| Kirjoittaja |
Viesti |
Tuidre
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar01.png)
Rekisteröityi: 04/06/2009 18:21:20
Ei kirjautunut
|
Terveiset.... kaks vuotta lähestyy!! Niin se vaan tulee sieltä, vaikken olis kaiken tuskan jälkeen uskonu...kompuroiden moneen kertaan... Woohoo!!! Välillä v***aa enemmän ja välillä vähemmän sielä alkuaikoja tarpoessa.. Nyt ei juuri koskaan... mieli on tasottunu.. mutta joskus vielä kiehuu.. sisäisesti.. harvoin.... paljon maltillisempi ihminen.
Taistelkaa ittenne irti tuosta orjuuttajasta..vieläkin se joskus muistuttelee ittestään!!! Yhtäkää en vedä. En leiki enää sillä myrkyllä. En sitte
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys17/11/2009 10:28:41
|
Parempi pyy pivossa kun pyöräteline perseessä.
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
Tuidre tietää mistä puhuu... kyllä vaan taistot olet käynyt, moni on päässyt vähemmällä. Mut nyt on homma hoidettu, enää pidellään savuttomuus itsestään selvänä asiana.
|
Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
Meke
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 17/04/2007 18:41:23
Ei kirjautunut
|
Tuidrelle tänne iso kassillinen terkkuja, missäs emäntä mennä viilettää? Rulliksilla pitkin peltoja????
|
|
|
Tuidre
Ei kirjautunut
|
Terve! Täälä ollaan savuttomana taapertamas pitkin preerioita... ja maailmaa... Terveisiä myös kaikille.. Kummallista, kuinka tämä paikka voi mennä näin taka- alalle...luulin, ettei ilman voi ollakkaan..vaan aina tän olemassaolon muistaa!!! Tsemppiä kaikille sinne alkutaipaleelle ja pitkin tietäkin
|
|
|
|
Tuidre
Ei kirjautunut
|
Vuosi ja yksitoista kuukautta tuli täyteen eilen. Miettiny olen tupakkaa ehkä päivittäin... tänää teki vähä mieli, kun tuttava kääri sätkiä valmiiksi tossa mun keittiönpöydän ääressä... Muuten se miettiminen on ollu ihan vaan sitä, että en meinaa uskoa todeksi kahta savutonta vuotta pian
Jotenkin toi kahden vuoden rajapyykki on tosi KURKO juttu. Omalla työllä tänne on päästy...ja stumpin mahtawalla vertaistuella... sekä varsinkin Hitsin kanssa tehdyn sopimuksen avulla...että vuosi ollaan savuttomina aluksi, eikä siitä lipsuta Ja kyllä mä sen toisenki vuoden jo päätin siellä vuoden tienoilla...että kyl tää parempaa elämää on ku savullinen..ehdottomasti
VAikka perse edellä puuhun!!
|
|
|
|
Melisa
Ei kirjautunut
|
Haa, kahden vuoden rajapyykki lähestyy uhkaavasti Pohojanmaata.
Sitähän se sulla välöillä melkeesti olisin alkuaikoina, meinaan pers edellä puuhun taijotain. Vaan hienosti olet selvinnyt ja olenpa ylpeä sinusta kun olen saanut olla mukanan työntelemässä sua sinne latvaan päin Ja hienosti on ilmeisesti Hitsikin selvinnyt, vaikka alkuvaiheessa oli kans kaikenlaista fyysistäkin oiretta pitkään. Ei ole vaan miehestä mittään kuulunut aikoihin...
|
|
|
|
Tuidre
Ei kirjautunut
|
Mikä ristus on ku ei aharista?? Tuli sitte täälä yheksän aikaan illalla kaks vuotta spaddutta täyteen Mutta otetaan toi ensimmäinen päivä kahdetta ny viralliseksi edelleen Pakko silti oli hihkasta jo..ku muisti
|
|
|
|
Melisa
Ei kirjautunut
|
♥ -melliset Onnittelut Tuidrelle Kahdesta Savuttomasta Pallonkierrosta!
Hyvin taisteltu
Pidä ittes jatkossakin savuttomana, eikös se nyt jo ole itsestäänselvyyskin? Mutta ylimieliseksi sen kans ei pidä tulla. Älä koskaan ota henkostakaan. Tervesin Melisa
|
|
|
|
rebekka roi
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1274794866169_RebekkaKaivolla-(Kaakonkulma-19991201).jpg)
Rekisteröityi: 02/02/2010 16:43:12
Ei kirjautunut
|
ONNITTELUT lakeuksille...Oi kun oli mukava lukea että olet ollut polttamatta kaksi vuotta ....todella upeeta ja jatketaan samalla linjalla T.reb
|
|
|
Tuidre
Ei kirjautunut
|
Moikka kaikki savuttomat tai päätöksen kans pähkäilevät ja kompastuneet!!
Täälä sitä tarvotaan savutonna edelleen...mä en oo oikein varma..pitääpäs laskee...öööö....Kaks vuotta ja neljä kuukautta vissiin nyt sitte täytty tossa kuun vaihteessa. Unissaan on tullu vedeltyä vähä savuja...ja morkkikset on ollu kovat pelkästä unestakin jo...kestäny päivä melki päästä siitä yli
Semmosella mallilla on tämä ns projekti...että en mä sitä yhtä oo aikonu vetää...tykkään ittestäni sen verta kuitenki, etten ala rääkkäämään itteeni enää tupakanlopetuksella...sen verran monta kertaa piti rämpiä se asia!!! Muuten tykkään rampata tupakilla mukana...ja sanonki, että menkää ny käymäs jo, että mäki pääsen...jos on semmosia tuttuja ympärillä....sähköjänis mikä sähköjänis..nääs....
Painokin alkanu pikkuhiljaa tiputella...puntaris toki enn oo käyny...enkä käy.....Rullaluistelut ym hoitakoon hommansa Vaatteista näkyy kyl sitte....
Kummalliseksi menny tämä stumppi ulkoasultansa... Pitäs vissiin enemmän poikkeilla niin tottus.... yhes välis tää oli aiva toinen koti... Muutta..kyllä siitä p*skasta näköjään voi eroon päästä! Tsemppiä porukat...tulkaa peräs...latu on tehty ja huolella
|
|
|
|
Tuulevi
Rekisteröityi: 01/05/2007 20:07:07
Ei kirjautunut
|
Historian siivetkö täällä suhisevat? Eiku se oliki Tuidre, joka suhahti rulliksilla ohi, hädin tuskin ehti pysähtyä meitä moikkaamaan. Kiva kun kävit!
Tässä tytössä on kaikille kompastelijoille loistoesimerkki selviytymisen tahdosta ja taidosta - vaikeuksistakin tietysti. En ikuna unohda sitä, että kun alkutaipaleella kävin täällä (oikeammin jo Tupakkaverkon aikaan) vaikertelemassa, niin Tuidre väitti, että mä oon kovis! Uskoin sen, enkä mennyt tupakille enää ikinä. Tuidre vielä sen jälkeen meni, montakin kertaa, mut sit ne hitsin kanssa piti toisiaan pinnalla niin kauan että lopettaminen oli tosiasia.
|
|
|
Tuidre
Ei kirjautunut
|
Sähän oot kovis...Ohan se ny nähty Kuinkas se muuten olikaa...ilman apuja lopettaneista vain kuus prossaa on savuttomana vuoden jälkeen....kuuluin niihin...kuinka pieni se prosentti on sitte kahden vuoden jälkeen?? Että sillaiki saa olla tosi tyytyväinen tähän selkärankaansa.... Koviksia on kaikki, jotka päättää lopettaa tupakin...ittensä hyväksi!!! Keinolla millä hyvänsä...ja sitte vielä pysyyki päätöksessään!! Se on jo superkovis... ja myös velevetin viisas....meitä on täälä aika monta...hehehe...buahahhaaaa... Ja SAA OLLA YLPEE omasta saavutuksestaan...pysyä eros tuosta p*skakoukuttajasta. Piste. Aaamenn...
|
|
|
|
Melisa
Ei kirjautunut
|
Tuidre-murunen täällä käynnyt viilettämässä. Olet kyllä minustakin yksi mainio esimerkki lopettamista, repsahtamisesta, lop... jatkakaan vaan, niitä oli monta. Mut lopulta, kun aina palasit takaisin vähän patistelunkin kanssa, tai ehkä ihan omastakin halustasi, kaikki meni lopulta putkeen. Että mä olen edelleenkin ylpeä sun puolestas. Vai että nyt jo yli 2 vuotta savutta, se on niin hirmuisen hienoa, että...
|
|
|
|
Tuidre
Ei kirjautunut
|
Hei Melisa- ystäväin... ) Olen sua tavotellu tuola naamakirjan puolella...et taida sielä paljon olla? Täällä sitä hiihdetään lakeuksilla kesät talvet savutonna..niinku sinä sielä Espoon etelärannikolla...heh....tsemppari!! Jatka samaan malliin....teet arvokasta työtä!! Kyl mäki tsemppailen täälä livessä...jos vaan joku puhuu aiheesta vähääkään...mä kyllä oon valmis auttamaan ja kertomaan faktoja...heh
Terkkuja muillekki tänne "tutuille"
|
|
|
|
Raikku_2
Rekisteröityi: 03/04/2007 21:49:46
Ei kirjautunut
|
Heippatirallaa Tuidre ja muutkin savuttomat vaan ei avuttomat sankarit!
Se alkaa kesä olla kohta ohi mutta savuttomuus on ja pysyy meillä, eks je!!
Kaikille merkkipäivää viettäneille Hurjasti Onnea ja jatketaan savutonta taipaletta etiapäi!!
Tsemppiä vaan jokaiselle joka on tehnyt tämän viisaan lopettamispäätöksen!!
t. Raikku
|
Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä ...
|
|
|