| Kirjoittaja |
Viesti |
Raikku_2
Rekisteröityi: 03/04/2007 21:49:46
Ei kirjautunut
|
Niinhän se on sata-nolla on tupakkia vastaan on ainoa oikea tapa.
valaita ei tääälläpäin, vain affenii ja kuhii yms.
Tervehys ellumaijalleki, savutonta kesää kaikille se on neljä aama vailla kesälaitumet....
Palaillaan syssymmällä ja pidetään savuton lippu korkeella.
|
Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä ...
|
|
|
kevis
Rekisteröityi: 03/04/2007 20:55:45
Ei kirjautunut
|
Kas, Raikkukin käynyt maisemissa
|
"Pehmeys on kovuutta voimakkaampi,vesi kalliota kovempi,rakkaus väkivaltaa väkevämpi."
|
|
|
anne
Rekisteröityi: 03/04/2007 18:47:33
Ei kirjautunut
|
God evening, sano hra H. ..Latte taitaa lekotella laiturilla lepikon suhinaa ja laineiden liplatusta ponttooneihin kuunnellen ja bongaillen birdejä. Mäkin kattelin, kun tiikeri teki komeita svingejä
Onko sulla Latte tapana narrata ahvenia? Tosi rentouttavaa puuhaa.
Meillä ei vielä oo vene vesilläkään, muttei oo kiiruskaan.
Raikullekin on tullut merkkipvä - montakohan on jo kuukausia? Ei pysy enää kärryillä kuinka muilla on, mutta omat on tarkasti tiedossa
Muuten eiks valaanpyynti oo kiellettyä? Pitäs olla mun mielestä. Meikäläinen ei nisäkkäitä nimittäin syö, affenii kyllä ja kuhii jos kiinni saisin. Mutta kuhan keittäjä on sitten taas toinen juttu
|
|
|
anne
Rekisteröityi: 03/04/2007 18:47:33
Ei kirjautunut
|
Herää Latte jo, ryöt loppu ja pitäs mennä käymään kotona
Vielkö meinaat mennä lepikontorpalle ponttoonilaiturille tuumailemaan? Näin nopee se kesä meni
Sinullakin oli juhlat enkä hokannut ku vasta nyt; 1 v 9 kk ja 5 pvää tänään Lattella, Onnittelut!!!
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys05/09/2007 17:54:58
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 10/04/2007 16:34:24
Ei kirjautunut
|
WAU!!! Onnea Latte-konkarille Ootte meille "uusille" kaikki esimerkillisiä konkareita ja sankareita
|
|
|
Meke
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 17/04/2007 18:41:23
Ei kirjautunut
|
Onnitteluja konkari-Latelle täältäkin!!!!!
|
|
|
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
Mieee kans::: ONNEA ONNEA ONNEA VAAN!!!! Sää kans sit jo melkiistä juoksuiässä oot ja pääset muitten kaksvuotiaitten kans samaan tarharyhmään, johan tuo niin lähellä on. Mä yritän ekaks päästä edes tarhaan
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|
Elwiira
Rekisteröityi: 04/04/2007 10:58:26
Ei kirjautunut
|
Non nii Latte Sä sit vaan muistat muiden päiviä, etkä olleenkaan omiasi, sitä on kai liikkeellä Luulen, että hirvikärpäset tartuttaa sitä. Niitä on kauheat määrät metsässä nimittäin, kohta sinne ei uskalla mennä ollenkaan Onnea Lattelle roppakaupalla, toivoo Elwiira
|
|
|
Latte
Rekisteröityi: 04/04/2007 21:08:43
Ei kirjautunut
|
Nythän mä en yhtään tiedä miten päin olisin . Kiitokset vaan näistä "välitilinpäätösonnitteluista". Mä oon ihan otettu . Mä lintsasin tänään duunista ja vietin iltapäivän G:n parissa. Tota, yks juttu, jos me aletaan muistelemaan toistemme "juhlapäiviä" ihan päivien tarkkuudella niin mun pitää jäädä röistä pois jotta mun muistikapasiteetti ja aika riittä. Tai pitää palkata hemaiseva sihteeri . No, eniwei, kaikille tasapuolisesti savuttomia ja rentoja yöunia. --- krrooh,puuuhhh,kroooh.
(tais äijä nukahtaa)
|
Elä tätä päivää- uneksi huomisesta- opi eilisestä
|
|
|
justine
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:07:23
Ei kirjautunut
|
hianoo latte! onnittelut ja rutistukset täältäkin!
|
"Älä kutsu ketään teidän joukossanne tyhmäksi, sillä me totisesti emme ole viisaita emmekä tyhmiä. Olemme vihreitä lehtiä elämän puussa ja elämä itse on suurempi kaikkea viisautta ja varmasti kaiken tyhmyyden yläpuolella." sanoi joku fiksu jossain...
|
|
|
Elwiira
Ei kirjautunut
|
Missä sä Latte olit G:ssa? Olin nimittäin erään pääkaupunkiseudun g-radan nurkilla iltapäivän minäkin, en kylläkään siinä kyseisessä puuhassa.
|
|
|
Latte
Ei kirjautunut
|
Olin tarkalleen ottaen KGV:n kentällä eli 2 km pohjoiseen Kehä III:lta. Saanks mä kysyä (ei tartte vastata) missäs puuhissa sitä oltiin
|
|
|
|
Elwiira
Ei kirjautunut
|
Voi ei me sit oltu samalla g-radalla, ajattelin jo, että sä olisit ollut se, jolla oli kauko-ohjattava g-bagi Se oli vinkeä peli, ekaks sitä luuli, etä bagi on karannut mutta kohta tallusteli tyytyväinen omistaja perässä. Olin M-g:ssa työasioissa touhuamassa palaveeria ja vähän sellaista hauskaa ulkopuuhaa. Kiva päivä ja aika moni g-mies oli päättänyt pitää, ihme kyllä vapaapäivän Sekin on muuten pari km kehä III:sta pohjoiseen, tai 6 ehkä tarkemmin....
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys05/09/2007 22:01:17
|
|
|
Latte
Ei kirjautunut
|
Ai siellä sitä oltiin . Nyt varmaan sinustakin sitten tulee G-nainen. Huu nous. Se on muuten jännä peli se kauko-ohjattu kärry. Esim jos tulee kova jano niin ei kun säätimellä komento ja kärry tuo juomat kiltisti. Ei silti niin kauan kun mun jalat kantaa niin aion kyllä sitä bägiä lykkiä ihan omin jaloin ja käsin. Ei mulla sen kummempaa. t. Latte (G-mies)
|
|
|
|
kitikatti
Rekisteröityi: 17/04/2007 12:43:58
Ei kirjautunut
|
Onnittelut täältäkin...eikös Jerry Cottonkin ollu G-miäs?
|
"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207
|
|
|