« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Uusia "oireita" :) XML

Kirjoittaja Viesti

PeeJ

Rekisteröityi:
16/04/2007 08:01:16

Ei kirjautunut

Jotenkin täysin hämärää kun kaupassa kävi eikä tarvinnut ottaa sitä röökiaskia mukaan sieltä.. Noh kuitenkin tuli sitten ostettua vähän energiajuomaa ja sitten leffavuokraamon kautta hakemaan leffa Pientä itsensäpalkitsemista tähän vaiheeseen kuuria.

Tästä vaan katsomaan leffaa ja puhdistelemaan keuhkoja (iski sellainen tupakkiyskä tänään että huhhuh). Kaveriakin kävin moikkaamassa tuossa ja menin seuraksi kun hän tupakilla kävi. Itse ei tullut poltettua mutta kyllä se tupakki vielä hiukan viettelevältä haiskahti. Pitää varmaan odotella tässä vielä hetko ennenkuin baariin uskaltaa mennä tai voipi käydä vanhanaikaiset Itseasiassa pelkkä ajatus alkkomahoolin nauttimisesta herättää ne kaikkein pahimmat tupakointihimot meikäläisessä.

Mutta laskurin mukaan 50 tupakkia on nyt jäänyt polttamatta ja 9 euroa säästynyt, että tästä onkin hyvä lähteä sitten päivään nro.6.

Käynyt enää pelkällä höyryllä 18.4.2007 Lähtien.

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Kolmas päivä loppusuoralla, edelleen odottelen että koska se hankalin vaihe alkaa... eilisen ja tänään olin zybanin suhteen "nuuka", otin vaan yhden tabun. Ja ihan hyvin pärjään silläkin. Kahden tabun päiviä tuli siis 3, joista "keskimmäisenä"lopetin savuttelun. Yhdestä zybanista ei tule "kekkuli" olo, pystyy töissä näyttelee selvää!!!!!! Jos näin helposti homma etenee, niin miks ihmeessä mä en lopettanut jo kauan sitten????? Tsemppiä ja rutistusta kaikille kanssa-kulkijoille!!!

PeeJ

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Loistavaa Meke Pikkuhiljaa se pirukin taittuu! Itsellä nyt.. HERRRAJUMALA 10:s päivä menossa!! Jahas, taitaa tämä setä lähteä viinakauppaan katsomaan josko pystyis kokeilemaan tuota alkkomahoolin nauttimista ilman tupenkia Eilen taas tuli tupakoivan kaverin kanssa sitä sun tätä puuhailtua niin huomasi vaan että kuinka pahalta se tupakka haisee. Yllätyksenä tuli myöskin se että miten tuo ennen polttamani "kevyt" tupakin haju kanssa vaan tarttuu vaatteisiin. Ei sitä itse ennen huomannut oikeastaan yhtään. Tuli aina vaan luultua että tuo polttamani merkki ei haissut millekkään (tiedä sitten mikä logiikka siinäkin oli).

Noh kuitenkin olkaa sortumatta näiden vapun juhlien tuoksinassa! Meikä painuu juhlimaan hieman jo ennakkoon Pitää senverta Myytinmurtajaa nyt leikkiä että selvittää onko tuo tupakoimattoman krapula todellakin lievempi kuin aktiivisen tervakeuhkon.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys27/04/2007 10:01:50

Katariina76

Rekisteröityi:
16/04/2007 10:40:47

Ei kirjautunut

Krapulasta voin sen verran kertoa että viime viikonloppuna oli ehkä elämäni pahin krapula savuttomuudesta huolimatta, taisin sitten juoda sen tupakoinnin sijaan vähän reilummin, siis tupakan tilalle aina vaan uusi paukku Koita sinä olla tekemättä sitä virhettä HAUSKAA VAPPUA

jantsku

Rekisteröityi:
04/04/2007 08:06:01

Ei kirjautunut

Juomaan pystyy ainakin aikas paljonkin ... eikä omasta mielestään ole edes kännissä ... paitsi sitten kun seuraavana päivänä kirjoittelee stumpin sivuille sitä huomaa ... ehkä jotain ...

Minä runoilen elääkseni, mutta töitä teen saadakseni rahaa..
[Email]

issakainen

Rekisteröityi:
27/04/2007 11:07:58

Ei kirjautunut

Ensimmäiset 24h tulee parin tunnin päästä täyteen, mut on kyllä kanssa täysin yllättänyt tämä jonkinlainen keveys ja ihan virnuillen on päivä mennyt. Odottelen kyllä että koska ne kauhut alkaa, etteihän tää voi näin helppoa olla.

jantsku

Rekisteröityi:
04/04/2007 08:06:01

Ei kirjautunut

ei se taida kaikille niin vaikeeta olla , kateellisena olen huomannut . onnea vaan , sillä sitäkin tarvitaan ... Mä olen tehnyt paljon hyviä päätöksiä , joista osan olen jopa pitänyt , mutta äkkiseltään sanon kyllä että tää polttamisen lopettaminen saattoi olla fiksuin ... suosittelen varauksettomasti !!

Minä runoilen elääkseni, mutta töitä teen saadakseni rahaa..
[Email]

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Siinä se on eka viikko mennyt savuttomana "immeisenä"!!! Aika mieletön juttu, en olis kyllä minusta uskonut! Zybanit jätin sit tänäaamuna pois ja johan olo parani, kun loppui se "keinunta". Ihan kun pienessä sievässä olis ollut kokoajan, tietysti kait se menee niinkin...Harmittaa, kun ostin sen 100 kpl:n pakkauksen (en tiennyt edes, että niitä olis ollut pienempiäkin annoksia..) näitä "sypaneita" ja niistä jää nyt reilu 80 kpl syömättä.
Vaan asiansa hoitivat ja se on nyt pääasia. Hermot ei ole mennyt kuin muutaman kerran viikolla, lapset nyt osaa sen asian tietty "järjestää" vaikka äippä ei kärsiskään lopetus-oire-yhtymästä.. ja ukolle on tullut pari kertaa annettua suht "selvä sanaisia ohjeita", mutta muuten olen kai ollut ihan ihmisiksi??!! Tupakka haisee tosipahalle, töissä kun joku asiakas on tumpannut just röökin ja kävellyt sisälle toimistoon niin meikä liki oksentaa.. hyvä vaan, että tupakkaan tulee inho-suhde, helpompi käsitellä kun syvä kaipaus...luulisin. Takaraivossa on edellen se tapa/jäänne, että syönnin jälkeen pitäis mennä ulos- ainiin, en menekkään, ja kahvin jälkeen ja ja jne, mutta se ei ole mikään ongelma, lähinnä hassu juttu, mieli ei tee tupakkaa enkä kyllä (perskutarallaa) meinaa ikuna-skinkuna enää polttaa, olen sen tehnyt itselleni selväksi, että nyt se loppui, loppuelämäksi. Ajatuksen voimalla tsemppaan teitä kaikkia! Ottakaahan iisisti wappu-juhlinnat...ja savutonna tottakai, joohan??!!

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys27/04/2007 19:38:42

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hauska käydä lukemassa täällä näitä kirjoituksia.. mitähän kuuluu Peejlle? onko kaikki ok ja elämä hymyilee?????? laitapa kuulumisiasi.. jos oot kuulolla..

PeeJ

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hyvää keskikesää vain ihmisille! Tässähän on hommat edenneet varsin mainiosti. 2kk ja risat takana savuttomuutta ja olo on mitä mainioin. Alkaa tuo alkoholin nauttiminen onnistua jo ilman hirveitä pakkohimotuksia tupakin suuntaan. Kyllä kesä on hienoa aikaa! Ei ole enää karmivia aamukröhiä tai muita sellaisia inhottavuuksia ja jotenkin vaan tuntuu että elämä vaan hymyilee Taidankin tästä nappaista aamukaffet käyntiin ja mennä pihalle nauttimaan kauniista aamusta. Mitenkäs Mekellä on lakko pitänyt ja kesä kulunut?

Olen muuten nyt 743 tupakkia ollut polttamatta ja 131 euroa jo säästänyt. Pistää hymyilyttämään

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Moikka vaan! Kiva kuulla että sulla menee hyvin! Hyvin menee täälläkin tuon lopetuksen suhteen, ei mitään ongelmia. Urheilu on nyt uusi intohimoni, ukko on toiminu mun omavalmentajana, ollaan heitetty kävelylenkkiä, vähän juostukin ja kesälomareissulla ostin itselleni sykemittarin.. vedettiin aamuin-illoin reissussa pururadalla sauva-treeniä. Meinasin kyllä hyytyä niihin ylämäkiin, vaan kun ukko meni edeltä niin oli pakko mennä perässä!! Huomaa, miten nopeesti kunto rupee kasvamaan ja nautin siitä. Nyt on ollut viimeviikon angiina ja korvatulehdus tässä "työnalla" joutuivat pistämään lihakseen antibioottia muutaman kerran kun tulehdusarvot mennä huiteli parissa-sadassa. Mutta kai tää tästä pikkuhiljaa....

Mulla laskurissa 187 € ja 988 röökiä.... voi mahoton!
Oikein aurinkoista kesän jatkoa sinulle, käyhän aina välillä moikkaamassa täällä meitä!!!!!

Cien

Rekisteröityi:
26/06/2007 13:49:15

Ei kirjautunut

..............

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 06/07/2007 00:19:19

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

Lapsille varsinkin se on hieno asia, ettei äiti ja iskä polta tupakkaa. Mitä pienempiä lapset, sen parempi lopettaa . Mun toinen "lapsesta", nyt kyllä aikuinen, saanut tietysti meiltä oppia, HARMITTAA!. Mutta parempi myöhään, kuin ei milloinkaan. Täytyy toivoa, että poika olisi meitä valistuneempi ja ymmärtäisi lopettaa "nuorena". Nyt sitten vaan hirveesti tsemppiä!

PeeJ

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tänään napsahti 3kk ja tasan 1000 röökiä täyteen Pakko sanoa että olo on jo aivan mahtava. Alkaa pikkuhiljaa uskomaan että on voittanut tämän vuosien mittaisen inhan riippuvuuden mutta saapa nähdä mitä tapahtuu kohdassa 6kk. Tsemppiä ja kesän jatkoa Stumppaajille

Mervi

Rekisteröityi:
24/05/2007 22:26:21

Ei kirjautunut

Hurrrrjan paljon onnitteluja ja tsemppiä!!!!

Siirry: