« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Väliaikatietoja XML

Kirjoittaja Viesti

pilvipouta

[Avatar]

Rekisteröityi:
11/01/2009 23:28:26

Ei kirjautunut

Onnea Puhdaskeuhko! Hieno saavutus.

Meikäläinen repsahti viimeksi juuri puolen vuoden kohdalla. Nyt huomaan, että en ollut silloin vielä ihan valmis. Tällä kertaa olen.

Tsemiä sinulle seuraavallekin puolivuotiskaudelle!

Avea80

[Avatar]

Rekisteröityi:
13/07/2008 18:25:26

Ei kirjautunut

Onnea Puhdaskeuhko!!!! Mahtava suoritus ja tästähän se vain paranee, vai mitä Mä olen sanattoman ylpeä sinusta!!!

Savuton 25.10.09 klo 16.00 -->

Puhdaskeuhko

[Avatar]

Rekisteröityi:
22/07/2008 14:34:40

Ei kirjautunut

Kiitos ystävät kannustuksistanne ja mukavista sanoistanne. Yhdessä jatketaan ja pidetään yllä tätä hyvää mieltä. Avea80, minä olen sinusta ylpeä, ja muistan vieläkin, miten pidin sinua ihanteenani näillä alkutaipaleilla savuttomana. Ne olivat hyviä aikoja, kun sai lenkkeillä ja liikkua kesäisessä maastossa. Mutta nytpä on uusi kevät ja uudet kuviot

Vapaus alkoi 20.7.2008.

rebekka rovaniemi

Rekisteröityi:
03/04/2007 19:15:23

Ei kirjautunut

Kaikille teille onnee matkalla savuttomuuteen....mitään ei tartte tehdä....jättää vaan sytyttämättä röökiä.....niin helppoo se on,kun sen ajattelee helpoksi...mie oon pystyny siihen, niin totta ihmeessä tekin pystytte...poltin kauan...ja nyt tuntuu miksi ihmeessä meni niin kauan älytä tupakoinnin tyhmyys... """jokainen sukupolvi on entistä viisampi"""olkaa te...

Puhdaskeuhko

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tervehdys pitkästä aikaa!

Olen ollut reissussa Espanjassa koko kesäkuun ja nyt taas kotona totuttelemassa arkeen.. Tässä kuussa (20.7.) tulee vuosi täyteen.

Juhannusaattona vietimme paikallista juhannusta meren rannalla ja päätin vetää kännit neljän ja puolen raittiuden jälkeen! Tein sen ihan tietoisesti ja päätin testata myös tupakan polttoa, vaikka ei tietenkään olisi pitänyt. En kadu yhtään, että testasin: niin pahaa oli tupakka ja niin inhottava seuraavan päivän krapula, että muistan iloita tästä savuttomuudestani ja raittiudestani joka päivä tästä eteenpäin.

Oikein kaunista ja raikasta heinäkuuta teille kaikille! Puhdaskeuhko pysyy joukossa sitkeästi, eikä enää lähde pelleilemään syöpäkääryleiden kanssa!

Vapaus alkoi 20.7.2008.

Tamahe_2

Rekisteröityi:
09/12/2008 12:23:05

Ei kirjautunut

Huh, melko rohkeita irtiottoja Puhdaskeuhkolla...
Nyt sitten puhtaalla polulla eteenpäin, vuosipäivä ihan ovella.

Uusi elämä alkoi 9.12.2008
[Email]

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Joidenkin pitää tuo saada kokeilla, tupakki vielä kerran. Onnellisimmille käy juuri noin, ei enää maistu, tai maistuu siis pahalle. Hyvä niin. Itse en ole uskaltanut ottaa tuota kokeilua harrastuksiini. Olen jo yhden kerran suhteellisen pitkästä savuttomuudesta lasin äärellä sortunut ja pikkuhiljaa aloitellut uudelleen. Lyhyemmät lakot jo kymmeniä vuosia sitten hävisin aina lasin äärellä. Nyt kaikki muu voi kuulua juhlintaan, vaan ei tupakka.

Kohta todella vuosi savutonta Puhdaskeuhkolla, siitä jo pikainen etukäteisonnittelu.

Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Puhdaskeuhko

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Täytyy kyllä sanoa, että onnekas olen, koska ei tee todellakaan mieli enää tupakkaa. En olisi uskonut, että se savu voi tuntua niin äärettömän pahalta, kun se virtaa sinne keuhkoihin: vesi valui silmistä ja yskitti aivan hullun lailla.

Jos ottaisin alkoholia, en pystyisi olemaan polttamatta. Kyllä sen huomasi, että kun oli sen eka pullon puolessa välissä, niin ei ollut enää paluuta.

Tuo päivä ei lannistanut minua: kehtaan tämän teille senkin takia tunnustaa, että jos joku saisi tästä minun kokemuksestani voimaa jatkaa savuttomuutta, niin hyvä niin. Kyllä omalta kohdaltani voin sanoa, että lähes vuoden savuttomuus on puhdistanut keuhkojani aivan huimasti, enkä enää haluaisi vaihtaa niitä sellaisiksi tervarakkuloiksi, jollaiset ne varmasti olivat vielä viime kesänä.

Nyt vaan jatketaan kohti ensimmäistä vuosipäivää ja siitä sitten etiä päin!

Vapaus alkoi 20.7.2008.

tintt1

Rekisteröityi:
12/07/2008 11:37:26

Ei kirjautunut

Kohta on Sinun vuosipäiväsi Puhdaskeuhko! Onnea!

Mietin savutonta aikaa taaksepäin lueskelemalla vanhoja tekstejäni kolmesta poterosta, jotka perustin. Nikotiinipuutos ja suru olivat kai ne avainsanat, jotka saivat minut napit vastakkain yhden jos toisenkin kanssa. Silloin en tuota oivaltanut. En kadu sanojani, ne oli kirjoitettava. Monille tekstini olivat raastavaa kertomusta, loukkaavaakin, mutta jokaisen sanan takana oli totuus. Totuus on sekin, että olen elänyt ilman miestäni jo puolitoista vuotta. Totuutta on se, että kaipaan miestäni tänä päivänä enemmän kuin koskaan.

On myös totuutta, että mieheni sairaus sai minut pohjimmiltaan irrottautumaan tupakasta. Siitä olen onnellinen, savuttomuudesta. Koen toden totta sellaista onnistumisen iloa, että kyyneleet nousevat silmiin!

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 16/07/2009 13:02:47

Olisinpa lopettanut ennen kuin aloitinkaan. (Viim. tupakka 3.7.2008.)

MEQ

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/01/2009 16:48:09

Ei kirjautunut

Onnea vuodesta puhdaskeuhko!!!!

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys20/07/2009 21:36:29

01.01.2009 KLO 04.00 Loppui röökääminen!

Tarza_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
10/01/2009 15:09:37

Ei kirjautunut

Onnea Puhdaskeuhko Kokonaisesta Pallon kierrosta!!mahtavan paljon savutonta aikaa,täällä rämmitään perässä.

1.1.2009 alkoi savuttomuus.
[Email] [WWW]

mumeli

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/04/2009 20:24:14

Ei kirjautunut

Voi, miten hieno saavutus puhdaskeuhko Tuohon minäkin tähtään, mut on siihen on vielä puoli vuotta

Veskuta

Rekisteröityi:
24/02/2008 18:31:06

Ei kirjautunut

heipparallaa puhdaskeuhko vuosi täynnä savuttomuutta eli paljon onnea pärjäile samalla ladulla olen pitämässä sitä hyvässä kunnossa terveisin veskuta.

Puhdaskeuhko

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Olette aivan ihania ihmisiä kun muistitte minun vuosipäiväni. Sydämelliset kiitokset muistamisestanne

Täällä menee niin hyvin tuon tupakoimattomuuden kanssa, etten enää meinaa muistaa (ehtiä) käydä täällä kirjoittelemassa/lukemassa.

Olen onnellinen tästä vuoden tupakoimattomuudesta ja haluan jatkaa tällä tiellä. Samalla toivotan kaikille onnea ja pitkää mieltä: opitaan ymmärtämään omia heikkoja hetkiämme, sillä ne voivat pilata kaiken. Suurimman osan ajasta ainakin minä olen tyytyväinen olotilaani ja UUSIIN PUHTAISIIN KEUHKOIHINI

Vapaus alkoi 20.7.2008.

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

-melliset Onnittelut Puhdaskeuhkolle Vuoden Savuttomuudesta

Pitkää mieltä toivotit perässätulijoille, yhdyn tähän mielipiteeseen ja korostan todella kärsivällisyyttä. Asiat eivät tapahdu hetkessä, mutta kuitenkin hetki hetkeltä parempaan suuntaan..

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys22/07/2009 10:32:06

Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Siirry: