi: 10/01/2009 15:09:37
Ei kirjautunut
|
Voi että kun ketuttaa,salasana hukassa ei pääse edes katsomaan sähköpostejaan,en millään viitsis alkaa uusimaankaan aargh Tupakatta mennään jo pian 2 vuotta ja salasana unohtui vasta ekaa kertaa tänä aikana
|
1.1.2009 alkoi savuttomuus.
|
|
|
Igor
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1282236370522_raid3.png)
Rekisteröityi: 19/08/2010 12:04:50
Ei kirjautunut
|
Tarza_2 wrote:...salasana unohtui vasta ekaa kertaa tänä aikana
Tästä apu, ei tosin nykyiseen tilanteeseen, mutta ettei unohdu uudelleen: http: //keepass.info/
|
37 vuoden jälkeen sauhuaminen loppui 10.08.2010. Ensimmäinen täysin nikotiiniton vuorokausi 15.11.2010.
|
|
|
Tarza_2
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar03.png)
Rekisteröityi: 10/01/2009 15:09:37
Ei kirjautunut
|
Kiitos Igor!Tsemppiä kovasti sinulle savuttomuuden jatkoon!!
|
1.1.2009 alkoi savuttomuus.
|
|
|