| Kirjoittaja |
Viesti |
Mielikki
Rekisteröityi: 01/09/2009 10:18:19
Ei kirjautunut
|
Mä jouduin luopumaan oluesta. Se on pahaa ilman tupakkaa. Eli siis maistan ilmeisesti sen oikean maun vasta nyt
Kun taas punaviini oli mun mielestäni pahaa tupakan kanssa. Nyt se sit on hyvää.
Voi että elämä on
|
--- Joku kerta vielä onnistun...jos en yritä, en voi onnistua ---
|
|
|
stargazer
Rekisteröityi: 12/09/2009 13:53:01
Ei kirjautunut
|
^ apua. kalja + tupakka = aah.
en tiä miten hoidan viikonlopun juhlinnan. viime talvena olin pitkään polttamatta arkisin, mutta baarissa meni helposti aski, joskus enemmän. ei kauhean yllättävää, että krapulakin on silloin kahta kauheampi. ja yskä. ja paha maku suussa. niin ja eihän se sitten kännitupakointiin jäänyt lopulta.
koska tosi moni kavereistani polttaa, aion heilua tupakalla kävijöiden mukana ulkona. koska silloin ei tunnu siltä, että jää juoruja vaille. pitää ostaa kassillinen salmiakkitikkareita. ja purkkaa. oh. nyt on vasta tiistai ja ajattelen vain polttamista ahistaa jo valmiiksi ajatus sortumisesta.
|
---------------------------------------
Oi vapaus, kuule kutsuas,
Sua itkevät orvot kaipaa
Oot köyhän kansan pelastus,
Siks' vapauslaulut raikaa
|
|
|
mumeli
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1262356422697_skorpioni.jpg)
Rekisteröityi: 16/04/2009 20:24:14
Ei kirjautunut
|
Hei Stargazer! Luomunakos meinaat lopettaa vai onko sinulla joitain tukiaisia käytössäsi? Vieroitusoireet on sinulla pahimmillaan, joten kyllä suosittelen oloasi helpottamaan nikotiinipurkkaa, imeskelytabletteja tai laastaria, koska se rauhoittaa sinun olemistasi näin alkupäivinä
Onhan sinulla mottona tuo komia taistelulaulukin, niin kyllä sinä pärjäät
Tsemppejä sulle kovasti!
|
|
|
stargazer
Rekisteröityi: 12/09/2009 13:53:01
Ei kirjautunut
|
hei mumeli,
ilman nikotiinivalmisteita mennään. tää kun ei varsinaisesti ollut suunniteltu lopetus, siitä huono ajoitus. en myöskään ajatellut saavani näin pahoja viekkareita, kun en mielestäni polttanut niin paljoa (joopajoo).
kiitti tsempeistä, raportoin sitten vkl jälkeen miten meni.
|
---------------------------------------
Oi vapaus, kuule kutsuas,
Sua itkevät orvot kaipaa
Oot köyhän kansan pelastus,
Siks' vapauslaulut raikaa
|
|
|
Erikoinen
Rekisteröityi: 16/03/2009 19:24:07
Ei kirjautunut
|
Hyvää syksyä, alkavaa talvea.
Ja ilokseni voi todeta että olen päässyt kännipolttelustani.
Varuillaan saa toki olla, viimeeksi elokuussa poltin kännissä puoli askia mutta siihen se sitten jäi. Nyt ei moneen kuukauteen enää savuakaan.
Ja tällä mennään.
Harmi vaan että kun minä lopetin, niin siskoni aloitti. Nyt joutuu katselemaan kun se opettaa elimistönsä siihen, mistä minä niin lujaa tappelen itseäni irti. Typerää.
|
|
|
Pulu
Rekisteröityi: 25/01/2008 13:58:57
Ei kirjautunut
|
Jipii !
Hieno homma. Mä olin "kännipolttaja" 6 v ja alkoi olla röökin takia pakko ottaa alkoholia, jotta oli syy saada polttaa. Ihan perseestä! Rupes oleen ihan alkkis fiilis; klo 12 viim. kalja käteen ja rööki huuleen! Ja kaikki röökin takia. Nyt ei enää mitään hätää, otan kuppia silloin kuin haluan.
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys24/10/2009 00:13:50
|
Vapaa röökistä 090909
|
|
|
Mirkku
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1286133241944_kuva5.jpg)
Rekisteröityi: 03/01/2009 14:49:44
Ei kirjautunut
|
Hienoa Erikoinen, olet jo voitolla! Onnittelut myös uusille tupakoinnin lopettaneille
Jokainen tekee tyylillään, kerralla tai kompuroiden. Pääasia on, että pitää tavoitteena tupakoimattomuutta. Me Mumelin kanssa kerkesimme tupakoida liian pitkään ja toivottavasti vältytte sellaiselta hölmöydeltä. Kannattaisiko miettiä kännin tarpeellisuutta????
Muistakaa, periksi ei saa antaa
|
Vapautunut nikotiinin orjuudesta 1.1.09 alkaen, yli 40 savuisen vuoden jälkeen. 3 HEPpiä jo saavutettu.
|
|
|
ViuVau
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1262853014210_avatar.jpg)
Rekisteröityi: 29/10/2009 10:13:19
Ei kirjautunut
|
Minä luulen, että kännipolttelussa on usein kyse siitä, että känniä käytetään tekosyynä tupakoinnille. Minä en känniin itseäni juo..."koskaan" tai siis tosi harvoin. Edelliset lopetukseni on kariutuneet tod.näköisesti siihen, että aloin päivittäin hakemaan yhden kaljan vain sitä varten, että silloin annoin itselleni luvan polttaa! Tyhmää eikö vain! Kyllä itselläni raja on siinä, että polteta ei, ei misään tilanteessa tai olomuodossa
|
|
|
tutetu
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 07/01/2008 21:07:03
Ei kirjautunut
|
Minullekin parhaiten sopiva tapa on, etten sytytä enää ikinä. Otan tai en.
Tupakkariippuvuus on minulla niin vahva, etten halua edes leikitellä sen ajatuksenkaan kanssa enää ikinä.
|
Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.
Savuton elämä alkoi 4.1.2008
|
|
|
krisu
Rekisteröityi: 07/12/2009 19:37:59
Ei kirjautunut
|
Ei missään nimessäkännipolttajaksi!!!
Kun sain savuttomuutttakasaan 50 päivää,niin juhlistin kuplivallasitä ja vain vähän. Tupakki eitullutmieleenikään.
|
savuttomuus alkoi 18.7.2011
|
|
|
msk-
Rekisteröityi: 23/12/2009 01:56:30
Ei kirjautunut
|
Sys wrote:juu lauantaina olin kännipolttelija. ja paha semmonen. en tiiä montako poltin...ei prkl en uskalla mennä bileisiin / juoda alkohoolia. joutuuks tässä ruveta absolutistiksikin vielä. no ei kai sekään pahaa tekis.
Oon kans miettiny ihan samaa tässä että varmaan täytyy jättää viinakin pois..mutta taitaa olla niin että jos pelkää niitä tilanteita missä epäilee sortuvansa niin ei tule varmasti onnistumaan.
Yritän nyt itse jotenkin selvitä näistä perinteisistä Tapaninpäivän tansseista(hieno tekosyy kännätä) ja uudesta vuodesta. Ehkä paras keino tähän tosiaan on että juo sen verran vähän ettei katoa järki päästä. Ehkä kyllä eniten harmittaa tässä lopettamisessa se että ei voi käydä enää oluen kans tupakilla. En silti aio itselleni luvata sitä yhtä edes..raportoin kun krapula hellittää sunnuntaina
|
Savuvapaa since 17.12.2009.
|
|
|
Mirja
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1269545151738_1373.jpg)
Rekisteröityi: 20/03/2010 20:47:26
Ei kirjautunut
|
Tämmösenkin poteron kun löysin niin en malta olla huokasematta helpotuksesta...huooooh.Luojan kiitos lakkas alkoholi jo vuosia sitten kiinnostamasta eikä tarvitse ottaa yhtään.Jos tässä vielä"joutuisi"miettimään tämmösiäkin kysymyksiä niin huh huh
Ja rohkenen vastata alkukysymykseen,että ei,ei kannata alkaa kännipolttelijaksi
|
Elämä voi muuttua!
.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!
|
|
|
krisu
Rekisteröityi: 07/12/2009 19:37:59
Ei kirjautunut
|
Minullakin tuo kännipolttelu ole koskaan sopinut. Siinä teen stopin tiukan. parempi ku pysyy kummastakin erossa.
|
savuttomuus alkoi 18.7.2011
|
|
|
malbun
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1267625488600_ed.jpg)
Rekisteröityi: 10/09/2009 16:43:15
Ei kirjautunut
|
Itsellä tuntui myös alkuun todella vaikealta nämä "kosteat illat" ja tupakkaa teki aina jossain vaiheessa niin pirusti mieli. Oli pakko yksi tai kaksi nicorettepurkkaa syödä illan aikana, vaikka luomuna muuten olinkin. Niin kovaksi äityi tuo himo, kun muutaman olusen sai kumottua. Luulin, että näin tulee menemään maailman tappiin asti.
Mutta sitten päätin, että on vain juodessakin pakko opetella olemaan ilman nikotiinia, itse tupakasta puhumattakaan. Joten yksi kaunis kerta jätin purkat kotiin, ja päätin kokeilla luomuna juodessakin.
Ja kas kummaa, parin kolmen kerran jälkeen ihme tapahtui, tupakka ei käynyt enää mielessä, edes kunnon laitamyötäisessä. Halleluja!
Mutta mainittakoon myös, että kerran lipsahdin ja otin parit savut. Mutta sen jälkeen seuraavat kolme viikkoa olivatkin todella vaikeita. Siitä opin, että seuraavan kerran kun juodessa tekee mieli vaikka yksiä savuja, niin hinta niistä on kova - kärvistellä nikotiinituskissa seuraavat viikot. Ei ole sen arvoista. Helpointa on, kun ei ota koskaan henkostakaan. Helppoa ja hauskaa, melkein
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys27/05/2010 21:20:35
|
7.2.2010 -->
|
|
|
Heluna1970
Rekisteröityi: 19/02/2010 13:50:51
Ei kirjautunut
|
Niimpä...Ite meinasin tällä viikolla ottaa...
Ja sen tiiän ettei parane yhtäkään röökiä vetään, itseni tunnen..."VIELÄYKSI""....
|
|
|