« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Vatsaongelmat! XML

Kirjoittaja Viesti

Balleriina

Rekisteröityi:
22/02/2009 02:24:49

Ei kirjautunut

Mumeli, periksi ei anneta, se on varma se jos joku!

Minulla vatsa asettui ihan ykskaks. Ei mitään ongelmaa. Sen sijaan ongelmaksi on alkanut muodostua mm. ihon rasvaisuus. Aina tulee siis uusi systeemi entisen tilalle. No uskon huvikseni, että tämä rasvaisuus ei johdu aineenvaihduntajärjestelmistä, vaan siitä, että tupakan jätteet ja myrkyt alkavat tulla ihon läpi pois! Tämä on osa puhdistautumista. Kyllä se tästä vielä iloks muuttuu.

Savuton 3.6.2009 -> Yksi savuke johti 6 kuukauden polttamiseen. Savuton jälleen 30.1.2012 -> Allen Carrin opeilla.

Balleriina

Rekisteröityi:
22/02/2009 02:24:49

Ei kirjautunut

No joo pitikin riekkua ilosta liian aikaisin.

Nimittäin minullahan on endometrioosia. Se oli pitkän aikaa kurissa tässä, ei mitään kipuja. Nyt on viikon ajan ollut taas oireita. Alaselkää, alavatsaa särkee. Turvottaa, tärinäkipuja taas.

Google tiesi kertoa aika shokeeraavaa, että tupakointi lievittäisi endon oireita vaikuttamalla mies vai naissukupuolihormoneihin, en muista nyt enää koska muistini on todella huono tänä päivänä.

No olen ollut 15päivää polttamatta ja tänään olin todella kipeä lantion alueelta. Hitto vähän meinaa tämä masentaa ja pelottaa, mutta toivotaan että ei tarvitse olla hädissään.

Savuton 3.6.2009 -> Yksi savuke johti 6 kuukauden polttamiseen. Savuton jälleen 30.1.2012 -> Allen Carrin opeilla.

mumeli

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/04/2009 20:24:14

Ei kirjautunut

Ärsytysosastolla pohdittiin vatsaongelmia, joten tässä yksi ketju niistä viime kesältä. Nehän ovat ongelmana suurimmalle osalle tupakanpolton lopetuksessa. Aineenvaihduntahan se on joka etsii tasapainoaan. Mielestäni on muitakin ketjuja vieroitusoireista täällä samasta aiheesta. Nuo kilothan ne on jotka tahtoo vaan väkisin tulla, söit taikka et Kyllä on hienoa kun on tullut paljon uusia lopettajia mukaan taistoon, sanoisin että kaikin puolin kannattaa. Olen itsekkin ollut toista vuotta savutonna yli 40 vuoden jälkeen. Rutkasti Tsemppejä kaikille Stumppilaisille

LauraA

[Avatar]

Rekisteröityi:
02/03/2010 21:23:59

Ei kirjautunut

KIITOS mumeli kun toit esille tämän 'vanhan' kategorian!

Ilman tupakin sauhutteluja alkaen: 1.3.2010
Ilman nikotiinia(niksupurkka) alkaen: 8.4.2010
Nikotiinin orja alkaen : 7.6.2010
SAUHUTTELIJA TAAS: 24.7 ->
Harkitsija: 16.8 ->

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

mumeli, onko kilot tosiaan hyvin herkässä tulemaan...? En tykkää . Mulla oli ihan alussa kova vatsa, ei mukavaa, ei...
Nyt kutakuinkin ennallaan. 6 viikkoa takana

mumeli

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/04/2009 20:24:14

Ei kirjautunut

Ole vain Heluna tyytyväinen, jos saat lopetettua niin ettei painosi nouse! Suuremmalle osalle lopettajista se on tosi ongelma. Muistaakseni Tintt1 täällä on ollut ainoa joka oli tyytyväinen kun paino nousi, kun hän oli ollut alipainoinen Muutamasta kilosta ei kannata olla kovin huolissaan, jos vain pääsee tupakasta eroon. Kannattaisi kyllä miettiä, vaihtaako noista naposteltavista Täytelakut vihanneksiin ja hedelmiin. Itsekkin pitäisi alkaa tosi työ noiden kilojen poistoon jotka vain tuli ja tuli vuoden aikana Tsemppejä kovasti sulle lopetukseesi ja periksi ei kannata antaa Lisäänkin tähän vielä Onnittelut upeasta 6 viikon etapista, Hienoa!

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys29/03/2010 18:41:25

mellie

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/05/2010 15:35:03

Ei kirjautunut

Olen ollu "jopa" 5päivää nyt polttamatta ja vaikeinta on ollut vatsa
Turvotus kamala ja vatsa kipuilee.
Kauankohan tätä mahtanee jatkua

Cherrie

Rekisteröityi:
02/07/2009 13:04:24

Ei kirjautunut

Viisi vuorokautta on mennyt nyt polttamatta ja vatsa ei kyllä tykkää yhtään tästä tupakoinninlopetusprojektista näköjään. Masu on jatkuvasti kuin ilmapallo ja näytän valehtelematta siltä kuin olisin kuudennella kuukaudella raskaana.

Olen lopettanut tupakoinnin aikaisemminkin, enkä muista tällaista oireilua aikaisemmilta kerroilta. Kiusallisia vaivoja nämä vatsaongelmat.

paulari

Rekisteröityi:
09/01/2010 23:47:09

Ei kirjautunut

Tuo vatsan "pullotus" on tosi ikävä vaiva joka tuntuu olleen monella lopettaneella. En muista itsellänikään aikaisemmilla kerroilla olleen mitään vatsavaivoja, mutta nyt kun lopetin tammikuussa oli aivan "mahtavaa" turvotusta ja tosi kireä olo vatsassa. Muista juoda paljon vettä ja liikkua mahdollisuuksien mukaan, kyllä se helpottaa, mutta siinä voi mennä vähän aikaa. Tsemppiä lopetukseen

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys17/06/2010 08:45:42

"Vastatuuli tekee vahvaksi"

Siirry: