« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

yrjöttää XML

Kirjoittaja Viesti

miaukur

[Avatar]

Rekisteröityi:
28/11/2008 09:43:33

Ei kirjautunut

ei muakaan yrjötä enää, oksensin sen kerran ja ny on pysyny sisällä. kun ei tyhjään mahaan syö. välillä toki vähän pikku kuvotusta kuin raskaana ois mutta ei sen kummempaa..heh.
neljäs savuton päivä sit menossakin. söin 10 päivää champixia ja lopetin.
mitenhän ens viikolla kun pitää yx nappi vähentää..

Savuton 4.1.10 alkaen

Telkkä

Rekisteröityi:
10/11/2008 13:01:02

Ei kirjautunut

Miten niin pitää yks nappi vähentää? Mun reseptin mukaan niitä kahta nappia päivässä otetaan kuurin loppuun asti. (Tosin ite omavaltaisesti päätin ottaa puolikkaita kun oli univaikeuksia.)

Savuton 10.11.2008 lähtien

miaukur

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

no ni tos jatkorespas lukee, 1 mg/pv. oon ny aloituspuketin kohta vetäny

Savuton 4.1.10 alkaen

miaukur

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

ja tän koko höskän pitäs kestää 12 vk eikö? no eka söin siis sen 2, tai siitä yx päivä, ny sain sit 56 kpl niitä lisää. no vaikka ottaa yhden päivässä niin kestää 8vk ne, eli yht 10 vk. haidaanko se vielä se vika 2 vk lekurilta..vaikeeks on tehty.
ostin nyt vaan 28 kpl paketin, ton 56:n pakkauksen saa ostettua kahdessa erässä jos rahassa tiukkaa niinkuin allekirjoittaneelle. jäi vähän enempi näin joulukuussa käyttöön. tosin kappalehinta kai tyyriimpi.
mut käsittääkseni toi kestää 28 päivää. niin siinä sanotaan, 1kpl/pv. noi on millisiä, siis.

Savuton 4.1.10 alkaen

Ori_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
13/11/2008 18:00:16

Ei kirjautunut

Pakkausseloste on pillerirasiassa,
ota päivästä 15 alkaen hoidon loppuun asti yksi vaaleansininen CHAMPIX 1 mg tabletti kahdesti vuorokaudessa.
Aloituspakkaus+ 5x28 pilleriä
Mulle myytiin 2x28 riittää 28pv.
ostamatta vielä 3x28
päivä annoksen hinta vain 4,12

Tätä viestiä on muokattu 4 kertaa. Viimeisin päivitys 11/12/2008 16:48:31

[Email]

miaukur

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

jaha. sen kummemmin lekuri kuin minäkään ei näköjään selostuksia vilkuile...auts, sehän on hev kallista. eli 300 lyhyellä matikalla koko systeemi.
no, katotaan. maksaahan noi sätkäkamatkin jotain.
yleensä mun röökilakot kun ei kaadu niksoihin, vaan siihen ettei enää HALUA olla polttamatta..eli kai se on sitä tapatupakointia sit. mut tosin näittenki alussa vedin sen 30 tupakkaa päivässä ja sit tippu 3een, että kyllä tässä joku taika on, vaikka oonki ihan helvetin skeptinen näitten tämmösten kans. nytki on kokoajan olo, että oispa kiva vetää savut, niksoja ei oo.
eli yleensä heti kun alkaa olla helppoa, eikä niksoja, niin tekee mieli savuille ja asenne muuttuu että paskaako tässä voinhan polttaa ja lopettaa taas sadannen kerran vaikka viikon päästä.
no, tää olo menee taas..vähän mielialat vaihtelee varsinkin tän sampparin kaa..

Savuton 4.1.10 alkaen

Ori_2

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Elikkä miaukur, sun kalleimat päivät oli kun söit pillereitä ja tupakoit!!
Nyt sulla menee päivässä vain tupakka askin hinta JOS ET POLTA!
Mulle tulee voittoa noin puolen askin verran.

[Email]

miaukur

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

totta. ihan totta. ja se tässä polttamattomuudessa on parasta että kun menee jonnekin niin ei tarvi miettiä eka että vedänpä savut kun tuolla ei saa polttaa ja missään ei viihdy kun vilkuilee kelloa että jokos pääsis röökille..
asiasta neljänteen.
yhä polttamatta. taas on tää aamu vaikee mut tiiän et helpottaa kun kello liikkuu. kun on väsy niin tekee mieli röökiä enempi ja viime yönä pikku-ukko 4 kk valvotti. sellasia ne on, mutta ihania. kiva mennä sitäki paijaan ja pussaan ku ei höngi röökiä naamaan!
juu eksyin aiheesta.
jatkakaa.. ketä nyt yrjöttikäään. tämmönen oon luonnossakin, aiheessa pysyminen on tooosi vaikeeta..=) lievä levoton.

Savuton 4.1.10 alkaen

Ori_2

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Sitä vapautuu jostain raskasta taakasta? jota on joutunut vetään mukana, luulisin! 30v siitä on joutunut huolehtiin ja mukana kuljettaan, yöllä ajaan parikyt kilsaa että on aamuksi!
Ei mua haitaa vaikka välillä lipsuu, kivoja nämä pikku-ukot
Siinä sulla paras syy lopettaa

[Email]

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

miaukur wrote:. nytki on kokoajan olo, että oispa kiva vetää savut, niksoja ei oo.
eli yleensä heti kun alkaa olla helppoa, eikä niksoja, niin tekee mieli savuille ja asenne muuttuu että paskaako tässä voinhan polttaa ja lopettaa taas sadannen kerran vaikka viikon päästä.
.

Nyt kun Champixin avulla pääset tupakoimattomuuden kanssa hyvään alkuun. olisi hyvä kääntää ajatuksia uuteen suuntaan, niin että pikku hiljaa alat oikeasti haluamaan savutonta elämää. Koska lapsesi tarvitsevat sinua vielä pitkään, koska haluat olla heille hyvä esimerkki savuttomuudesta, koska säästät rahaa, koska pysyt terveempänä... tiedät kyllä, miksi.

Niin kauan kuin haluat savuille, ei tupakoimattomuus kovin hyvin voi onnistua. Vaikka ET haluaisikaan, sano itsellesi ääneen usein: haluan savuttoman elämän, selviän paremmin ilman tupakkaa, haluan tupakan myrkyistä eroon lopullisesti.

Tai siis minulla ainakin nuo ajatuksen vaihtamiset toimi noin.

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

Siirry: