| Kirjoittaja |
Viesti |
kitikatti
Rekisteröityi: 17/04/2007 12:43:58
Ei kirjautunut
|
moromoro(oiiikein manselaisittain.. )
kun on oikein pohjalla, on vaikeaa kuvitella sieltä joskus nousevansa, mutta toisaalta eikös jalat ole sillon maassa ja maastahan on taas hyvä ponnistaa?:
Eli notkista polvia ja ponnahda ylös-asioilla ON taipumus järjestyä
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys25/04/2007 16:00:13
|
"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 03/04/2007 19:33:27
Ei kirjautunut
|
holahola espanjalaisittain....
Mulle ei iskenyt tupakoinnin lopettamisen myötä mitään tautia (koputan puuta), sillä tuskin sitä sydänlihaksen tulehdusta voi tupakan piikkiin panna...
|
|
|
kitikatti
Ei kirjautunut
|
Juu'u, mut jos oisit sillon vielä polttanu, niin taatusti olisi ollut ensimmäinen asia mikä olisi otettu esille...tai kahvinjuonti tai alkoholinkäyttö...mut niin se vaan on että rempat iskee ilman röökiäkin..valitettavasti
|
"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 03/04/2007 19:33:27
Ei kirjautunut
|
Lekurille voin sanoa: En juo, enkä polta ja en käytä vieraita miehiä..Hähää!!!
|
|
|
kitikatti
Ei kirjautunut
|
täällä onkin käyny siivooja...
viesti ymmärretty..
|
eka askel 020207
|
|
|
kitikatti
Ei kirjautunut
|
No hö...kirjuutellaan sit nätisti ni ei tu taas satikutia...
Minkähän takia kysymys 'tupakoitko?' tuntuu kompakysymykseltä..?vastauksen alkuosa on tietenkin 'En', mutta pitäisikö sitä jatkaa 'enää'..? onko sillä jotain väliä?...no onhan sillä väliä tietty terveydellisissä asioissa, mutta muuten se ei kai kuulu kellekkään...taitaa asia vaan olla niin tuore itselle.. ...kuinkahan kauan menee, että vastaa vain 'en', vaikka ollaanko tässä kuin raittiit alkoholistit ..kerran tupakoitsija-aina tupakoitsija....
|
eka askel 020207
|
|
|
Virpi
Rekisteröityi: 03/04/2007 18:54:06
Ei kirjautunut
|
Hieno huomio kitkatti. Olin keuhkopolilla ja siellä kysyttiin tuota asiaa ja minä alan änkyttää että en polta, siis enää, en siis ole moneen kuukauteen mutta sitä ennen monta vuotta...Itselläni tuo johtuu osaksi siitä että minulle on joskus tosi ikävästi sanottu tuollaisessa tilanteessa että "jaa, no laitetaan tuohon nyt kuitenkin selvitys että on polttanut noin kauan kun ei tuo nyt vaikuta vielä mitään, muutaman kuukauden savuttomuus ja tiedä miten se kestää"
Tuollainen asenne on ainakin minusta törkeää ja pilannut paljon sitä iloa jota koen nyt savuttomana, joskus ihan suututtaa että montako kymmentä vuotta sitä pitää olla raitis ennen kuin sen saa kertoa
|
|
|
kitikatti
Ei kirjautunut
|
No silläpäs oli asenne kohdallaan...kannustava ja sillee..
Onkohan saanut montakin lopettamaan...."kun ei siitä mitään hyötyä ole ja alotat kuitenkin uudestaan"-asenteella...
se on kumma juttu miten tuollaset kommentit jää takaraivoon paukuttamaan ja ne positiiviset palautteet jää taka-alalle...
|
eka askel 020207
|
|
|
Katti
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar08.png)
Rekisteröityi: 11/04/2007 11:31:55
Ei kirjautunut
|
Tervehdys Kitikatti. Tulin katsomaan, että tartteeko olla oma lapio mukana
Joskus on tuntunut siltä että kun menee läkäriin valittamaan mustasta varpaankynnestä. Kysytään heti, että poltatko. Ai jaaaaaha no lopeta tupakointi kyllä varvaskin paranee.
Minulla on ollut keuhkopolilla jossa käyn vuosittain tarkastuksessa ihana lääkäri. Hän osaa puhua asialliseti ja rakentavasti. Ei silitä vastakarvaan. Saas nähdä joss osun hänen pakeilleen syksyllä ja voin kerta, ett Katti on lopultakin muuttanut tapojaan. Tällä hetkellä 1 kk 3 vko ja 1 pv.
Paras kohtelu minun kohdallani tapahtui kun olin väkeltämässä vanhempaa tytärtä maailmaan. Tuli siinä haukuttua koko miessukukunta ja vähä ähkittyäkin. "Herttainen" kätilö tokaisi, mita huudat itse olet ittes tänne laittanut. Jo tuntu vähän olmilta. Mulla oli nimittäin sappikohtaus samaan aikaan. Ei tehonnut tähän senaikaiseen hoitajaan.
No ne ajat on olutta ja menyttä
Oikein hauskaa vappua sinulle ja pidä reipasta menoa, mutta älä savua.
|
Kuka sen Katin hännän nostaa ellei Katti itse....
Luomuna 19.11.07 ->
|
|
|
kitikatti
Ei kirjautunut
|
Eeei tarvii omaa lapioo...täällä siivotaan talon puolesta
Seon iso asia että kohdalle osuu sellainen lääkäri jonka kanssa puhuu samaa kieltä tai joka muuten osaa asiansa...
Juu, vappua tasapuolisesti kaikillen!....ei tässä ole suunnitelmissa ruveta riekkumaan.....josko kattelis ku rusinat pompsahtelee pintaan
joo...tiedän, se on TOSI vaarallista, mut ku mun on PAKKO nähdä se!
|
eka askel 020207
|
|
|
kitikatti
Ei kirjautunut
|
Ei ny jaksa enää tuijottaa rusinoita..kun ei pomppaa ni ei pomppaa...mitähän uusiokäyttöö sitä keksis 8 litralle ei käynyttä simaa...Noh...ylihuomenna tulee kuitenkin kolome kuukautta pössäkätöntä elämää täyteen...täytynee skoolata jollain muulla poreilevalla ku simalla
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys01/05/2007 19:02:20
|
eka askel 020207
|
|
|
kitikatti
Ei kirjautunut
|
Panoksia nostettu-nyt on ilmottauduttu kisaan. Raskaaseen sarjaan
|
eka askel 020207
|
|
|
Pirre
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1272719703951_pk.jpg)
Rekisteröityi: 04/04/2007 15:52:16
Ei kirjautunut
|
Hello tähänkin poteroon! Täällä näköjään ammutaan ihan kovilla! Hyvä meininki! Minäkin ilmoittauduin raskaaseen sarjaan. Nyt ei muuta kuin pysytään samalla linjalla ja ollaan polttamatta ihan hissukseen
|
Palikat järjestyksessä alkaen 22.4.07
**** Jänisräikkää****
|
|
|
kitikatti
Ei kirjautunut
|
Jep.Näin on.Hihat on kääritty kohtaamaan kesän "tässä kuuluu vetästä rööki"-kohdat..HA
|
eka askel 020207
|
|
|
kitikatti
Ei kirjautunut
|
kaivoimpa poter...hiekkalaatikon esiin 100. päivän kunniaks
|
eka askel 020207
|
|
|