« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

kahvista XML

Kirjoittaja Viesti

sandy

Rekisteröityi:
13/08/2008 15:37:27

Ei kirjautunut

mä en ole kyllä ikinä juonut kahvia ilman että olisin polttanut samaan aikaan kertokaapas hyvät ihmiset mitä pitäisi tehdä,ja miten olette onnistuneet?

Tupakointi loppui 13 elokuuta 2008 klo:10.00

pipa30_2

Rekisteröityi:
03/08/2008 19:19:30

Ei kirjautunut

En mäkään Ja siksi lopetin nyt samalla kahvin kun kerta lopetin röökinkin. Ainut että on ihan hirvee päänsärky!! Oon maistanut kahvia pari tippaa, ja pahaa se on. Mutta se tippakin vei heti päänsäryn pois!
Uskon että kun vielä pari päivää sinnittelen, niin päänsärkykin häviää. Kumpaakaan ei tee enää viikon jälkeen mieli!

Punapää

Rekisteröityi:
07/05/2008 19:36:45

Ei kirjautunut

Kahvista en ole luopunut. Alussa vähensin koska mulla ainaski teki tupakkia mieli aina enemmän mitä useammin kahvitteli mut ei enää...

Nyt aion ottaa vähän rennommin , olen huolissani vain päivän kerrallaan
(7.5-07)

estella^^^

[Avatar]

Rekisteröityi:
11/07/2007 16:25:41

Ei kirjautunut

sama homma, ikinä ei oo kahvia tullu juotua ilman tupakkaa, mutta kun eilen lopetin polttamisen, oonkin juonut kahvia enemmän kun aikasemmin eikä oo tehny tupakkaa mieli, ei oo edes mielessä käyny.. meen useasti juomaan sen kahvin ulos, enkä kaipaa ihme kyllä sitä tupakkaa toiseen käteen.. jospa riippuvuus on vaihtunu toiseen

20.11.08 loppui.
8.9.2011 loppui taas

Puhdaskeuhko

[Avatar]

Rekisteröityi:
22/07/2008 14:34:40

Ei kirjautunut

kyllä siihen voi tottua. Itse vaan päätin, että minä juon kahvia, enkä liitä siihen enää tupakanpolttoa. Siis niin, että kuka se on määrännyt, että kahvi ja tupakka kuuluu yhteen?

Ajattelen jopa niin, että jess! minä SAAN juoda kahvia. Olen nimittäin sitä mieltä, että ihminen oppii tykkäämään siitä vähästäkin mitä se saa. Minä tykkään kahvista ja nautin sen mausta ILMAN tupakkaa, vaikken olisi sitäkään uskonut vielä kuukausi sitten.

Makuaistikin toimii nyt paremmin, joten kahvin kitkeryys/pehmeys/tummuus/yms. maistuvat selkeämmin.

Vapaus alkoi 20.7.2008.

sandy

Rekisteröityi:
13/08/2008 15:37:27

Ei kirjautunut

on tuo jännää tykkääkö edes enään kahvista,tai siis sen mausta. o vain tottunut polttaa tupakkia samaan aikaan.saas nähdä huomenna,voihan sitä mennä inhalaattorin kanssa ja olla mukamas polttelevinaan..ei kyllä silleinkään uskalla.kai sitä vois vaihtaa kahvin yrttiteehen..pitää mietti

Tupakointi loppui 13 elokuuta 2008 klo:10.00

estella^^^

[Avatar]

Rekisteröityi:
11/07/2007 16:25:41

Ei kirjautunut

Kahvi todellakin on alkanut maistumaan hyvältä! eilen vielä maistuis melkeinpä p*****lle. Nyt ku ei ole tupakka mukana kuvioissa, tosiaankin se kahvin oikea maku tulee esille.

20.11.08 loppui.
8.9.2011 loppui taas

Heme

Rekisteröityi:
24/07/2008 14:29:33

Ei kirjautunut

Minä ryystin lopetuksen alkuaikoina kahvia paljon, siitä se sitten tasaantui vähitellen, mutta aika nopeesti ja väheni samoihin määriin kuin tupakka-aikanakin. Kahvi oli kai joku tupakan korvike. Piti olla jotain tekemistä...

mani

Rekisteröityi:
03/11/2007 20:57:38

Ei kirjautunut

otin itse sen kannan, että tupakanpolton lopettamisen vuoksi minun ei tarvitse lopettaa mitään muuta, eikä jäädä paitsi mistään. Niinpä olen kitannut kahvia entiseen malliin tän yli 8 kk.

Lopetin 16.11.2007.

Pakko ei ole kuin kuolemaan- ja siihenkin vain kerran!
[Email]

Georg

Rekisteröityi:
13/08/2008 11:55:05

Ei kirjautunut

Mulla oli myös tapana työaamuina sipaista kupillinen mokkaa kärsään pihalla samalla savukoiden, mutta tupakoimattomana selailen sähköpostit tai katselen uutiset tms. nettisurffausta samalla kun sen kaffen juon. Eli jotakin vaihtoehtoista puuhaa vaan sen kahvinjuonnin ajaksi ja hyvin menee.

Minulla pahinta on se, jos juo pelkästään sen aamukahvin tekemättä muuta, jolloin iskee ajatus tupakin tarpeesta takaraivoon kokoajan..

Olet, jos ajat..!! Ajat, jos et..!!
[Email]

Juha

Rekisteröityi:
13/08/2008 13:21:43

Ei kirjautunut

Aamulla kun herään, niin tulee juotua kahvit koneen ääressä. Sillä siitä selviää. Aamusavut jääneet unholaan kiitos internetin.

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

Edelleenkin pidän kahvista, joten juon sitä mutta ilman tupakkaa. Ekoilla kerroilla se tuntui vähän oudolta, mutta aika nopeasti siihen tottui. Ajattelin, että muu elämä pitäisi pitää aika lailla normaalin oloisena ja luovun vain tupakasta haittavaikutuksineen. Jokainen selviää omalla tavallaan.

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

Juha

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Sama juttu minulla. On minulla edelleenkin paheita vaikka tupakka on jäämässä taakse. Yksi niistä on kahvi ja siitä en ole ihan heti luopumassa. Tupakoinnin lopettamisessa etusijalla on tupakoinnin lopettaminen. Eli jos aloittaa tiukkapipoisen kaikesta kieltäytymisen, aiheuttaa itselleen alitajuisen vastareaktion. Tämän jälkeen havaitsee joku kaunis päivä sytyttävänsä tupakan uudelleen.

Puhdaskeuhko

[Avatar]

Rekisteröityi:
22/07/2008 14:34:40

Ei kirjautunut

huomenta kaikille kahvikupin ääreltä. Kahvi tosiaankin tuntuu mukavalta "paheelta", kun eihän sitä halua kaikkea ns. epäterveellistä lopettaa. Pari kuppia päivässä on kuulemma ihan hyvä juodakin. Liikaa jos juo, niin voi tulla hermostovaikutuksia, kuten käsien tärinää.

Olen saanut tehtyä arkirutiineja tänä aamuna: käynyt pyykkituvassa, tyhjentänyt kellarikoppia (muutto tässä kuussa) ja nyt sitten istahdin alas tekemään töitä ja samalla katselemaan olympiakisoja. Ja mieli levollinen. Keuhkoparat vieläkin yrittävät sinnikkäästi poistaa tervaa, enkä muuta voi niiden hyväksi tehdä kuin antaa oikein raikasta ja hapekasta ilmaa niille ja olla polttamatta!

Vapaus alkoi 20.7.2008.

Juha

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Itse olen ottanut seuraavan tavan... yleensä kun töiden jälkeen pistin tupakaksi niin nyt kävelen suoraan R-kioskille tai kahvilaan ja otan ison kupin kahvia ruuan jälkeen ja jätän tupakan väliin. Samalla tulee selattua iltapäivälehdet. Mukava rauhoittumistuokio.

Siirry: